huh huh...:)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sinna

Vieras
nyt on imuroitu ja lattiat pesty,vessakin pesty ja suihkussa käyty.
Kohta pitäisi lähteä hakemaan lapset kerhosta,mutta sitä ennen pieni hengähdystauko kaksplussan parissa:D
 
Mä riehuin nuo hommelit jo eilen, lisäksi vaihdoin viiteen sänkyyn lakanat ja imuroin oikein perusteellisesti sängyt ja patjat ja kaikki nojatuolit ja sohvatyynyt ja imuroin katonrajoistakin talven pölyt. Mikä lie hulluus iski. Nyt särkee kyljet niin perkeleesti :/
 

Yhteistyössä