Haluatteko kuulla tekonivelleikkauksista? Olen ollut jo kahdessaJa kohta varmaan käydään läpi sairaudet ( jollen sammu ennen sitä )
Haluatteko kuulla tekonivelleikkauksista? Olen ollut jo kahdessaJa kohta varmaan käydään läpi sairaudet ( jollen sammu ennen sitä )
Mä en osaa edes tietokoneella.Oli se pakko avata kone tätä palstaa varten, en mä puhelimella osannu
täällä on ollu palstalla uudistuksia ja hymiöt ei sitten toimi kunnolla enää.Apua huomasin saman!!! höh, sitä on oppinut kännyn kans vähän liikaakin noilla hymiöillä
Myöntää täytyy, etten edes muista milloin täällä viimeksi....Pinki ja Ronttonen. <3 Teitä ei oo aikoihin näkynyt.
Mä oon ollu vasta yhdes, mutta olin vasta 30v. silloon!Haluatteko kuulla tekonivelleikkauksista? Olen ollut jo kahdessa
Mitään en myönnä ääneentykkäät Pinki kuitenkin musta
Olen huomannut. Muutaman kerran olen yrittänyt paluuta palstalle, mutta eihän täällä toimi enää yhtään mikään.eikä oikeestaan paljon muukaan
Vähän vähemmän on todella täällä tullut nykyään luuhattua . Pari vuotta taitaa olla viime piipahduksestaPinki ja Ronttonen. <3 Teitä ei oo aikoihin näkynyt.
niin,semmosta se on kun ikää tulee lisää,palstalle ja ittelle.Molemmat vanhenee silmissäOlen huomannut. Muutaman kerran olen yrittänyt paluuta palstalle, mutta eihän täällä toimi enää yhtään mikään.
Mä kaipaan yhä sitä tikapuurakennetta vuodelta öö, olikohan joskus 2003. Oon sitä ihmisryhmää joka ei pääse yli muutoksista , nevö föget!Olen huomannut. Muutaman kerran olen yrittänyt paluuta palstalle, mutta eihän täällä toimi enää yhtään mikään.
Oisko korona vaan ajanut meidät tähän pisteeseenNiin MISTÄ te tänne kimpassa tupsahditte?
Hellou Muru <3Hei kamut..
Mulla ei oo niveliä leikattu mutta sappirakko on poistettuMä oon ollu vasta yhdes, mutta olin vasta 30v. silloon!
Hyvä kysymysMIKSI tää on "aihe vapaa" aka AV? Missä "Mitäs Nyt?"