Tillu79 Anteeksi jo etukäteen, jos käyttäydyn tahdittomasti, kun tuon keskusteluun keskenmenoteeman. Toivon ja uskon sun raskauden päättyvän onnellisesti enkä missään nimessä halua tuoda pahoja fiiliksiä sen suhteen. Itsellä vain on se keskenmeno edelleen koko ajan mielessä, ja suurin pelko tulevaisuutta ajatellen (jotenkin uskon, että tulen vielä raskaaksi) on uudet keskenmenot. Ja siksi mua kiinnostaa toi sun lääkitys. Kirjoitit, että jatkat lääkitystä ainakin rv12 viikolle asti. Onko tarkoituksena siis pienentää keskenmenon mahdollisuutta ja tukea raskauden edistymistä? Kun oon yrittänyt selvitellä niitä raskautta tukevia lääkityksiä (siis raskauden alkamisen jälkeen) ja tuntuu, että osa lääkäreistä ja asiantuntijoista on sitä mieltä, että ne on ihan hölynpölyä ja keskenmeno tulee jos tulee, osa taas on sitä mieltä että tietyillä lääkkeillä voidaan tukea raskautta ja siten ehkäistä keskenmenoa. Olisi mielenkiintoista kuulla, mitä se sun lääkäri on sanonut ja miten on perustellut noiden lääkkeiden käytön?
Onnellisia raskauspäiviä :flower:
Mulla on tänään kp1, ja joo on paska fiilis, ja sitä paitsi kohta pitäisi mennä syömään ystävien luo - minä ja mieheni kaksin, muut viisi pariskuntaa lastensa kanssa, ahdistavaa. MUTTA tämä kp1 tarkoittaa myös sitä, että huomenna meen apteekkiin ja haen clomit, jännää! Vielä kun löytäisin sen reseptin ja ohjeet clomien käyttöön jostain, koska oon tietty heittänyt se jonnekin laatikon pohjalle sen jälkeen kun tulin raskaaksi...
Mukavaa uudenvuodenpäivää kaikille!