horoskooppimerkki kalat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itse oinas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

itse oinas

Vieras
minkälaisia kokemuksia kalat-merkkisistä ihmisistä?

Eräs tuttuni kehuu aina miten hän on perinteinen kalat, aina toisia ajatteleva lämmin, hyväsydäminen ihminen.

minun ja myös muiden kokemus on tosin aivan päinvastainen. Hän on hyvin itsekeskeinen ihminen, ajattelee kaikki asiat vaan omalta kannaltaan. käyttää ihmisiä hyväkseen. Hänellä on koko ajan joku rooli päällä ja valehtelee kaikille.

muita kaloja en tunne, joten haluaisin teidän kokemuksia :)

Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Kalat ovat niin hyväsydämisiä, että jakelevat ympäri kyliä lupauksia, joita eivät pysty itsekään muistamaan. Mielikuvituksensakin on niin villi, että uskovat itsekin juttuihinsa. Siksi eivät edes tajua valehtelevansa.

Tämä kuulostaa kieltämättä täysin meidän äidiltä. Joka siis on kalat.

Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:
Kalat :wave: En tässä kyllä ala luonneanalyysia tehdä mutta toivottavasti en ole ap:n kokemuksia vastaava kalat :D

en usko että olet.. tää mun tuttu on niin uskomaton tapaus etten usko (ja toivon ettei) sellaista montaa ole..

Meillä on kaks kalaa! (esikko ja keskimmäinen )
Ovat ihan täysin erilaisia! Toinen on rauhallinen, ystävällinen, auttavainen, ja toinen on erittäin tempperamenttinen tapaus että!!

Toinen on syntynyt kalojen alussa ja toinen lopussa.

Minäkin kalat. Tunnen pari naispuolista kalat-ihmistä, jotka ovat todella itsekeskeisiä. Suoraan sanottuna kamalia ihmisiä. Uskon näitä kamalia ihmisiä löytyvän kyllä kaikista horoskooppivaihtoehdoista...
Eräs hyvä ystävistäni on kalat-nainen, ja hän on kyllä empaattinen ihminen. Tosin hiukan sarkastinen, mutta se taas on mielestäni hyvä asia.
Jos nyt tätä horrorscopea tässä mietitään, niin aikuisiällä nouseva merkki vaikuttaa enemmän ihmiseen kuin varsinainen aurinkomerkki. Varsinkin, jos se nouseva merkki on vahvempi kuin tämä aurinkomerkki.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
tämä tuttavani on vielä sellainen että haluaa kaiken saada valmiiksi. mitään ei tee itse elämänsä suhteen. ei opiskele, ei käy töissä..

Ei kai kalat nyt mitään viittikään itse tehdä minkään eteen. Aina pitää jonkun olla potkimassa persiille.

Ja ei mitää positiivista sanottavaa? :'( No, eipähän tarvii ottaa siitäkään vastuuta, minkä sille mahtaa että tähdet on olleet väärässä asennossa silloin kun synnyin.... :kieh: :laugh:

tämä tuttavani on vielä sellainen että haluaa kaiken saada valmiiksi. mitään ei tee itse elämänsä suhteen. ei opiskele, ei käy töissä..

Ei kai kalat nyt mitään viittikään itse tehdä minkään eteen. Aina pitää jonkun olla potkimassa persiille.

Ja ei mitää positiivista sanottavaa? :'( No, eipähän tarvii ottaa siitäkään vastuuta, minkä sille mahtaa että tähdet on olleet väärässä asennossa silloin kun synnyin.... :kieh: :laugh:

Just, aika kalamaista siirtää se vastuukin omista hölmöilyistä joillekin tähtimerkeille...

kalat elää ihan omassa maailmassaan ja ulkopuolisista sinne pääsee todella harvat ja valitut. ne jotka kalan maailmaan pääsevät, pysyvät siellä ja saavat kokea kalan hyvät puolet: ystävällisyys, auttavaisuus, luottamus, jne.. mutta muut ovat siis auttamatta ulkopuolella. ulkopuolisille kalat ovat kylmiä, joitakin pinnallisia rakkauden tai ystävällisyyden harhaosoituksia lukuunottamatta.

Just, aika kalamaista siirtää se vastuukin omista hölmöilyistä joillekin tähtimerkeille...

Joo, eli nyt elämä ranttaliksi, ja selitys sitten että en minä muuten, mutta kun noi tähdet... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kalat elää ihan omassa maailmassaan ja ulkopuolisista sinne pääsee todella harvat ja valitut. ne jotka kalan maailmaan pääsevät, pysyvät siellä ja saavat kokea kalan hyvät puolet: ystävällisyys, auttavaisuus, luottamus, jne.. mutta muut ovat siis auttamatta ulkopuolella. ulkopuolisille kalat ovat kylmiä, joitakin pinnallisia rakkauden tai ystävällisyyden harhaosoituksia lukuunottamatta.

Kaloilla on siis oikeus esittää ulkopuolisille jotakin muuta kuin on? Juu, älä suotta herää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Kaloilla on siis oikeus esittää ulkopuolisille jotakin muuta kuin on? Juu, älä suotta herää.

en väitä että niillä mitään oikeutta siihen olisi, mutta jotka ovat kalan maailmaan päässeet tietävät että näin on.

Itseasiassa mun parhaiten tuntema Kalat on yrittäjä joka tekee vähän liikaakin :D tekee kaikkensa yrityksensä eteen

Yhteistyössä