kuukautiset

• Viestiketjun aloittaja mamma21
  • Ensimmäinen viesti
mamma21
Missähän ne viipyvät? Kuinka kauan menkat voivatkin olla poissa synnytyksen jälkeen? yli vuosi on vierähtänyt, imetän kyllä vielä, mutta tuntuu että kaikilla on kuukautiset tulleet jo vuoden sisällä imetyksestä riippumatta.. Mitenhän käy vauavahaaveenkin?

mamma21
Voivat kai olla pitkäänkin, mutta jos menkat poissa monta vuotta ja ovista ei tapahdu, niin toisesta lapsesta turha haaveilla, onko kellään niin käynyt? Vai kyselenkö ihan tyhmiä? äh.. :'(

mulla aina ollu hyvin epäsäännölliset menkat,saattanu olla pisimmillään puolen vuoden taukokin.mulla 4 lasta ja synnytyksien jälkeen sentäs vähän säännöllistynyt nää mun menkat.joo mulla on tullu kolmen synnytyksen jälkeen ekat menkat noin vuoden kuluttua vasta.paitsi ekan jälkeen niitä ei ehtinyt tulla ollenkaan koska aloin odottamaan toista lasta...eli se uudelleen raskaaksi tulo on mahdollista vaikka ei olis menkkoja välillä ollutkaan.tämä vain tiedoksi sille yhdelle joka vähän muuta meinas tossa vastauksessaan.mulle lääkäri sano et se ovulaatio saattaa joskus tulla niinkin että itse vuotoa ei kuiteskaan tule.sillä se selitti mun menkkojen epäsäännöllisyyttä.mut nyt mä kyl eksyin vähän aiheesta.tsori vaan.

Yhteistyössä