T Taevahan Tosi Aktiivinen jäsen 28.01.2008 11 227 2 38 13.03.2008 #1 Jes, nyt on imuroitu ja pesty lattiat. Nyt täytyy ootella hetki ja sit sais matot paikalleen.
R r u u s a Tunnettu jäsen 07.01.2005 16 450 137 63 13.03.2008 #2 *kade* Mä luovutin, kun en saanut vaatteita mahtumaan minnekään eikä olut edes tyhjiä pahvilaatikoita sisällä...
*kade* Mä luovutin, kun en saanut vaatteita mahtumaan minnekään eikä olut edes tyhjiä pahvilaatikoita sisällä...
Hari Mao Aktiivinen jäsen 31.05.2005 2 141 0 36 13.03.2008 #3 Mulla jäi suunnittelun asteelle. Koko päivän ollut niin yököttävä olo etten juuri sohvalta ole liikkunut... :x
Mulla jäi suunnittelun asteelle. Koko päivän ollut niin yököttävä olo etten juuri sohvalta ole liikkunut... :x
T Taevahan Tosi Aktiivinen jäsen 28.01.2008 11 227 2 38 13.03.2008 #4 No joo tämä on vasta pieni osa siitä mitä pitää vielä tehdä kuten pyyhkiä kaapin ovet ja pestä tuo vessa ja sauna. Mut kyllä tää on jo hyvä alku Ja munkin pitäs etsiä pahvilaatikoita varastosta ja työntää sinne osa vaatteista ym. sälästä.
No joo tämä on vasta pieni osa siitä mitä pitää vielä tehdä kuten pyyhkiä kaapin ovet ja pestä tuo vessa ja sauna. Mut kyllä tää on jo hyvä alku Ja munkin pitäs etsiä pahvilaatikoita varastosta ja työntää sinne osa vaatteista ym. sälästä.