Huh - mä en tiedä miten päin olisin

  • Viestiketjun aloittaja "Sad"
  • Ensimmäinen viesti
"minä"
Jakamalla suru, puhumalla, kirjoittamalla. Jostain luin, että päivittäin pitäisi surun aikana kirjoittaa intessiivisesti noin 20 minuuttia mitä mieleen juolahtaa. Vaikka kirjoittamisen jälkeen olisi vieläkin pahempi olo, niin paha olo helpottaa tunnin sisällä.
 
"Sad"
Sydän rakastaa.... ei sanoja kuinka paljon. Mutta kohtalo on kai katsonut mun kortit toisella tapaa enkä voi jakaa elämääni ihmisen kanssa joka on kaikki kaikessa. :'( Pitkä tarina - todella paha olo vaan tällä hetkellä.... huh.
 
:hug: Puhut ja purat sydäntäsi,voit myös kirjoittaa ylös,miltä susta tuntuu,vaikka päiväkirjaan tai runoina muistikirjaan.
 
Täällä myös
Kävin jo suihkussa itkemässä, ettei lapset näe.. vaikka kyllä isompi jo tietää ettei kaikki ole kunnossa. Ahdistaa, tuntuu ettei saa hengitettyä.. Sydän revitään rinnasta, ei se herkkua ole.

Jaksamista ap:lle, kyllä se joskus, minäkin sen tiedän.. kun vaan tietäis mikä helpottais oloa nyt.. ei mikään. Joisin jos voisin, vaikkei sekään mitään auta, vois vaan unohtaa kaiken edes hetkeks. No ehkä parempi ettei voi, huomenna olis särkyneen sydämen lisäks armoton krapula..
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Täällä myös;24003491:
Kävin jo suihkussa itkemässä, ettei lapset näe.. vaikka kyllä isompi jo tietää ettei kaikki ole kunnossa. Ahdistaa, tuntuu ettei saa hengitettyä.. Sydän revitään rinnasta, ei se herkkua ole.

Jaksamista ap:lle, kyllä se joskus, minäkin sen tiedän.. kun vaan tietäis mikä helpottais oloa nyt.. ei mikään. Joisin jos voisin, vaikkei sekään mitään auta, vois vaan unohtaa kaiken edes hetkeks. No ehkä parempi ettei voi, huomenna olis särkyneen sydämen lisäks armoton krapula..
tiedän tunteen kun koskee ihan fyysisesti. Minä olen henkisesti menettänyt erään rakkaan vaikkei hän halua erotakkaan,koska olen raskaana. Mutta vastarakkautta en saa ja se jos mikä koskee. Rintojen välissä on kipeä möykky joka ei lähde,hengästyttää koko ajan,uni ei tule,poskia kuumottaa... vaikeeta :( voimia muillekkin!
 
Täällä myös
[QUOTE="vieras";24003531]tiedän tunteen kun koskee ihan fyysisesti. Minä olen henkisesti menettänyt erään rakkaan vaikkei hän halua erotakkaan,koska olen raskaana. Mutta vastarakkautta en saa ja se jos mikä koskee. Rintojen välissä on kipeä möykky joka ei lähde,hengästyttää koko ajan,uni ei tule,poskia kuumottaa... vaikeeta :( voimia muillekkin![/QUOTE]


Minä myös odotan. Joten voin vaan kuvitella olotilasi! Voimia sinulle myös!!
 

Yhteistyössä