Hölmö kysymys mutta puetteko päällenne vaatteita mistä miehenne sanois että hyi hel***tti

Riippuu miten paljon itte tykkään ko. vaatteesta. :D Jos se on semmonen, "no, kokeillaan nyt käviskö tämmönen" ja mies sanoo että eieiei niin sit saatan vaihtaakin. Mut jos kyseessä on jotku melkein rikkikulutetut lempparifarkut niin pidän ne ihan puhkiasti, sanoipa mies mitä vaan..

Tosin, sanon itekin mielipiteeni jos mies yrittää jotain mistä en tykkää..esim. nyt se on saanu päähänsä että haluaa korvikset, siis kumpaankin korvanlehteen..nounou miulta. Yksikin korvis, siis korvassa tuossa alhaalla, näyttää miusta vähän...no, hintahtavalta.
Ei varmaan kaikilla mut miusta omalle miehelle ei sovi.

Miehen tuntien se ottaa sen joka tapauksessa jossain vaiheessa..on ostanut jo valmiiks korviksiakin itelleen :laugh:
Vaikka, miehän saan sit sanoa sille että leikkaa ees hiuksensa jos kerta ne korvikset ottaa, eikö vaan??

No ei se kyl ihan noin uskaltais sanoa.. Mut ilmeestä nään jos ihan mieluinen ei oo. Luotan mun mieheen siinä määrin, että jos ihan kauhuissaan katsoo niin jätän kyllä hyllyyn se rääsyn :ashamed:

Pakko sit vielä tunnustaa että kovin suorasanainen oon itse miehen vaatteista, se kun kulkis collegehousuissa aina ja joka paikkaan :laugh: (ne on tosin ihan hienot sellaiset, mutta silti..)

Yksi täti katseli 60-luvulla itsestään otettuja valokuvia ja kauhisteli, kuinka järkyttävän rumilta hänen kuhmuiset säärensä näyttivät minihameen alla. Siitä sitten miehelle raivoamaan, että miksei tämä ollut estänyt häntä pitämästä muodikasta minihametta. Puhu siinä sitten yksilön itsemääräämisoikeudesta ja tasa-arvosta...

En voisi kuvitella että mieheni ikinä kommentoisi pukeutumistani tuohon tyyliin, jhän ei ole kiinnostunut mitenkään erityisesti vaatteista ja enemmänkin keskittyy kehumiseen jos pidän jotain mistä erityisesti pitää tai näyttää hyvältä.

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Tuli muuten heti mieleen että mä todellakin sorrun itse samaan :snotty:

Mies tarvitsi eilen vyön, ja aika kärkkäitä mielipiteitä mullakin oli :snotty: Musta vaan nahkaset vyöt on hinttimäisiä :ashamed:

Jaa siis onko olemassa muitakin vöitä kuin nahasta tehdyt? Nahkavyöthän ne ovat "oikeita" vöitä. Itselleni ei tuli mieleenkään laittaa mitään kangasvyötä siistiin asukokonaisuuteen.

Alkuperäinen kirjoittaja Pah:
Tuli muuten heti mieleen että mä todellakin sorrun itse samaan :snotty:

Mies tarvitsi eilen vyön, ja aika kärkkäitä mielipiteitä mullakin oli :snotty: Musta vaan nahkaset vyöt on hinttimäisiä :ashamed:

Jaa siis onko olemassa muitakin vöitä kuin nahasta tehdyt? Nahkavyöthän ne ovat "oikeita" vöitä. Itselleni ei tuli mieleenkään laittaa mitään kangasvyötä siistiin asukokonaisuuteen.

No siisti ja siisti asukokonaisuus :whistle: :whistle: Tais olla johonkin reisitaskuhousuihin ostamassa sitä, ja sellasen aika kivan osti, puman ns kangasvyön muttei mikään kangasvyö kuitenkaan.

Ja nahkaset ON hinttimäisiä, mulla itsellä on nahkanen mutta siinä on niittejä sentäs :xmas:

Ja nahkaset ON hinttimäisiä, mulla itsellä on nahkanen mutta siinä on niittejä sentäs :xmas:

Niitit eivät pelasta nahkaisia vaatteita hinttimäisyydeltä. Katso vaikka tämän seesteisen musiikkivideon solistia: http://www.youtube.com/watch?v=JAagedeKdcQ

Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:

Niitit eivät pelasta nahkaisia vaatteita hinttimäisyydeltä. Katso vaikka tämän seesteisen musiikkivideon solistia: http://www.youtube.com/watch?v=JAagedeKdcQ

Säästän ton elämyksen myöhempään.

En mä miehen antaiskaan käyttää niittivyötä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:
Mun mies on sen verran tahdikas, ettei päästä suustaan tuollaisia möläytyksiä.

Elikkäs, sun mies on niin tahdikas, ettei sano sitä mitä ajattelee :xmas:

Kyllä se mielipiteensä sanoo, mutta osaa muotoilla sanottavansa tahdikkaasti. Mutta joo, jos mä jostakin vaatteesta vaikka pidän oikein kovasti, niin ei miehen mielipide siihen vaikuta käytänkö sitä vai en. Mulla on näetsen ihan omakin tahto.

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Riippuu miten paljon itte tykkään ko. vaatteesta. :D Jos se on semmonen, "no, kokeillaan nyt käviskö tämmönen" ja mies sanoo että eieiei niin sit saatan vaihtaakin. Mut jos kyseessä on jotku melkein rikkikulutetut lempparifarkut niin pidän ne ihan puhkiasti, sanoipa mies mitä vaan..

Tosin, sanon itekin mielipiteeni jos mies yrittää jotain mistä en tykkää..esim. nyt se on saanu päähänsä että haluaa korvikset, siis kumpaankin korvanlehteen..nounou miulta. Yksikin korvis, siis korvassa tuossa alhaalla, näyttää miusta vähän...no, hintahtavalta.
Ei varmaan kaikilla mut miusta omalle miehelle ei sovi.

Näin meilläkin =)

Yhteistyössä