horoskooppimerkki kalat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itse oinas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kalat elää ihan omassa maailmassaan ja ulkopuolisista sinne pääsee todella harvat ja valitut. ne jotka kalan maailmaan pääsevät, pysyvät siellä ja saavat kokea kalan hyvät puolet: ystävällisyys, auttavaisuus, luottamus, jne.. mutta muut ovat siis auttamatta ulkopuolella. ulkopuolisille kalat ovat kylmiä, joitakin pinnallisia rakkauden tai ystävällisyyden harhaosoituksia lukuunottamatta.

ei pidä ainakaan mun kokemuksen kautta paikkaansa. Olimme tän tutun kanssa ylimpiä ystäviä (mukamas) ja hän petti mut täysin! Ja läheisilleen hän valehtelee ja esittää ihan niinku muillekin.
ja syyn välien heikkenemiseen hän yrittää edelleen laittaa mun niskoille ja tällä kertaa mulla on todellakin puhtaat jauhot pussissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
kalat elää ihan omassa maailmassaan ja ulkopuolisista sinne pääsee todella harvat ja valitut. ne jotka kalan maailmaan pääsevät, pysyvät siellä ja saavat kokea kalan hyvät puolet: ystävällisyys, auttavaisuus, luottamus, jne.. mutta muut ovat siis auttamatta ulkopuolella. ulkopuolisille kalat ovat kylmiä, joitakin pinnallisia rakkauden tai ystävällisyyden harhaosoituksia lukuunottamatta.

Kaloilla on siis oikeus esittää ulkopuolisille jotakin muuta kuin on? Juu, älä suotta herää.

en väitä että niillä mitään oikeutta siihen olisi, mutta jotka ovat kalan maailmaan päässeet tietävät että näin on.

Ehkä he sitten ymmärtävät miksi kalat ovat niin velttoja.

Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA vompatinkiihdytin:
Olen kalat. Aika tyypillinen sellainen, haahuilija ja usein omissa maailmoissaan, luova.

Entinen avomieheni on oinas. Itserakas ja itsepäinen.

Totta, oinaat ovat itserakkaita paskoja, ainakin nuorena ja vanhempana hyvittävät itsensä näännyksiin lastenlasten kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
tämä tuttavani on vielä sellainen että haluaa kaiken saada valmiiksi. mitään ei tee itse elämänsä suhteen. ei opiskele, ei käy töissä..

Ei kai kalat nyt mitään viittikään itse tehdä minkään eteen. Aina pitää jonkun olla potkimassa persiille.

Itseasiassa mun parhaiten tuntema Kalat on yrittäjä joka tekee vähän liikaakin :D tekee kaikkensa yrityksensä eteen

Kyllähän ne väkisinkin jotakin tekee, mutta niillä on aina miljoona saavuttamatonta haavetta joka tapauksessa. Ne haluaa kahta eri asiaa yhtä aikaa. Eivät saa kumpaakaan, koska kaikkea ei voi saada! Katsokaa nyt tuota Savannaakin!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

ei pidä ainakaan mun kokemuksen kautta paikkaansa. Olimme tän tutun kanssa ylimpiä ystäviä (mukamas) ja hän petti mut täysin! Ja läheisilleen hän valehtelee ja esittää ihan niinku muillekin.
ja syyn välien heikkenemiseen hän yrittää edelleen laittaa mun niskoille ja tällä kertaa mulla on todellakin puhtaat jauhot pussissa.

Kaloilla voi olla ystäviä, mutta kalan sisäiseen sielunelämään pääsee tutustumaan vai TODELLA harvat, ehkä yksi tai kaksi ihmistä.

Sisko on kalat ja just perinteinen hajamielinen haaveilija. Unohtaa tosiaan lupaamiaan asioita, mutta ei tarkoita sitä pahalla. Välillä ärsyttää, mutta siihen on kuitenkin jo niiiin tottunut.

Alkuperäinen kirjoittaja muutaman tunnen:
Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA vompatinkiihdytin:
Olen kalat. Aika tyypillinen sellainen, haahuilija ja usein omissa maailmoissaan, luova.

Entinen avomieheni on oinas. Itserakas ja itsepäinen.

Totta, oinaat ovat itserakkaita paskoja, ainakin nuorena ja vanhempana hyvittävät itsensä näännyksiin lastenlasten kanssa.

Keskenkasvuiset oinaat kyllä, muttei varttuneet. Toiset varttuvat nopeammin kuin toiset.

Yhteistyössä