Hormonikierukan langat tuntuu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Minulle on muutama päivä sitten laitettu hormonikierukka ja siitä lähtien emättimessä on tuntunut siltä, että siellä on jotain ylimääräistä. Ilmeisesti ne kierukan langat tuntuvat. Mieskin sanoi tuntevansa yhdynnässä "piston". Häviääkö tuo lankojen tuntuminen vai pitääkö niitä käydä lyhentämässä. Lääkäri sanoi lankojen olevat 1,5cm pituiset eli kai aika lyhyet?

Aika pian vetäytyy, niin ettei niitä tunne enää itsekkään sormilla...
näin ainakin minulla!
Ei kannata ihan lyhyeksi pätkästä, sillä kierukan pois ottaminen on sitten hankalampaa...mutta tietty jos häiritsee ikävästi, niin silloinhan ei muu auta, kuin lyhennyttää...

Kyllä ne saattaa vetäytyä itsestään. Mulla piti lyhentää, kun mies tunsi ne ikävästi yhdynnässä. Aika lyhyeksi menivät kun tarkastuksissa gynet ei ensin meinanneet löytää lankoja ollenkaan, mutta kyllä kierukan sai sitten ihan kätevästi vedettyä ulos kumminkin, silloin kun otatin sen pois.

miksi noin lyhyeksi laitettu? mitä lyhyemmät sitä helpommin pistää miestä,(sanoi lekuri mulle) mulla tuntui menkkojen aikana ulkona asti langat, mutta muuten ne olivat "sisällä" eikä mies koskaan valitellut, vaikka kyselinkin asiasta.