Hoitoon vai ei hoitoon? Pulmallista..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liisa lapamato
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

liisa lapamato

Vieras
Olen aina ollut sitä mieltä että mahdollisimman pitkään lapset kotona. Ensi syksynä meidän lapset ovat 2v ja 4v. Töitä olisi tiedossa.
Toisaalta en haluasi viedä lapsia päiväkotiarkeen vielä..

Alkuperäinen kirjoittaja liisa lapamato:
Olen aina ollut sitä mieltä että mahdollisimman pitkään lapset kotona. Ensi syksynä meidän lapset ovat 2v ja 4v. Töitä olisi tiedossa.

Jos lapset reippaita ja pystyis vielä iskän kanssa hiukan vaihelemaan vuoroja, joten ei tulis täysiä päiviä niin mäkin harkitsisin viemistä. Tai voisit tehdä lyhennettyä päivää.
Mutta mieti silti tarkkaan niin ettei kaduta =) Mitä mieltä iskä on? Miten itse luulet lasten viihtyvän porukoissa?

Mä kans ajattelin noin. Mutta nyt kun 3v lapsi aloitti joku aika sit päiväkodissa niin jopas on ollu ihana juttu sille! Tosi mahtava juttu oli et "jouduin" laittamaan hoitoon.

Alkuperäinen kirjoittaja 4lapsen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja liisa lapamato:

Jos lapset reippaita ja pystyis vielä iskän kanssa hiukan vaihelemaan vuoroja, joten ei tulis täysiä päiviä niin mäkin harkitsisin viemistä. Tai voisit tehdä lyhennettyä päivää.
Mutta mieti silti tarkkaan niin ettei kaduta =) Mitä mieltä iskä on? Miten itse luulet lasten viihtyvän porukoissa?

Iskä haluaisi että olisivat kotona vielä, ei kuitenkaan "jyrää" ,on ehkä samalla tavalla hiukan mietteissään tästä..
Vuorokikkailua on jo vähän tehtykin ja isovanhemmat ovat hoitaneet lapsia nyt paljon kun olen käynyt koulua, he eivät ilmeisesti halua jatkaa ihan täysipäiväisesti hoitajina..
Luulen että molemmat viihtyisivät hyvin, sosiaalisia lapsia ovat. Isompi käy kerhossa kaksi kertaa viikossa nytkin.

ei auta kuin punnita ja tehdä se päätös mihin olet tyytyväisempi.meillä minä olen kotona ja teen satunnaisia vuoroja silloin kun mies on kotona eli vkloppuina tai yövuoroja. Vielä muutama uosi mennään näin, kuopus täyttää 3 v vajaan kuukauden päästä

Alkuperäinen kirjoittaja 4lapsen äiti:
No, entäs sä? Kiinnostaisiko sua jo mennä töihin? Onko paikka kiva? Sekin ratkaisee millä fiiliksillä itse olet =)

Paikka on ihan mahtava, ei parempaa voisi olla. Olenkin tosiaan tehnyt jonkun aikaa keikkoja.. toisaalta työpaikka on todella joustava että pystyis melko paljon junailemaan miehen mukaan vuoroja..
On tää vaikeeta. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja luulis:
No ei pitäs olla vaikeeta. Jos paikka on mahtava ja lapsetkaan ei enää ihan pieniä niin eikös se ole sun tilaisuus???

Niin, mutta kuitenkin. Ei se päiväkoti mikään onnela kuitenkaan ole, isot ryhmät jne. Ja pph ei tule kuitenkaan kysymykseen vuorohoidon tarpeen takia.

Yhteistyössä