Onks se siideriä ja toisessa kädessä se toffeeMitä hittoa on toffeesiideri?
Onks se siideriä ja toisessa kädessä se toffeeMitä hittoa on toffeesiideri?
Wanhat saavat mennä nukkumaan vasta klo 21 jälkeen.Terse!
Fantaa lasissa.
Saako mennä nukkuu jos väsyttää?
Silmukoiden tippuminen on ärsyttävää. Mulla olisi yksi neule kesken. Siskon vävykokelaalle olisi tulossa villasukat.Mun huivikutomukseni oli tippunu osittain puikoilta laukus ja ny on pakko purkaa muutama kerros koska langankiertojen yms. takia en jaksa takuta silmukoiden nostamisen kans. Mutta on tämä purkaminenki ärsyttävää tämän työn kans. Huoh.
Niinpä. Mä en saa tänne laitettua enää kuvia enkä hymiöitäkään. Tai no jotkut hymiöt muistan ulkoa, mutta nuo, mistä voi valita, ei toimi mulla ollenkaan.Meni kyllä vähän aikaa että osasin tulla koko sivustolle Ennenhän tämä oli kuin toinen koti.
Millaista toffeesiideri on? Mistä kaupasta saa?Mitä hittoa on toffeesiideri?
Höh.Wanhat saavat mennä nukkumaan vasta klo 21 jälkeen.
Siis pitää virkata NI ei silmukat putoileMun huivikutomukseni oli tippunu osittain puikoilta laukus ja ny on pakko purkaa muutama kerros koska langankiertojen yms. takia en jaksa takuta silmukoiden nostamisen kans. Mutta on tämä purkaminenki ärsyttävää tämän työn kans. Huoh.
Tuon kun avaa taustalle niin ei tarvitse kaikkea muistaa ulkoaNiinpä. Mä en saa tänne laitettua enää kuvia enkä hymiöitäkään. Tai no jotkut hymiöt muistan ulkoa, mutta nuo, mistä voi valita, ei toimi mulla ollenkaan.
Mutta ku tänä huivi neulotaanSiis pitää virkata NI ei silmukat putoile
NiinpäNäin ne vuodet meissä näkyy kun puheenaiheet vaihtelee jännittävästi säästä neulomiseen
Älä unohda kipuja ja kolotuksia =)Näin ne vuodet meissä näkyy kun puheenaiheet vaihtelee jännittävästi säästä neulomiseen
Niinpä. Mä en saa tänne laitettua enää kuvia enkä hymiöitäkään. Tai no jotkut hymiöt muistan ulkoa, mutta nuo, mistä voi valita, ei toimi mulla ollenkaan.
Mulla on kamala nälkä. Pitäisi varmaan laittaa jotain sapuskaa.iltaa.Vanhoja nikkejä täällä,kivaa kun ootte hengissä,voisitte antaa kuulua itsestänne muutenkin kuin kerran 20vuodessa.Mutta joo asiaan elikkäs perunat on keittymässä ja lasissa on maitoa.
Tuota virkkausta tuputin kun itellä virkkausprojekti menossaMutta ku tänä huivi neulotaan
Kiitos ...onnistukoihan?Tuon kun avaa taustalle niin ei tarvitse kaikkea muistaa ulkoa
Hymiöt
keskustelu.kaksplus.fi
Jep. Löyty cittarista... ei tätä kyllä montaa juo peräkkäin... makeetaMitä hittoa on toffeesiideri?
Pitääpä kokeilla joskus.Jep. Löyty cittarista... ei tätä kyllä montaa juo peräkkäin... makeeta
Ja kohta varmaan käydään läpi sairaudet ( jollen sammu ennen sitä )Näin ne vuodet meissä näkyy kun puheenaiheet vaihtelee jännittävästi säästä neulomiseen
No ne! Sit kun kokeilee vielä tässä iässä kaksi veronmaksajaa luoda tähän maahan ni kyllä pistää miettimään kuinka hullu voi olla. Ei oo meinaa ihan sama homma kun 19v sitten!Älä unohda kipuja ja kolotuksia =)
Onks se siideriä ja toisessa kädessä se toffee