Hölmö kysymys mutta puetteko päällenne vaatteita mistä miehenne sanois että hyi hel***tti

kipinäinensääri

Aktiivinen jäsen
21.02.2008
15 468
1
36
??

Mun täytyy sanoa että en pue :ashamed:

Aika säälittävää, eikö :D ? Eilen kaupassa menin ihastelemaan kopio-uggeja, että hei näähän olis kivat "mukavuuskengät", mies tyrmäsi ajatuksen sanomalla" hyi helvetti just näin tollaset jonkun jalassa, ne oli ihan kamalat" :ashamed:

Vei kummasti ostohaluja, mutta musta ei ole vaan ole laittaamaan jalkaan kenkiä mistä tiedän että toinen voi melkein pahoin :snotty: :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Juu-u... ainakin mie löntystän croks-kopioissa (vai miten se kirjoitetaan) ihan tyytyväisenä, vaikka mies pyöritteleekin silmiään :D

Heh :D Olin jo tulossa sanomaan ettei minun mies tuollaista sanoisi, mutta unohdin nämä Croksit :p

Musta on kyllä ihan hyvä että kerrotaan rehellisesti mielipiteet. Tosin itse kyllä pidän semmosiakin vaatteita mistä mieheni ei pidä, jos mun mielestä se on hieno. Ei ne miehet ihan kaikkea tiedä... ;)

Olin jo vastaamassa että en pue mutta sitten muistin että minulla on pipo jota mies ei voi sietää ja ite tykkään siitä aivan kauheesti ja pidän sitä kyllä päässä:)

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Juu-u... ainakin mie löntystän croks-kopioissa (vai miten se kirjoitetaan) ihan tyytyväisenä, vaikka mies pyöritteleekin silmiään :D

Kesät talvet B) ?

( mäkin muuten sorrun moiseen, tosin vaan omalla pihalla, ja kesät talvet)

Omalla pihalla ja juu... naapurinkin pihalla... ja joskus myös kirkonkylällä, kun en muista vaihtaa jalkumia :D
Ja kesät talvet... mitä niitä vaihtamaan - ei ne vaihtamalla parane ;) B)

Ei mun mies sanoisi hyi helvetti. Mutta jos se ei jostain vaatteesta tykkää, ja mä tykkään, niin kyllä mä ko. vaatteen päälleni puen - vaan en ehkä silloin, kun ollaan yhdessä jonnekin menossa.

Mä löysin toissapäivänä kaupasta sellaset kankaiset haalarihousut, joissa se persusosa roikkuu tuolla alhaalla, jalat yhdessä näyttää hameelta, yläosa tulee tissien päälle ja olkaiset menee ristiin. Mikskä näitä oikein kutsutaan?Gargo??

Jokatapauksessa, mies sano, että no ei kai nyt tollasia, aika kauheet! Mutta kun niitä sovitin ja kopista tulin ulos, niin mies joutu toteamaan että "Nyt äkkiä pois ne tai jää muut kaupat kiertämättä, kö on mentävä kotiin pa**maan" :laugh: :laugh:

Muuten se kyllä tietää, että mun makuni on värikäs ja outo ja onpa se sanonut, että ihan sama mitä päälleni laitan, näytän hyvältä. :heart:

Crokseista se sanoi että aivan järkyttävät,hän ei ainakaan ikinä pist sellasia jalkaansa ja ostin ne silti.
Niin vaan on sen mieli muuttunut ja käyttää sellasia nyt myös itse koska ne on niin mukavat jalassa =)
On sanonut myös että tykkää naisesta hame päällä ja mustat sukkahousut jalassa.
Kyllä mä niitä myös sitten paljon käytän.

Alkuperäinen kirjoittaja Platina:
Mä löysin toissapäivänä kaupasta sellaset kankaiset haalarihousut, joissa se persusosa roikkuu tuolla alhaalla, jalat yhdessä näyttää hameelta, yläosa tulee tissien päälle ja olkaiset menee ristiin. Mikskä näitä oikein kutsutaan?Gargo??

Jokatapauksessa, mies sano, että no ei kai nyt tollasia, aika kauheet! Mutta kun niitä sovitin ja kopista tulin ulos, niin mies joutu toteamaan että "Nyt äkkiä pois ne tai jää muut kaupat kiertämättä, kö on mentävä kotiin pa**maan" :laugh: :laugh:

Muuten se kyllä tietää, että mun makuni on värikäs ja outo ja onpa se sanonut, että ihan sama mitä päälleni laitan, näytän hyvältä. :heart:

Taisit ostaa ne..? :whistle: :whistle:

Mun on pakko tunnustaa, että vaikka rakastan korkokenkiä, enkä juuri muilla ole kävellyt sitten alakouluiän, niin otin kauheat paineet kun alkusyksystä mies alkoi valittaa siitä, että aina käytän korkokenkiä. Monta kuukautta kiersin kauppoja ja etsin sopivia lattapohjaisia kenkiä käyttööni, jotta mies olisi tyytyväinen. Vaikka itse en edes tajua, mikä pointti tässä asiassa on.

Viime viikolla sit vihdoin löysin etsimäni ja eilen oltiin miehen kanssa liikenteessä, minä laitoin lattapohjat jalkaani ja kaupassa kysyin mieheltä, että onko tämä nyt tyytyväinen. Totesi sitten ettei ollut edes huomannut koko asiaa!! Siis ettei minulla ollutkaan korkoja! :o

Että pukeutukaa naiset vain just niin kuin huvittaa! Miehet saattaa joskus jostain kitistä, mutta loppupeleissä ne ei edes huomaa teet mitä tahansa..

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja Platina:

Taisit ostaa ne..? :whistle: :whistle:

Niin ostin :D Ja ihan siitäkin syystä ,koska hintalapussa seisoi 44,95 ja nyt ne oli alessa 5e :whistle:

Ei siitä kovin kauaa ole, kun ostin yhden paidan, josta ukko totesi ennen ostoa että "voi v*ttu miten kauhee, tommonen mummokuvio" :laugh:

Ostin sen silti, koska mun mielestä paita oli aivan ihana, ruskea vähäsen läpikuultava paita missä oli isoja vaaleanpunaisia ruusuja.. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
Ei siitä kovin kauaa ole, kun ostin yhden paidan, josta ukko totesi ennen ostoa että "voi v*ttu miten kauhee, tommonen mummokuvio" :laugh:

Ostin sen silti, koska mun mielestä paita oli aivan ihana, ruskea vähäsen läpikuultava paita missä oli isoja vaaleanpunaisia ruusuja.. :snotty:

Kuulostaa kyllä ihan mummolta :laugh: :laugh: :laugh: (en kuitenkaan väitä, etteikö VOISI olla hienokin :).)

Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:

Ihanaa että muutkin kertoo suoraan mielipitensä :D

Mä en niitä kenkiä kyl taida hakea, ainakaan vielä :whistle:

Yhteistyössä