Huhhuh mitä kuulin!! Lapsen hyväksikäyttöä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
tee sinä ilmotus ja sillä aikaa kun ootat että viranomaiset tekee asialle jotain niin otat vaikka lapset hoitoon. :kieh: pakkohan sun on jotain tehä. :( :hug:

Lapset asuvat siis äidillään ja nuorempi on n. joka toinen viikonloppu isällään. Selvänä tämä mies on ihan normaali mutta kännissä saattaa tehdä vaikka mitä, jotain mielenterveyshäiriötä...mutta kun lasten äiti kuitenkin sanoi että ei halua tehdä ilmoitusta koska ei halua pilata nuoremman suhdetta isäänsä. Kyllä tekis mieli ilmoittaa, varmaan jäi aika traumat tuolle 9-vuotiaalle :/

Joo älä vaan ilmoita mihinkään, ettei mee isäsuhde pilalle.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
oikeastaan taidan jättää tämän päätöksen miehelle, hänen sisko kuitenkin kyseessä, ja tämä mies on myös mieheni tuttu. En halua olla se joka pilaa miehen välit siskoonsa, mutta aion puhua miehelle niin, että tajuaa tehdä sen ilmoituksen.

ai ku mukavaa....loppujen lopuks kukaan ei tee asialle mitään. :o :headwall: :headwall:

No minun mielestä on kuitenkin vastuu miehen siskolla omasta lapsestaan ja ensikädessä hän päättää omista lapsistaan. En tiedä millaisesta hipelöinnistä oli kyse, mutta kyllä takuulla tuo jättää jäljet lapseen. Sanoi tosiaan että ei enää jätä isompaa lasta sen miehen kanssa, eli hänelle ei enää varmasti koidu siitä vaaraa, mutta se onkin sitten kysymysmerkki että käyttäisikö tämä mies hyväkseen omaa tyttöään....tuskin, mutta sitä ei tietenkään koskaan tiedä...

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:
oikeastaan taidan jättää tämän päätöksen miehelle, hänen sisko kuitenkin kyseessä, ja tämä mies on myös mieheni tuttu. En halua olla se joka pilaa miehen välit siskoonsa, mutta aion puhua miehelle niin, että tajuaa tehdä sen ilmoituksen.

Miks sun miehes ei oo jo kouluttanut tätä k-päätä..... :o

Kun just vasta saatiin asiasta kuulla, en ole vielä kerinnyt edes puhua miehen kanssa asiasta.

No minun mielestä on kuitenkin vastuu miehen siskolla omasta lapsestaan ja ensikädessä hän päättää omista lapsistaan. En tiedä millaisesta hipelöinnistä oli kyse, mutta kyllä takuulla tuo jättää jäljet lapseen. Sanoi tosiaan että ei enää jätä isompaa lasta sen miehen kanssa, eli hänelle ei enää varmasti koidu siitä vaaraa, mutta se onkin sitten kysymysmerkki että käyttäisikö tämä mies hyväkseen omaa tyttöään....tuskin, mutta sitä ei tietenkään koskaan tiedä...

Hyvää loppuelämää sulle omantuntos kanssa, idiootti!!!!!

Minä tunkisin tuon HELVETIN isukin persauksiin pesäpallomailan ja leikkaisin siltä kikkelin irti ja köyttäisin toritolppaan pedofiili teksti otsassa..... NIIN! :/

....Lähdetäänkö yhdessä antaa tälle setämiehelle opetus?

*käärii hihoja ja poistaa korvarenkaat

en edes tiedä millaisesta hipelöinnistä on kyse, joten aika paha on minun alkaa ilmoitusta tekemään.. Kyllä se olisi tämän äidin homma se tehdä.

VITTU!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sä et voi olla tosissas, tän on pakko olla provo???? Onhan? Kuinka joku voi olla noin välinpitämätön?????

ai ku mukavaa....loppujen lopuks kukaan ei tee asialle mitään. :o :headwall: :headwall:

te ootte kaikki vastuussa siitä kun teillä on tieto siitä mitä on tapahtunu ja silti ette tee mitään. pieni lapsi menee pedofiili-isälleen joka toinen vloppu ja katotte vierestä. oksettavaa! :x

Kuule se on SUN vastuulla, et voi siirtää sitä kenellekään. Kuka ikinä tuommoisesta tietää on velvollinen ilmoittamaan viranomaisille.
Ja sun ei tarvitse miettiä tuota, kenen sanaa uskotaan ja kenen ei. Sun vastuu on siinä, että kerrot asiasta eteen päin. Muut hoitaa loput.

Minä tunkisin tuon HELVETIN isukin persauksiin pesäpallomailan ja leikkaisin siltä kikkelin irti ja köyttäisin toritolppaan pedofiili teksti otsassa..... NIIN! :/

mä oon mukana!!! :wave: :kieh:
pistä ap osote tulemaan! :xmas:

mä oon mukana!!! :wave: :kieh:
pistä ap osote tulemaan! :xmas:

Just niin.... |O

Tee nimetön ilmotus. Kerrot että kuulit lapsen äidiltä hipelöinnistä, mutta et tiedä tarkempia yksityiskohtia. Voi olla, että miehesi sisko ei ole kertonut tästä muille ja arvaa heti, että sinä olet ilmoittaja mutta mitä sitten?? Ajattelet nyt vain tämän lapsen parasta. Jos miehesi sisko tästä suuttuu niin on todella typerä!

Ja jos tuo mies asuu miehesi siskon luona niin miten ihmeessä voi vahtia KOKO AJAN että mies ei tee mitään tälle 9-vuotiaalle? Joskus tulee se hetki, että hän ei olekaan paikalla. Tai yöllä, kun nukkuu sikeästi.. Yöks!

Ihan totta, ota nyt sinä vastuu tästä ilmoittamisesta! Toki voit jutella miehesi kanssa, mutta ilmoituksen teette nyt joka tapauksessa!!! Jos välit menee, niin sitten menee.. Tämä on ihan sama kuin joku ystäväsi lähtisi ajamaan kännissä, silloinkin soitetaan poliisit paikalle vaikka kuinka lähtisi kortti tai tulisi sakkoja/vankeutta tai menisi välit ystävään.. Silloinkin on ajatelut toisen parasta, niin ystävän kuin sivullistenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
tee sinä ilmotus ja sillä aikaa kun ootat että viranomaiset tekee asialle jotain niin otat vaikka lapset hoitoon. :kieh: pakkohan sun on jotain tehä. :( :hug:

Lapset asuvat siis äidillään ja nuorempi on n. joka toinen viikonloppu isällään. Selvänä tämä mies on ihan normaali mutta kännissä saattaa tehdä vaikka mitä, jotain mielenterveyshäiriötä...mutta kun lasten äiti kuitenkin sanoi että ei halua tehdä ilmoitusta koska ei halua pilata nuoremman suhdetta isäänsä. Kyllä tekis mieli ilmoittaa, varmaan jäi aika traumat tuolle 9-vuotiaalle :/

Joo älä vaan ilmoita mihinkään, ettei mee isäsuhde pilalle.

Minä en todellakaan antais enää toistakaan lasta tällaselle ukolle :x :kieh:
Ja ei taida nty äidillä olla kaikki edes kunnossa kun noin miettii asiaa :o

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tee nimetön ilmotus. Kerrot että kuulit lapsen äidiltä hipelöinnistä, mutta et tiedä tarkempia yksityiskohtia. Voi olla, että miehesi sisko ei ole kertonut tästä muille ja arvaa heti, että sinä olet ilmoittaja mutta mitä sitten?? Ajattelet nyt vain tämän lapsen parasta. Jos miehesi sisko tästä suuttuu niin on todella typerä!

Ja jos tuo mies asuu miehesi siskon luona niin miten ihmeessä voi vahtia KOKO AJAN että mies ei tee mitään tälle 9-vuotiaalle? Joskus tulee se hetki, että hän ei olekaan paikalla. Tai yöllä, kun nukkuu sikeästi.. Yöks!

Ihan totta, ota nyt sinä vastuu tästä ilmoittamisesta! Toki voit jutella miehesi kanssa, mutta ilmoituksen teette nyt joka tapauksessa!!! Jos välit menee, niin sitten menee.. Tämä on ihan sama kuin joku ystäväsi lähtisi ajamaan kännissä, silloinkin soitetaan poliisit paikalle vaikka kuinka lähtisi kortti tai tulisi sakkoja/vankeutta tai menisi välit ystävään.. Silloinkin on ajatelut toisen parasta, niin ystävän kuin sivullistenkin.

Eivät siis asu yhdessä joten tälle isommalle tytölle ei varmasti enää mitään riskiä tule, kun vaan ei mene sen miehen luo enää.
Toisaalta ei kyllä kannata jäädä odottamaan sitä, että mies käyttää hyväkseen omaa 3-vuotiasta tyttöään.

Eivät siis asu yhdessä joten tälle isommalle tytölle ei varmasti enää mitään riskiä tule, kun vaan ei mene sen miehen luo enää.
Toisaalta ei kyllä kannata jäädä odottamaan sitä, että mies käyttää hyväkseen omaa 3-vuotiasta tyttöään.

Tämä kyseinen äiti siis ei halua siksi pistää lapsensa suhdetta isäänsä poikki, koska haluaa että nuorempi lapsi on silloin tällöin siellä isällään viikonlopun, ja saa itse lepotauon! (on siis yh) Itse jos olisin samassa tilanteessa niin kyllä ei tarttis enää olla ukon missään tekemisissä lapseen!!

Rikos on tapahtunut ja siitä pitää ilmoittaa! Ole aikuinen!

Tossa se rikos on jo oikeesti tapahtunut. Nykyään lasten suojelulaki on kiristynyt ja tuomittavaa on jo pelkkä pervojen puhuminen lapselle, ei tarvitse edes koskettaa, niin voi rikkoa jo lakia. Tuossa on rikottu lastensuojelulakia jo todella todella todella selkeästi! "Hipelöinti" ei ole pikku juttu. Vaikka ei uusisi tekoaan ikinä, on jo yksi rikos tehty ja sä olet sen velvollinen ilmoittamaan. PISTE!

[
Tämä kyseinen äiti siis ei halua siksi pistää lapsensa suhdetta isäänsä poikki, koska haluaa että nuorempi lapsi on silloin tällöin siellä isällään viikonlopun, ja saa itse lepotauon! (on siis yh) Itse jos olisin samassa tilanteessa niin kyllä ei tarttis enää olla ukon missään tekemisissä lapseen!!

SAATANA!!!! Mieti nyt säkin vähän.... Sulle on ok. että lapsi menee isänsä luo, joka on jo hinkannut exänsä toista lasta? Ei ihme, että lapset ja nuoret voi niin huonosti, kun aikuiset ei näköjään todellakaan välitä?

en tiiä enää mitä pitäis sanoa... :o mieti ap nyt oikein kunnolla. ja juttele miehes kaa. oon sata varma että se on samaa mieltä että ilmotusta on pakko tehä. ja mieti myös siltä kannalta että sun lapsi olis se uhri. ;) mitä sillon tekisit??

Tämä nainen on siis itse päässyt paskasta eroon, mutta kokee, että lapsia sinne voi silti lähettää? Hemmetti mitä sossutapauksia. Ja jos et itse ota vastuuta ja tee asialle jotain olet samaa alhaisinta kastia kyllä!

:'( mua yököttää :x

TEEN SINÄ AP AIKUISENA ASIALLE JOTAIN

NYT HETI!!!!

niin muakin. yks ilta sain jopa paniikkikohtauksen kun täällä oli juttua samasta aiheesta. yritin saada sen ketjun ap:ta sillon tänne että olisimme keksineet ratkaisun mutta eipä tullu takas. :(

voisko tän ketjun ap nyt kertoa onko löytäny järkensä!! :attn:

puhuin miehelle nopsaan tuossa ja hän sanoi että ei ole hänen asiansa tehdä ilmoitusta vaan siskonsa! Ei aio sekaantua asiaan". Että näin kai se on minun sitten kuitenkin tehtävä, ja jos pilaan sukulaissuhteet niin se on sitten voivoi.. ehkä hän joskus ymmärtää että ajattelin lapsen parasta. Nimettömänä aion sen kuitenkin tehdä, vaikkakin kyllä arvaa kuka oli kyseessä..

Yhteistyössä