Honeymoon syndrome

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuskien taival?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tuskien taival?

Vieras
Elän tuoreessa parisuhteessa ja s.elämä on melko vilkasta. Mulla on ollu virtsatietulehdus nyt jo kolmen kuukauden ajan, puhutaan siis honeymoon syndroomasta. Oireet tulee lähes välittömästi antibioottikuurin loppumisen jälkeen ja ne pahenee muutamassa tunnissa kamalaksi tuskaksi.

Onko muilla kokemuksia sairaudesta ja kuinka olette siitä päässeet lopullisesti eroon?

Elän tuoreessa parisuhteessa ja s.elämä on melko vilkasta. Mulla on ollu virtsatietulehdus nyt jo kolmen kuukauden ajan, puhutaan siis honeymoon syndroomasta. Oireet tulee lähes välittömästi antibioottikuurin loppumisen jälkeen ja ne pahenee muutamassa tunnissa kamalaksi tuskaksi.

Onko muilla kokemuksia sairaudesta ja kuinka olette siitä päässeet lopullisesti eroon?

Pissille ihan heti ja joka kerta seksin jälkeen!!! Mulla mikään muu ei auttanu ja aloin noudattaa tota sen jälkeen kun virtsis meni munuaisiin asti...

Pissille ihan heti ja joka kerta seksin jälkeen!!! Mulla mikään muu ei auttanu ja aloin noudattaa tota sen jälkeen kun virtsis meni munuaisiin asti...

Mulla oli kans toistuvia virtsiittejä vuosia sitten, etenkin yhden tietyn poikakaverin aikana. Varmaan kumppanin hygieniallakin merkitystä...? Ja myös tuo pissillä ennen ja jälkeen auttaa, samoin kokeilin karpalokapseleita. En tiedä mistä johtuu, mutta iän myötä ovat vähentyneet huomattavasti. Jos ei muu auta, niin kysy lääkäriltä estolääkitystä, kuulostais siltä että siihen voisi olla jo aihetta!

Ennen petipuuhiin ryhtymistä alapääpesulle molemmat! Samoin tärkeää pissata ennen ja heti jälkeen. Jos ei tunnu antibiootit tepsivän, kannattaa jonkin aikaa jättää ruokavaliosta sokeri ja valkoiset jauhot pois. Ja sitten juot paljon karpalomehua (sokeroimaton) koska sillä on tulehduksia hillitsevä ja ehkäisevä vaikutus. Näillä konsteilla minä olen saanut virtsatietulehduksen aisoihin.

[QUOTE="hei";22259883]käytätkö pillereitä? jos käytät harkitse muuta ehkäisyä. hiivaa?[/QUOTE]

En käytä, vaan kuparikierukkaa.

Todella, todellä ärsyttävä vaiva.