N
Nääpiö
Vieras
Saako Hop Lopin ilosta irti mitään alle 2-vuotiaat? Vai onko 7 euron hinta ihan vain rahastamista??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kai siellä on tekemistä tuonkin ikäiselle. Itse en tajua, miksi lapset pitää raahata jonnekin HopLopiin liikkumaan. Ja varsinkin nyt kun ulkonakin on paljon tekemistä.
Alkuperäinen kirjoittaja en ymmärrä;23637680:Nykyajan lapset eivät osaa enää liikkua kuin ohjatusti. Itse kannustan lasta alusta alkaen luonnon helmaan, jossa motoriikka kehittyy ja saa raitista ilmaa toisin kuin jossain sisäpuistossa. Lapsi voi liikkua niin monella tavalla aikuisen kanssa ilman sisäpuistoakin. Ei tarvitse asua okt:ssa vaan pieni lapsi löytää liikkumiseen paikan vaikka asfaltiviidakossakin =) Ja pieni metsäpläntti riittää vallan mainiosti liikkumiseen.
Voi hyvä tavaton! Olen tuhannen varma, että niin "Kätilö", kuin "En ymmärrä" eivät kumpikaan olen koskaan käyneet HopLopissa. Kysehän ei siellä ole mistään "ohjatusta" liikunnasta, vaan lapsi ihan iki-itse kiipeilee, keinuu, laskee mäkeä, pomppii, rakentaa pehmopalikoista mitä mielikuvituksellisimpia pytinkejä jne. Siis on aivan lapsen oman mielikuvituksen varassa, mitä noissa "hoppelipoppeleissa" touhutaan -aivan niin kuin luonnossakin.
Itse touhuamme lasten kanssa päivittäin puistoissa ja muuten ulkoillen, mutta pari kertaa kuussa käymme myös näissä synnin pesissä ja voin vakuuttaa, että hiki tulee (niin lapsilla, kuin vanhemmillaankin), koordinaatio kehittyy ja ennen kaikkea lapset nauttivat posket punaisina -yhta lailla kuin ulkoilustakin. ja aivan samalla tavalla, kuin näissä paikoissa, myös puistoissa ja metsässä voi vanhempi istua passiivisena vaikka lehteä lukien tai sitten osallistua jälkikasvunsa toimiin. Ei tuo ulkoilmakaan siis automaattisesti tee lapsen kanssa vietetystä ajasta yhtään sen laadukkaampaa.