V
vieras
Vieras
elikkäs jos hoitopaikassa havaitaan täitä lapsella, onko päiväkoti velvollinen ilmoittamaan asiasta lasten vanhemmille AINA?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja naksu:Tietenkin koska lapsi tulee hoitaa ja täit karkoittaa ja sit voi taas palata hoitoon.
Miks ne ei ilmoittais , ihmettelen?
Juuri tätä ilmoittelua hain.. eli tiedän että hoitopaikassa on ollut täitä, ja ihmettelen MIKSI ei tule tietoa kotiin.... eikä tämä nyt varsinaisesti ole vakava asia, mutta mielestäni ilmoittamisen arvoinen (eikä tietenkään tarvitse nimikoida kenen päästä niitä löytyi)Alkuperäinen kirjoittaja pippuri75:Mun omalla pojalla oli täitä, ja hoitopaikka tiedotti kaikille vanhemmille lapulla siitä. Huomasin ne illalla kotona, ja sain shampoolla hoidettua niin pystyi menemään hoitoon normaalisti.
Mutta hoitopaikan ei ole pakko ilmoittaa kenellä niitä on ollut, minä sanoin itse että saa sanoa jos joku kysyy, nimittäin on tärkeämpää se että ketju katkeaa ja täit ei leviä, kuin mitä se että häpeillään asiaa.. elämässä on suurempiakin murheita kuin täit.. niin ikäviä kuin ne onkin..