Oli äsken vauva sylissä niin tuli vähän lyhyesti, mutta koitetaan nyt uudestaan
Olen ollut joskus töissä paikassa, joka oli menossa homeen takia remonttiin, ja siellä mulla oli ihan tajuton päänsärky koko ajan, ääni lähti, kurkku tuntui pahalta jne. Kotona ei ole läheskään yhtä paha olo, mutta jatkuvasti väsynyt ja vetämätön olo ja päässä tuntuu usein ihan pientä kipua tai jotenkin painostavaa oloa...
Voi ihan hyvin olla, ettei huoneilmassa ole mitään vikaa vaan minussa (meillä on puolivuotias lapsi, mutta viimeaikoina olen saanut kyllä riittävästi unta), mutta hirvittää silti, että jos tässä talossa jotain on, lapsikin voi sairastua.
Talo on rakennettu siis 50-luvulla, ja tähän on tehty toinen siipi 80-luvulla, ja kaikenlaista pientä remppaa on kai tehty vähän joka vuosikymmenellä. 80-luvulla rakennettu puoli ei ole meidän käytössä. Mua hirvittää lähinnä sen kellarin takia, joka kastui kunnolla, ja vessan, jossa on joskus ennenvanhaan ollut myös tosi askeettinen suihku, ja mitään vesieristeitä siinä ei varmastikaan ole koskaan ollutkaan. Tapetit ja halkeillut muovimatto betonin päällä...