K
kiitos että sain avautua
Vieras
aaargh! sitten kun toinen on vihdoin hiljaa, toinen huutaa..sitä tää maanantaiaamu on tänään ollut. vauva 1kk ja sisarus 1v7kk. ihan kamala aamu, esikoinen heräsi jo kaksi tuntia ennen normiaikaa, mikä on ysiltä. mitään en saa tehtyä. kauhea riittämättömyyden tunne, esikoinen vähän huonosti hoidettu, mm. yövaatteet edelleen päällä, mutta nukkuu nyt onneksi päikkäreitään. vauva on kitissyt enkä saa sitä nukahtamaan. esikoinen huutaa maitoa samalla kun imetän vauvaa.. vauva ei ole viihtynyt itsekseen missään, sitterissäkään. bonuksena vielä että ollaan kaikki enemmän tai vähemmän kipeitä. mies vasta toista viikkoa töissä, joten mitään rutiinia ei ole tullut tähän hommaan, onneksi esikoisella rytmi säilynyt vauvan tulon jälkeen.
mutta koska tää oikein helpottaa? ajattelin että mä jaksan, mutta suututtaa sekin että tänään, nyt JO, tässä vaiheessa näin alussa, on sellanen fiilis että mä en kestä...
ps. pahoittelen isojen kirjaimien puuttumista, vauva on tossa toisessa kainalossa..
mutta koska tää oikein helpottaa? ajattelin että mä jaksan, mutta suututtaa sekin että tänään, nyt JO, tässä vaiheessa näin alussa, on sellanen fiilis että mä en kestä...
ps. pahoittelen isojen kirjaimien puuttumista, vauva on tossa toisessa kainalossa..