Höyrypesuri, mikä olisi hyvä merkki?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tarttis ostaa höyrypesuri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tarttis ostaa höyrypesuri

Vieras
Nelosen ostoskanavalla mainostetaan jotain H2O-moppia, mut teknisiä tietoja ei löydy netistä. Onko se tehokas laite kuitenkin? Minkä merkkisiä teillä on? Erityisesti jos joku merkki on ollut huono, niin kertokaa miksi ei kannata ostaa eli mitä vikana.

Olen kuullut, että Kärcher olisi hyvä merkki, semmoinen isompi. Minulla on sen merkkinen pieni pesuri, joka on muuten ok, mutta sillä peseminen on aika nykertämistä. laattojen saumat lähtee hyvin puhtaaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Olen kuullut, että Kärcher olisi hyvä merkki, semmoinen isompi. Minulla on sen merkkinen pieni pesuri, joka on muuten ok, mutta sillä peseminen on aika nykertämistä. laattojen saumat lähtee hyvin puhtaaksi.

Just laattojen saumoja en jaksaisi jatkuvasti hinkata. Meillä on pari koiraa, jotka oleskelevat paljon pesutiloissa/kodinhoitohuoneessa ja laattojen saumat on jatkuvasti likaiset (kuraa tassujen mukana yms kivaa) ja olen ihan kyllästynyt hinkkaamaan niitä jatkuvasti sellaisella harjalla, mikä on tarkoitettu saumoille. Työlästä ja hidasta. Kärcher on ainoa merkki toistaiseksi mihin olen tutustunut vähän, siis kaupassa katsellut. Lisäksi oon nähnyt se tv-shopin H2O-mopin mainoksen.

Alkuperäinen kirjoittaja Debra:
Oon kuullut, että se TV Shopin malli on huono.

Kärcher on hyvä, meillä se keskikokoinen. Imuria pienempi kooltaan.

Mitä sillä keskikosella jaksaa pestä ja toimiiko se hyvin ja onko sillä peseminen kevyttä?

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Debra:
Oon kuullut, että se TV Shopin malli on huono.

Kärcher on hyvä, meillä se keskikokoinen. Imuria pienempi kooltaan.

Mitä sillä keskikosella jaksaa pestä ja toimiiko se hyvin ja onko sillä peseminen kevyttä?

Kyllä se ihan hyvin mielestäni toimii. Siinä on muutama eri kokoinen suutin eri tarkoituksiin. Ainakin meidän käyttöön riittävän tehokas, mutta eihän tuo saumojen ym. peseminen koskaan mitään herkkua ole..

Yhteistyössä