Hu-huu Jyväskylä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsynyt äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsynyt äiti

Vieras
Olen kohta 3-kymppinen, kolmatta lastani odottava äiti-ihminen ja olen täysin väsynyt tähän yksinäisyyteen. Perheeseen kuuluu myös iskä. Lähes kaiken aikani vietän oman perheeni kanssa, yksin ei huvita lähteä mihinkään. Olisi kiva saada seuraa kahville, elokuviin, shoppailemaan, harrastamaan... Olisi kiva myös joskus tavata vaikka koko perhe. Meilaa anselmiina76@suomi24.fi

Hei!

kyllpä on niin tuttun kuuloista että ihan kuin itse olisin kirjoittanut tuon... Täällä kirjoittelee äiti vm-80 perheeseen kuuluu lapset 04/03 ja 01/05, sekä mieskin talosta löytyy. Asutaan muuramessa mutta autollahan pääsee mihin vaan :)
Laittele viestiä jos kiinnostaa... kerron sitten lisää!

Siis unohtui tuo sähköpostiosoite kokonaan.... pumpuli8@gmail.com

Heippa vieras! Lapset on 3,5 ja kohta 2 v. Kolmas syntyy kesällä. Asutaan J-kylän itäosassa. Laita meiliä, niin jutellaan enemmän!

Pumpuli, laitan sulle meiliä heti, kun ehdin.

Tulin vain vilkaisemaan näitäkin sivuja ja tuli mieleen että kun olette Jyväskylästä..niin ajattelin että ette tarvitsisi tälläistä lapsirakasta 19-vuotiasta hoitajaa vaikka silloin tällöin hoitamaan lapsianne? Etsin nimittäin lastenhoitotöitä täältä Jyväskylän alueelta, ja olen joihinkin paikkoihin netissä jo laitellutkin ilmoituksia ja jonkin verran kiinnostuneita perheitä onkin ollut mutta edelleen etsiskelen lastenhoitopaikkoja :)

Yhteistyössä