Hoitosopimus

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ypph"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

"ypph"

Vieras
Heips! Auttakaa!!!! Mitä pitää ottaa huomioon kun tekee hoitosopimusta? Olen aloittamassa 1.8 yksityisenä perhepäivähoitajana ja hoitosopimus pitäisi ruveta väsäämään niin mitä siinä pitää ottaa huomioon että varmasti kaikki tulee muistettua???? Auttakaa!!!!!
 

Yhteistyössä