Hormonikierukan langat tökkii

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JuneJuly
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

JuneJuly

Vieras
Mitä materiaalia hormonikierukan langat mahtavat olla? Aluksi ne eivät haitanneet miestä ollenkaan, mutta nyt melkein joka yhdynnässä pistää ja homma loppuu siihen. Kävin jo terkkarilla, muttei lyhentänyt lankoja, kun ne olivat jo valmiiksi aika lyhyet ja kierukan poistaminen vaikeutuu, jos vielä lyhennettäisiin. Terkkarin mielestä olisi parempi, jos langat olisivat vähän liian pitkät ja kiertyisivät jonnekin kohdunsuun napukan (?) ympärille. Mikä neuvoksi? Kierukka veks ja muuta tilalle?

:\| :\| :\|

En tiedä mitä materiaalia ovat, mutta mulla ei tervhoitaja löytänyt niitä tarkistuksessa ja on mentävä uudelleen, että lekuri katsoo ultralla onko ne hyvin siellä. Kuulemma jotenkin lyhyet langat menevät sisälle kohdunseinämiin tai jonnekin sinne.. En ole itse niitä tuntenut yhdynnässä, parempi ehkä etteivät haittaa. Mietin vaan mitäs sitten jos ne onkin irti tai jotain, pitääkö koko kierukka poistaa..

Minulla oli h-kierukka reilut pari vuotta. Mukava lääkärini sanoi, että jos mies tuntee langat, niitä voi lyhentää. Sitä ei tarvinnu tehdä, mutta sex-halukkuuteni eli libidoni laski kierukan käytön aikana niin paljon, että pyysin gyneä ottamaan sen pois. En edes kostunut yhdynnän aikana, yhtään ei haluttanut ja pelkäsin jo avioliittoni puolesta.
Nyt h-kierukka on ollut poissa pari kk ja seksikin jo maistuu. Ehkäisyssä on nyt kondomi muuta vaihtoehtoa miettiessä.

Yhteistyössä