Housut jalkaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pelle

Vieras
Kauan teillä on kestänyt synnytyksen jälkeen saada entiset housut mahtumaan jalkaan? itselläni vauva on 2,5 kk eikä puhettakaan vielä. Kaapissa odottaa iso pino housuja käyttäjäänsä....

Mä lihoin jo ennen raskautta vähän. Mutta ne ajalta ennen raskaus aikaa huosut ei mee vieläkään. Joskaan en pahemmin ole kyllä panostanut edes. Mutta mikäs kiire sulla vielä on? Ihmettelen kovin tätä ajatus mallia, että muutaman kuukauden vanhan vauvan äidin pitäisi näyttää samalta kuin ennen lasta: olla hoikka ja lantion sen näköinen kuin ei ikinä synnyttänyt olisi. Kuitenkin raskaudesta ja synnytyksestä palautumiseen menee vuosi kaiken kaikkiaan. Joten otahan ihan rauhassa vaan. Kyllä ne jossain vaiheessa ne vanhat housutkin mahtuu, jos ei niin mahtumaan pistetään. Kuten mä nyt. Lapsi kahden. :D

Kuulin että vanhoihin housuihin mahtumiseen menee ainakin 4 vuotta vaikka ei olis erityisesti muuten lihonut kuin mitä raskaus lantiota levittää eikä eriytyisesti laihduttais. Eli siis lantio levii raskausaikana ja alkaa sit pikkuhiljaa palautua takaisin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.01.2005 klo 15:02 äippäläinen kirjoitti:
Kuulin että vanhoihin housuihin mahtumiseen menee ainakin 4 vuotta vaikka ei olis erityisesti muuten lihonut kuin mitä raskaus lantiota levittää eikä eriytyisesti laihduttais. Eli siis lantio levii raskausaikana ja alkaa sit pikkuhiljaa palautua takaisin.

scheisse sanon mä.. on kanssa siitä kiinni, saako laihdutettua taikka tehtyä mitään lantiolleen. ja kaikki on aika yksilöllisiä? kuten hormonaalimuutokset rask.jälk. jotka vaikuttaa aineenvaihduntaan ym.
Mun veljenpoikien äiti on poliisi.. sillä oli ihan noku vaatteet 2 kk jälkeen synn. päällä.

Yhteistyössä