V
vierailija
Vieras
Sehän on itse aiheutettua.Nii’in, meillä kaikilla on etnisyys.
Se että mainitaan etnisyys synnyttää vihaa kyseistä kansaa kohtaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sehän on itse aiheutettua.Nii’in, meillä kaikilla on etnisyys.
Se että mainitaan etnisyys synnyttää vihaa kyseistä kansaa kohtaan.
Eli jos minä teen täällä rikoksen, niin täällä saa kaikki alkaa vihaamaan suomalaisia? Mä muuten edustan aika suurta prosenttia täällä suomalaisista. Mut hei, sehän on ihan itseaiheutettua?Sehän on itse aiheutettua.
No, voi voi, kyllä sinä tällä kertaa taisit olla oikeassa.No voi voi.
Kyllä mä tajuan että jokainen ei jostain kansasta ole mätämuna, mutta kun se porukka tulee kuitenkin koko laumana, niin mätämunien osuus vaikuttaa siihen, tuleeko sekasortoa.
Kansa jossa vaikka 1 % miehistä raiskaa, vs.jossa 20 % miehistä raiskaa (esim. Etelä -Afrikka, Kongo jne).
Nuo on isoja eroja.
Mua ei haittaa vaikka japanilaiset tekis tänne invaasion. Ei ne riisinpurijat iske pakaraan kiinni.
Voi sen niinkin nähdä.Sehän on itse aiheutettua.
Iskee ne. Naisillehan oli siellä jo omia metrovaunujakin.No voi voi.
Kyllä mä tajuan että jokainen ei jostain kansasta ole mätämuna, mutta kun se porukka tulee kuitenkin koko laumana, niin mätämunien osuus vaikuttaa siihen, tuleeko sekasortoa.
Kansa jossa vaikka 1 % miehistä raiskaa, vs.jossa 20 % miehistä raiskaa (esim. Etelä -Afrikka, Kongo jne).
Nuo on isoja eroja.
Mua ei haittaa vaikka japanilaiset tekis tänne invaasion. Ei ne riisinpurijat iske pakaraan kiinni.
Kyse on lopulta poliittisesta päätöksestä, otetaanko jostain tietystä maasta tai kulttuurista oleva porukka tänne tai ei.Eli jos minä teen täällä rikoksen, niin täällä saa kaikki alkaa vihaamaan suomalaisia? Mä muuten edustan aika suurta prosenttia täällä suomalaisista. Mut hei, sehän on ihan itseaiheutettua?
Ruotsalaisia epäiltiin 2,3 kertaa suomalaisia enemmän ja irakilaisia 2 kertaa enemmän.En tiedä, onko puukotuksia tilastoitu, mutta esim. irakit ja somalit tekevät enemmän henkeen ja terveyteen kohdistuvia rikoksia kuin suomalaiset suhteutettuna väestömäärään. Itse asiassa näyttäisivät tekevän kaiken sorttisia rikoksia enemmän kuin kantaväestö suhteutettuna.
Tilastokeskus - Rikos- ja pakkokeinotilasto
www.stat.fi
Ruotsalaisia epäiltiin 2,3 kertaa suomalaisia enemmän ja irakilaisia 2 kertaa enemmän.
Eli ruotsalaiset on niitä pahimpia?
Vuosina 2017 ja 2018 suomalaisia miehiä oli epäiltynä seksuaalirikoksista yhteensä 2 378 ja irakilaisia 122.
Eli sadaan rikostilastot tippumaan, kun vain irakilaiset heitetään meneen?
Vai mikä on tämän homman tarkoitus? Onko tarkoitus kuitenkin vain puhua etnisyydestä?
En mä jaksa sun kanssa. Sul on jotkut ihan omat kuviot pään sisällä nyt menemässä, etkä edes vastaa asiallisesti. Et eiköhän anneta olla.Kyse on lopulta poliittisesta päätöksestä, otetaanko jostain tietystä maasta tai kulttuurista oleva porukka tänne tai ei.
Ne on isoja päätöksiä jotka on usein peruuttamattomia. Kansalaisuuden kun saa, niin lähtöpasseja se ma mu ei saa entiseen kotimaahansa, jos ei törttöile todella pahasti (vai passitetaanko kansalaisuuden saanutta koskaan, edes tappo/raiskauksesta, en tiedä). Sitä ennen ne saa häiriköidä muulla tavoin ja vetelyydellään rasittaa sosiaaliturvajärjestelmää.
Mieti vaan. En jää pidättään hengitystä.Mietitään hetki niitä ruotsalaisia.
Mieti vaan. En jää pidättään hengitystä.
Mikä tuossa edellisessä viestissäni oli asiatonta??En mä jaksa sun kanssa. Sul on jotkut ihan omat kuviot pään sisällä nyt menemässä, etkä edes vastaa asiallisesti. Et eiköhän anneta olla.
Mua kohtaan ei oo kukaan ulkkis ollut ikinä ilkeä tms, mut täällä kyl aika moni suomalainen.
Edellisissä. Sä oot takomassa mulle jotain kalloon ja mitä kaikkee. Et jaksa, kun mun maailma on joku vääränlainen. Tosin, ethän sä kultapienipillittäjä, edes tiedä, millainen mun maailma on.Mikä tuossa edellisessä viestissäni oli asiatonta??
Ja kato ku ei muakaan kohtaan ole kukaan ulkkis koskaan ollu ilkeä (paitsi no joo, 1 etelänreissuviikon aikana ahdisteltiin 3 kertaa, mitä ei Suomessa ole tapahtunut yli 40 vuoden aikana).
Mutta voi kulta pieni kun se, että joku sulle ei ole ollu ilkeä, ei ole koko totuus. Riittää kun tajuaa sanan _kumuloituminen_. Muut Pohjoismaat säälivät nykyään Ruotsia, jossa mamutuksen negatiiviset vaikutukset alkavat näkyä (paitsi Suomi ei tajua vieläkään mitään).
Hohhoijjaa, ja "tao kalloon" on sit niiqu ihan hirrrveee lause, kuinka tuommosen ees kestää lukea...Edellisissä. Sä oot takomassa mulle jotain kalloon ja mitä kaikkee. Et jaksa, kun mun maailma on joku vääränlainen. Tosin, ethän sä kultapienipillittäjä, edes tiedä, millainen mun maailma on.
Mut kipi kipi, lähes hakeen joku helpompi uhri, jolle voit kaataa ton sun päänsisäisen kakan niskaan.
Suomessa ei tilastoida etnisyyksiä, vaan kansalaisuuksia. Suomi on yksi helpoimmista maista saada kansalaisuus. Esimerkiksi Suomessa asuvista somaleista 2/3 on Suomen kansalaisia ja tilastoidaan näin ollen rikostilastoissa suomalaisena. Lisäksi kaksoiskansalaiset tilastoidaan suomalaisina. Eli rikostilastoja tarkasteltaessa ei oikeastaan ole mahdollista puhua etnisyydestä kun niin moni suomalainen on etnisyydeltään esim. arabi.Vai mikä on tämän homman tarkoitus? Onko tarkoitus kuitenkin vain puhua etnisyydestä?
Vieraskieliset tilastoidaan. Esim Vantaalla on yli 20% vieraskielisiä. Vielä yksi sukupolvi ja vieraskieliset ovat enemmistönä Vantaalla.Suomessa ei tilastoida etnisyyksiä, vaan kansalaisuuksia. Suomi on yksi helpoimmista maista saada kansalaisuus. Esimerkiksi Suomessa asuvista somaleista 2/3 on Suomen kansalaisia ja tilastoidaan näin ollen rikostilastoissa suomalaisena. Lisäksi kaksoiskansalaiset tilastoidaan suomalaisina. Eli rikostilastoja tarkasteltaessa ei oikeastaan ole mahdollista puhua etnisyydestä kun niin moni suomalainen on etnisyydeltään esim. arabi.
Melko narsisti saa olla jos uskoo yksin voivansa tuohon. Siihenhän se perustuu että suhteessa järjettömän suuri osa perseilee. Yksi saa perseillä kuinka paljon tahansa eikä sitä ikinä yleistetä koskemaan kaikkia.Eli jos minä teen täällä rikoksen, niin täällä saa kaikki alkaa vihaamaan suomalaisia? Mä muuten edustan aika suurta prosenttia täällä suomalaisista. Mut hei, sehän on ihan itseaiheutettua?
Puoluekytköksiä?![]()
Rikosepäilyt | Poliisi epäilee: Kymmenen hengen miesporukka hakkasi Pikku Huopalahdessa pesäpallomailalla alaikäistä ja puukotti 18-vuotiasta
Rikoksesta epäillyt kymmenen noin 20–25-vuotiasta miestä vangittiin keskiviikkona todennäköisin syin rikoksista epäiltynä.www.hs.fi
Miksi pitää pimittää tietoa?
Melko narsisti saa olla jos uskoo yksin voivansa tuohon. Siihenhän se perustuu että suhteessa järjettömän suuri osa perseilee. Yksi saa perseillä kuinka paljon tahansa eikä sitä ikinä yleistetä koskemaan kaikkia.
Vielä yksi sukupolvi ja enemmistö maahanmuuttajataustaisista näkyy tilastoissa suomenkielisinä.Vieraskieliset tilastoidaan. Esim Vantaalla on yli 20% vieraskielisiä. Vielä yksi sukupolvi ja vieraskieliset ovat enemmistönä Vantaalla.
MTV uutiset ei viittaa vaan kertoo sen minkä olisi löytänyt MV-lehdestä:Mitäs tässä pimitetään. Kerro toki ja laita myös tuonne HS:n kommenttipalstalle.
Ja muista käyttää sopivan korrekteja termejä ettei sen takia blokata.
Oma arvaus olisi, että viittaat tekijöiden etniseen taustaan?
No mutta tietäähän Echo, asioista aika paljonkin. Mikä kohta tuossa Echon viestissä sinun mielestäsi sitten ei ole totta? Kerro nyt, niin voidaan jatkaa keskustelua. Mieluiten asiallisesti ja niin, ettet ala taas nimittelemään kanssasi eri mieltä olevaa.Edellisissä. Sä oot takomassa mulle jotain kalloon ja mitä kaikkee. Et jaksa, kun mun maailma on joku vääränlainen. Tosin, ethän sä kultapienipillittäjä, edes tiedä, millainen mun maailma on.
Mut kipi kipi, lähes hakeen joku helpompi uhri, jolle voit kaataa ton sun päänsisäisen kakan niskaan.
Sä niin kuvittelet olevas muiden yläpuolella ja tietäväs jotain, mut voi kumpa osaisit lukee edes omaa tekstiäs.
Ei tietenkään. Nykyäänhän ei saa etnisyyttä kertoa edes tuntomerkkinä jos rikoksesta epäiltyä etsitään ja yleisöltä pyydetään apua. Ainoa mitä saa sanoa on "henkilöllä oli siniset farkut, musta toppatakki ja musta pipo." Ja tuon perusteella sitten ihmisten pitää tietää kuka etsitty henkilö on.Mut jos rikos ei koske etnisyyttä, niin pitääkö silloin etnisyys mainita?