huokaus itselles
lukisitko uudestaan? VAIN SANONTA. Sanonta, ymmärtäisitkö nyt, ole kiltti, mulla menee ihan kokonaan järki sun kanssas...
No mikset sitten alunperin kirjoittanut vaan että susta on kiva käydä välillä baareissa ryyppäämässä, vaikka silloinkin kun vauva on vastasyntynyt.Alkuperäinen kirjoittaja huokaus itselles:lukisitko uudestaan? VAIN SANONTA. Sanonta, ymmärtäisitkö nyt, ole kiltti, mulla menee ihan kokonaan järki sun kanssas...
ei sen kummemmin rajoita mun elämää, mä en kaipaa tämän enempää, mä en edes tahdo shoppailla, kyläillä, kahvitella sun muuta. Ja kyse oli siitä rentoutumisesta eli jooooo!!HUVITUKSESTA!! Asiat voi sanoa hämmentävän monella tavalla. Mulla vaan on ulkona käydessä kivempaa ja rentouttavampaa kännissä, tajua tajua!!Alkuperäinen kirjoittaja just:Eikö tässä ole suurinpiirtein kakki olleet sitä mieltä että baarissa käynti on ihan ok virkistäytymisenä? Se mihin sun jutuissasi kiinnittyi huomio olis siinä ettet kuulemma pysty rentoutumaan ilman alkoholia, et osaa seurustella ihmisten kanssa olematta vähintään hiprakassa ja siksi sinulla on tarve lähteä tuon rentoutumisen takia baariin juomaan jo vauvan ollessa vastasyntynyt.Alkuperäinen kirjoittaja voisitko:ääliö tehdä nyt niin että lukisit vaikkapa koko hemmetin ketjun uudestaan? Nyt oli kyse siitä ikäänkuin perheen ja siihen liittyvien asioiden ulkopuolisesta elämästä, tajuatko? Minä olen erittäin hyväntuulinen lapseni kanssa, rakastan olla lapseni kanssa, käsitätkö? Joskus, mielestäni harvoin, tahdon olla myös muiden kanssa. Ja tämä muiden kanssa oleminen, ei ole kovinkaan rentouttavaa mulle, ellen ole ainakin hiprakassa, koska ujostelen näitä muita, perheeni ulkopuolisia henkilöitä. Ymmärrätkö?? Tahdon käydä välillä nimenomaan baarissa rentoutumassa, tahdon joskus sen hetkisen ilman perhettä, vaikka perheen kanssa onkin ihanaa. Käsitätkö? En tiiä mitenmonella tapaa tää pitää selittää että se menee jokaiselle perille... miten voikin joka mamma käsittää asiat ihan miten lystää?
Yritetään tässä sanoa ettei kuulosta kovin kivalta jos ihminen ei oikeasti pysty rentoutumaan ilman alkoholia. Siksi siis suosittelisin hankkimaan tuohon elämää rajoittavaan ongelmaan muuta lääkettä kuin alkoholin. Eikö sinustakin olisi kiva kulkea ihan rentoutuneena ihmistenilmoilla ja seurustella vanhojen kavereiden kanssa muutenkin kuin humalassa? Voisi töissäkin olla kivempaa kun ei tarvitsisi kokoaikaa jännittää.
Jos nyt olet seuraavaksi sitämieltä ettet kärsi ujoudestasi, kaupungilla liikkuminen, töissäkäynti ja ihmisten kanssa seurustelu sujuu mukavasti ilman alkoholia niin silloinhan baareissa käynti on sinulle vain huvitus. Kieltämättä vähän kyseenalainen huvitus silloin kun vauvasi on vastasyntynyt.
Voinhan mäkin sanoa vaikka nyt tarvivani viikon etelänlomaa ilman lapsia. Kivaahan se olisi.Alkuperäinen kirjoittaja huokaus itselles:lukisitko uudestaan? VAIN SANONTA. Sanonta, ymmärtäisitkö nyt, ole kiltti, mulla menee ihan kokonaan järki sun kanssas...
Ai jos minä menen kampaajalle kun mulla on vastasyntynyt vauva, koen kampaajakäynnin tärkeämmäksi kuin vauvan? Tai jos menen kauppaan, kaupassakäynti on tärkeämpää kuin vauva?Alkuperäinen kirjoittaja huokaus:No mikset sitten alunperin kirjoittanut vaan että susta on kiva käydä välillä baareissa ryyppäämässä, vaikka silloinkin kun vauva on vastasyntynyt.Alkuperäinen kirjoittaja huokaus itselles:lukisitko uudestaan? VAIN SANONTA. Sanonta, ymmärtäisitkö nyt, ole kiltti, mulla menee ihan kokonaan järki sun kanssas...
Nuo kaikki järjettömyydet kuinka ei osaa rentoutua ilman alkoholia ja ilman baareissäkäyntiä vain olisi neljän seinän sisällä on ihan huuhaata.
Sulle alkoholi on vaan huvitus ja lasket sen tärkeämmäksi kuin vastasyntyneen vauvasi.
menee yöunet kokonaan sun takias! Tässä ketjussa oli kyse baarissa käynnistä! Mä kerroin, kuinka mulle on tärkeetä päästä käymään sielläkin välillä, koska se on mulle rentouttavaa! Ja mä en sanonut missään kohtaa, minkä ikäinen mun vauva silloin oli, mistä tuon vastasyntyneen tähän taioit?Alkuperäinen kirjoittaja huokaus:No mikset sitten alunperin kirjoittanut vaan että susta on kiva käydä välillä baareissa ryyppäämässä, vaikka silloinkin kun vauva on vastasyntynyt.Alkuperäinen kirjoittaja huokaus itselles:lukisitko uudestaan? VAIN SANONTA. Sanonta, ymmärtäisitkö nyt, ole kiltti, mulla menee ihan kokonaan järki sun kanssas...
Nuo kaikki järjettömyydet kuinka ei osaa rentoutua ilman alkoholia ja ilman baareissäkäyntiä vain olisi neljän seinän sisällä on ihan huuhaata.
Sulle alkoholi on vaan huvitus ja lasket sen tärkeämmäksi kuin vastasyntyneen vauvasi.
se sitten kertoo? Että sitä joko pitää huolta myös itsestään tai ei?Alkuperäinen kirjoittaja huokaus:Voinhan mäkin sanoa vaikka nyt tarvivani viikon etelänlomaa ilman lapsia. Kivaahan se olisi.Alkuperäinen kirjoittaja huokaus itselles:lukisitko uudestaan? VAIN SANONTA. Sanonta, ymmärtäisitkö nyt, ole kiltti, mulla menee ihan kokonaan järki sun kanssas...
En kuitenkaan noita jättäisi sen takia vieraalle hoitoon joten matka jä tekemättä.
Samoin ymmärrän jos väsyneelle vastasyntyneen äidille tulee mieleen ajatus että tarvisi päästä baariin ottamaan muutamat. Aika paljon ihmisestä sitten kertoo se tekeekö hän näin vai ei.
Siinä vasta nopea äiti joka kerkeää tunnissa mennä baariin, juoda itsesnä humalaan, seurustella kavereiden kanssa rentouttavasti, tulla takaisin kotiin ja olla vauvanhoitokunnossa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Apua :'( Onhan se 1-4 tuntia pois vauvan elämästä paljon.
Itsestään huolta pitämistä on lähteä ryyppäämään vauvan ollessa muutaman viikon ikäinen???Alkuperäinen kirjoittaja no mitä:se sitten kertoo? Että sitä joko pitää huolta myös itsestään tai ei?Alkuperäinen kirjoittaja huokaus:Voinhan mäkin sanoa vaikka nyt tarvivani viikon etelänlomaa ilman lapsia. Kivaahan se olisi.Alkuperäinen kirjoittaja huokaus itselles:lukisitko uudestaan? VAIN SANONTA. Sanonta, ymmärtäisitkö nyt, ole kiltti, mulla menee ihan kokonaan järki sun kanssas...
En kuitenkaan noita jättäisi sen takia vieraalle hoitoon joten matka jä tekemättä.
Samoin ymmärrän jos väsyneelle vastasyntyneen äidille tulee mieleen ajatus että tarvisi päästä baariin ottamaan muutamat. Aika paljon ihmisestä sitten kertoo se tekeekö hän näin vai ei.
No vaikka 8 tuntia. Ihan katastrofi. Ja viellä yöaikaa, jolloin vauvat yleensä nukkuvat.Alkuperäinen kirjoittaja yes:Siinä vasta nopea äiti joka kerkeää tunnissa mennä baariin, juoda itsesnä humalaan, seurustella kavereiden kanssa rentouttavasti, tulla takaisin kotiin ja olla vauvanhoitokunnossa.
vauvat nukkuu aika paljonAlkuperäinen kirjoittaja yes:Siinä vasta nopea äiti joka kerkeää tunnissa mennä baariin, juoda itsesnä humalaan, seurustella kavereiden kanssa rentouttavasti, tulla takaisin kotiin ja olla vauvanhoitokunnossa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Apua :'( Onhan se 1-4 tuntia pois vauvan elämästä paljon.
Eli kaikki vaan laitokselta suoraan ryyppäämään.Alkuperäinen kirjoittaja voi kulti:vauvat nukkuu aika paljonAlkuperäinen kirjoittaja yes:Siinä vasta nopea äiti joka kerkeää tunnissa mennä baariin, juoda itsesnä humalaan, seurustella kavereiden kanssa rentouttavasti, tulla takaisin kotiin ja olla vauvanhoitokunnossa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Apua :'( Onhan se 1-4 tuntia pois vauvan elämästä paljon.
se itsestään huolta pitämistä että vetää naamariin kilon suklaata? Ihmiset kaipaa eri asioita, jos joku kaipaa baari-iltaa, niin mikä hitto siinä on niin hirveetä? Tähän ei oo kukaan vielä vastannu.Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Itsestään huolta pitämistä on lähteä ryyppäämään vauvan ollessa muutaman viikon ikäinen???Alkuperäinen kirjoittaja no mitä:se sitten kertoo? Että sitä joko pitää huolta myös itsestään tai ei?Alkuperäinen kirjoittaja huokaus:Voinhan mäkin sanoa vaikka nyt tarvivani viikon etelänlomaa ilman lapsia. Kivaahan se olisi.Alkuperäinen kirjoittaja huokaus itselles:lukisitko uudestaan? VAIN SANONTA. Sanonta, ymmärtäisitkö nyt, ole kiltti, mulla menee ihan kokonaan järki sun kanssas...
No jos lapsi tai vauva on hyvässä hoidossa ja äiti matkan jälkeen rentoutunut ja hyväntuulinen niin eikö se ole vain lapsen parhaaksi?Alkuperäinen kirjoittaja ja hei:se viikon etelänloma on aika pitkälti eri asia kun muutama tunti terassilla
Kukaan ei estä =)Alkuperäinen kirjoittaja kippis:Eli kaikki vaan laitokselta suoraan ryyppäämään.Alkuperäinen kirjoittaja voi kulti:vauvat nukkuu aika paljonAlkuperäinen kirjoittaja yes:Siinä vasta nopea äiti joka kerkeää tunnissa mennä baariin, juoda itsesnä humalaan, seurustella kavereiden kanssa rentouttavasti, tulla takaisin kotiin ja olla vauvanhoitokunnossa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Apua :'( Onhan se 1-4 tuntia pois vauvan elämästä paljon.
jos tuntuu siltä, että hajoo muuten ja tietää että se yks ilta auttaa siihen. Onneks mulla ei ollut näin, kuten sanoin aiemmin, mä en oo missään vaiheessa sanonut et oisin lähteny sillon kun vauvani oli vastasyntyny. Miten oisin voinutkaan ku olin niin kipee fyysisesti.Alkuperäinen kirjoittaja kippis:Eli kaikki vaan laitokselta suoraan ryyppäämään.Alkuperäinen kirjoittaja voi kulti:vauvat nukkuu aika paljonAlkuperäinen kirjoittaja yes:Siinä vasta nopea äiti joka kerkeää tunnissa mennä baariin, juoda itsesnä humalaan, seurustella kavereiden kanssa rentouttavasti, tulla takaisin kotiin ja olla vauvanhoitokunnossa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Apua :'( Onhan se 1-4 tuntia pois vauvan elämästä paljon.
Eikö vastasyntyneen äidillä tule millään lailla vaikea olo erota lapsesta ryyppäämisen takia? Kun vielä on paikat kipeät ja rinnat vuotaa luulisi tunteiden olevan niin pinnassa että vauvasta erossa oleminen, noinkin hyvän syyn takia sattuisi niin ettei siinä pystyisi rentoutumaan.Alkuperäinen kirjoittaja no onko:se itsestään huolta pitämistä että vetää naamariin kilon suklaata? Ihmiset kaipaa eri asioita, jos joku kaipaa baari-iltaa, niin mikä hitto siinä on niin hirveetä? Tähän ei oo kukaan vielä vastannu.Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Itsestään huolta pitämistä on lähteä ryyppäämään vauvan ollessa muutaman viikon ikäinen???Alkuperäinen kirjoittaja no mitä:se sitten kertoo? Että sitä joko pitää huolta myös itsestään tai ei?Alkuperäinen kirjoittaja huokaus:Voinhan mäkin sanoa vaikka nyt tarvivani viikon etelänlomaa ilman lapsia. Kivaahan se olisi.Alkuperäinen kirjoittaja huokaus itselles:lukisitko uudestaan? VAIN SANONTA. Sanonta, ymmärtäisitkö nyt, ole kiltti, mulla menee ihan kokonaan järki sun kanssas...
sä olet tota mieltä niin lähe, mut mun mielipide on se, ettei vauvasta pidä pitkään olla erossa. Viikon ero varmaan katkasee jo imetyksenkin.Alkuperäinen kirjoittaja jaa:No jos lapsi tai vauva on hyvässä hoidossa ja äiti matkan jälkeen rentoutunut ja hyväntuulinen niin eikö se ole vain lapsen parhaaksi?Alkuperäinen kirjoittaja ja hei:se viikon etelänloma on aika pitkälti eri asia kun muutama tunti terassilla
Onko kaikki ihan ok jos vastasyntyneen äiti hajoaa jos ei pääse heti ryyppäämään?Alkuperäinen kirjoittaja no vaikka:jos tuntuu siltä, että hajoo muuten ja tietää että se yks ilta auttaa siihen. Onneks mulla ei ollut näin, kuten sanoin aiemmin, mä en oo missään vaiheessa sanonut et oisin lähteny sillon kun vauvani oli vastasyntyny. Miten oisin voinutkaan ku olin niin kipee fyysisesti.Alkuperäinen kirjoittaja kippis:Eli kaikki vaan laitokselta suoraan ryyppäämään.Alkuperäinen kirjoittaja voi kulti:vauvat nukkuu aika paljonAlkuperäinen kirjoittaja yes:Siinä vasta nopea äiti joka kerkeää tunnissa mennä baariin, juoda itsesnä humalaan, seurustella kavereiden kanssa rentouttavasti, tulla takaisin kotiin ja olla vauvanhoitokunnossa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Apua :'( Onhan se 1-4 tuntia pois vauvan elämästä paljon.
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen:Eikö vastasyntyneen äidillä tule millään lailla vaikea olo erota lapsesta ryyppäämisen takia? Kun vielä on paikat kipeät ja rinnat vuotaa luulisi tunteiden olevan niin pinnassa että vauvasta erossa oleminen, noinkin hyvän syyn takia sattuisi niin ettei siinä pystyisi rentoutumaan.Alkuperäinen kirjoittaja no onko:se itsestään huolta pitämistä että vetää naamariin kilon suklaata? Ihmiset kaipaa eri asioita, jos joku kaipaa baari-iltaa, niin mikä hitto siinä on niin hirveetä? Tähän ei oo kukaan vielä vastannu.Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Itsestään huolta pitämistä on lähteä ryyppäämään vauvan ollessa muutaman viikon ikäinen???Alkuperäinen kirjoittaja no mitä:se sitten kertoo? Että sitä joko pitää huolta myös itsestään tai ei?Alkuperäinen kirjoittaja huokaus:Voinhan mäkin sanoa vaikka nyt tarvivani viikon etelänlomaa ilman lapsia. Kivaahan se olisi.Alkuperäinen kirjoittaja huokaus itselles:lukisitko uudestaan? VAIN SANONTA. Sanonta, ymmärtäisitkö nyt, ole kiltti, mulla menee ihan kokonaan järki sun kanssas...
Sen suklaan voi syödä vaikka vauvaa sylissä pitäen, tosin kiloa en siinäkään suosittele. Pari palaa luulisi tuossakin tyydyttävän suklaantarpeen.
ei tietenkään ole! Ei mikään hajoaminen oo kuule ok! Jos niin yksinkertainen juttu, kun yksi ilta baarissa auttaa siihen, niin eikö sitten kannat tehdä niin?Alkuperäinen kirjoittaja mutta:Onko kaikki ihan ok jos vastasyntyneen äiti hajoaa jos ei pääse heti ryyppäämään?Alkuperäinen kirjoittaja no vaikka:jos tuntuu siltä, että hajoo muuten ja tietää että se yks ilta auttaa siihen. Onneks mulla ei ollut näin, kuten sanoin aiemmin, mä en oo missään vaiheessa sanonut et oisin lähteny sillon kun vauvani oli vastasyntyny. Miten oisin voinutkaan ku olin niin kipee fyysisesti.Alkuperäinen kirjoittaja kippis:Eli kaikki vaan laitokselta suoraan ryyppäämään.Alkuperäinen kirjoittaja voi kulti:vauvat nukkuu aika paljonAlkuperäinen kirjoittaja yes:Siinä vasta nopea äiti joka kerkeää tunnissa mennä baariin, juoda itsesnä humalaan, seurustella kavereiden kanssa rentouttavasti, tulla takaisin kotiin ja olla vauvanhoitokunnossa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Apua :'( Onhan se 1-4 tuntia pois vauvan elämästä paljon.
No eikä silloin kannattaisi alkaa hoitaa asioita siihen pisteeseen ettei tarvi hajota siksi ettei heti pääse vastasyntyneen viereltä baariin?Alkuperäinen kirjoittaja no:ei tietenkään ole! Ei mikään hajoaminen oo kuule ok! Jos niin yksinkertainen juttu, kun yksi ilta baarissa auttaa siihen, niin eikö sitten kannat tehdä niin?Alkuperäinen kirjoittaja mutta:Onko kaikki ihan ok jos vastasyntyneen äiti hajoaa jos ei pääse heti ryyppäämään?Alkuperäinen kirjoittaja no vaikka:jos tuntuu siltä, että hajoo muuten ja tietää että se yks ilta auttaa siihen. Onneks mulla ei ollut näin, kuten sanoin aiemmin, mä en oo missään vaiheessa sanonut et oisin lähteny sillon kun vauvani oli vastasyntyny. Miten oisin voinutkaan ku olin niin kipee fyysisesti.Alkuperäinen kirjoittaja kippis:Eli kaikki vaan laitokselta suoraan ryyppäämään.Alkuperäinen kirjoittaja voi kulti:vauvat nukkuu aika paljonAlkuperäinen kirjoittaja yes:Siinä vasta nopea äiti joka kerkeää tunnissa mennä baariin, juoda itsesnä humalaan, seurustella kavereiden kanssa rentouttavasti, tulla takaisin kotiin ja olla vauvanhoitokunnossa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Apua :'( Onhan se 1-4 tuntia pois vauvan elämästä paljon.