Hölmöyksissäni menin kysymään kummilapsen äidiltä joululahjatoiveita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mama"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Hmm";27578922]

Tässä on tosin se kääntöpuoli että myös tämä kummitäti laittaa meille lahjalistan, yleensä hänen lahjaan menee sellainen 40-60 euroa. Tässä jännätään mitenkä kauan hän tälläistä peliä pitää, kyse kuitenkin 30-40 vuotiaasta naisesta.. toki saman lahjalistan saa myös hänen muutkin ysätävnsä, äitinsä ja sisaruksensa. Ei se ole tyhmä joka pyytää!!![/QUOTE]

Mieheni sisko oli/on samanlainen. Suoraan sanoen vitutti se joka jouluinen lahjalista, minkä tämä yli 30-vuotias itsekeskeinen kakara ilmoitti äidilleen ja tämä sitten eteenpäin meille muille. Olen itse tottunut siihen, että aikuiset eivät keskenääm kovinkaan paljon lahjo toisiaan ja olin aivan äimänä, että tämä yksi vaan pokkana ilmoittaa toiveitaan.

Joka vuosi ostettiin jotain kallista ja saatiin itse jotain halpaa lasikrääsää. Nyt siskolla on lapsia ja on sentään saatu sovittua että lahjoja ostetaan vain lapsille. (Miehen sisko nuukana varmaan jo mietti, ettei halua ostaa lahjaa sekä meille että meidän lapsellemme). Tosin siinäkään asiassa ei ihan mene nallekarkit tasan: me olemme miehen kanssa ostaneet lapsen serkuille kalliita lahjoja (toppahaalareita, kalliita leluja) ja meidän lapsemme on saanut heiltä jotain huomattavasti vaatimattomampaa. Emme odota kalliita lahjoja, mutta homman pitää pelata molempiin suuntiin!

Yhteistyössä