siivous

No joo tämä on vasta pieni osa siitä mitä pitää vielä tehdä kuten pyyhkiä kaapin ovet ja pestä tuo vessa ja sauna. Mut kyllä tää on jo hyvä alku :D Ja munkin pitäs etsiä pahvilaatikoita varastosta ja työntää sinne osa vaatteista ym. sälästä.
 

Yhteistyössä