Hormoonitoiminta sekaisin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Hei,
Olisin vain udellut, että kuinka kauan teillä on mennyt synnytyksen jälkeen, että kuukautiset ovat palautuneet normaaleiksi? Minulla on nyt ollut yhdet kuukautiset synnyttyksen jälkeen ja toiset olisi pitänyt olla jo kauan sitten... mietinkin, että voisinko olla raskaana vai onko hormoonitoiminta vielä hiukan sekaisin.

heippa. mulla synnytyksestä kohta 10kk:tta ja edelleen menkat ihan sekaisin. saattaa olla 2kk:tta välissä ennen kuin uudet tulee ja ei siis ollenkaan säännölliset. monta testiä on täälläkin kulunut. :D ja en ole oottanut :D

Juu, tuttu homma tän viimesen kanssa, muiden kanssa menkat ollu ihan normaalit noin kuukaus jälkivuodon jälkeen. Ny sekoilee, mullakin pari kuukautta viimesistä menkoista, varmistin kans testillä, etten odota, Älä panikoi...eiköhän se tästä....

Nyt kuopuksen kanssa ollut kahdet menkat. Ekat tuli vasta 3 kk synnytyksestä ja tokat reilun viikon myöhässä normaalista.
Joten uskon, että normaalia tämä heittely (uskon, että sen tuntee jos on raskaana, itsellä oli molemmilla kerroilla varma tunne heti kun oli yhden päivän myöhässä, eikä me edes yritetty lasta).
Esikoiselta oli muistaakseni aika säännölliset heti 2 kk synnytyksen jälkeen... paitsi puoli vuotta synnytyksestä luulin olevani raskaana, kun oli yli viikon myöhässä... varmistin vielä parilla testillä, sillä olin niin paniikissa.
Joten älä panikoi, sillä se varmaan vaan pitkittää alkamista entisestään, niin itsellä oli ainakin teininä!

Esikoisen syntymästä kohta 9kk ja ei näy ei kuulu... Mulla kyllä aikasemminkin ollut ongelmia noitten kanssa ja raskaaksikin tulin terolutien ja clomifenien avulla... Vissiin pco... Pitäisi kai koittaa josko nyt sattuisin tulemaan raskaaksi ja jos en niin kai tämä pitää sitten tutkia... :attn:

Yhteistyössä