Home ja sen vaikutus maksa-arvoihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Onko kenelläkään tuosta kokemusta? Meillä vauvalla ollut 12vk flunssaa, nuhaa ja korvatulehdus, tätä ennen ollut jo kaksi flunssaa. Yöllä on ollut hengitysvaikeuksia ja edellisessä verikokeessa oli maksa-arvot koholla, lueskelin äsken, että joillain olisi ollut nuo arvot koholla homeen takia, mutta varmuutta ei siitäkään ollut.
Tänään tehtiin vauvalle allergiatestit ja huomenna saadaan tulokset, jos ei sieltä löydy mitään, niin syyllistä täytyy etsiä muualta :|

Kauhean vaikea mennä varmasti sanomaan, mutta jos katsot noita tietoja maksa-arvoista (S-asat, S-alat ja afos sekä gt )vaikka yhtyneitten laboratorioiden sivuilta, niin ei nuo tutkimukset suoranaisesti osoita "homearvoja" ja noiden arvojen nousu viittaa muihin ongelmiin yleensä. Itse olen sairaanhoitaja, enkä ole kuullut, että home vaikuttaisi maksa-arvoihin. voin toki olla väärässä.

Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:
Kauhean vaikea mennä varmasti sanomaan, mutta jos katsot noita tietoja maksa-arvoista (S-asat, S-alat ja afos sekä gt )vaikka yhtyneitten laboratorioiden sivuilta, niin ei nuo tutkimukset suoranaisesti osoita "homearvoja" ja noiden arvojen nousu viittaa muihin ongelmiin yleensä. Itse olen sairaanhoitaja, enkä ole kuullut, että home vaikuttaisi maksa-arvoihin. voin toki olla väärässä.

Mistään ei löydy minkäänlaista faktaa asiasta, ainoastaan tietoja siitä, että monella hometalossa asuneella on nuo maksa-arvot nousseet. Kyselen vaan, että josko jollain olisi omakohtaista kokemusta asiasta.

Yhteistyössä