Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

katso liitettä 14669
Tässä vielä tämän aamuinen tulos.

En saanu yhteyttä hoitavaan klinikkaan, kun ovat joululomalla. Neuvolaan soitin, niin määräsivät vielä veritestiin,niin näkevät hcg:n nousun.

Tämä Mcgyver pakastettiin syyskuussa ja nyt heräteltiin henkiin. sitkeä sissi tuntuu ainaki toistaiseksi olevan.
Suosittelen kyllä kaikille tuota gonapeptyl pistosta kiinnittymisen avuksi. Auttaa kuulemma erityisesti niitä, joilla limis vähän heikosti kasvaa/on ohuenlainen.

Niin ja kiitos kaikille onnitteluista. On tää kyllä niin ihanaa ja kamalaa ja ihanan kamalaa ja....
 
Suuren suuret onnittelut Tillu!!! :hug: Ihanaa, että vihdoin ihme tapahtui!

Täällä kp 1, mutta osasin jo sitä odottaakin niin ei ole tällä kertaa niin suuri pettymys. Heti vuoden alusta klinikalle ja sitten aloitetaan piikityshoidot. Piikit ei todellakaan ole mun lemppareita, mutta ei auta kitiseminen. Sitten taitaakin jo 1. IVF odottaa. Hirmusesti jotenkin helpottaa henkisesti se kun tietää mitä tapahtuu ja millä aikataululla eikä vain jotain joskus hamassa tulevaisuudessa.

Oikein hyvää uutta vuotta kaikille! :popcorn:
 
  • Tykkää
Reactions: Pinkku-84
Hello!

Näin ekaksi PALJON ONNEA PIENESTÄ POJASTA Isla.

ja PALJON ONNEA TILLU plussasta :)

Täällä ei mitään ihmeempiä, nyt on menossa kp 14 joka muuttuu pp1 huomenna. tai siis sen takia kirjoitin kysyäkseni, kuinka kauan ovistikku näyttää + kun ei ole aikaisempaa kokemusta tällaisesta?
ja googlettamalla tästä löyty ihan liikaa vastauksia ihan erinlaisiin kysymyksiin.

Tässä vielä kuva eilisestä testistä ja tämänpäiväisestä



Huom! tuon ylemmän testin otin roskiksesta tänään, eli siksi noin haalea, mutta oli kummatkin eilen tosi tummia. Tää on mulle ihan uusi kokemus että kaksi päivää peräkkäin Ovis.

Niin ja RAUHALLISTA UUTTA VUOTTA JA PAREMPAA ENSI VUOTTA meille kaikille :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Nyppy
Onnea Pinkku hienosta ovisplussasta! :D
Joillakinhan testi saattaa näyttää plussaa sen kolmekin päivää. Tutkimusten mukaan kuulemma se eka päivä on "varoitus" tai "ilmoitus" irtoavasta munasolusta ja toisena päivänä se sitten irtoaa... jos huomenna siis testi hailumpi, on solu irronnut tänään.
Jostain täällä luin linkitetystä tutkimuksesta, jossa oli todettu että pariskunnat raskautui parhaiten, kun se ensimmäinen plussapäivä oli hyödynnetty. Tosin mä luulen, että teillä on hyödynnetty molemmat :D Hyvä niin!

Oikein paljon TärppiOnnea teille! :kiss:
 
  • Tykkää
Reactions: Pinkku-84
Muistaakseni monessa ovistestin paketissa lukee, että munasolun irtoaminen tapahtuu 48 tunnin sisällä ovisplussasta. Eli ehkä se eka plussa oli juurikin se varoitus ja sulla kestää se irtoaminen hieman kauemmin esim. lähemmäs sitä 48 tuntia ja siksi vielä seuraavana päivänäkin näytti plussaa, kun ei ollut vielä irronnut? Me ollaan yleensä hyödynnetty se päivä, jolloin plussa on tullut, koska siittiöthän säilyy pari-kolme päivää, ja tietty jatkettu pupuilua vielä seuraavana tai sitä seuraavana päivänä ikään kuin varoiksi, jos vaan on intoa riittänyt :)

Mukavaa viikonloppua ja uudenvuodenaattoa kaikille! Toivottavasti vuodesta 2012 tulee parempi kuin tämä vuosi on ollut, ja toivottavasti se tuo mukanaan plussia :)
 
Heippa!
Huvikseni tuossa äsken leikin ja näkyy tuolla clearbluen digitaalisella ovistestilläkin raskaus näkyvän, kun niin sievästi hymynaama ilmestyi.
Mutta asiaan. Kaivelin tuossa kaappeja löysin 10 tbl clomifenia, 2 ampullia menopuria 75 vahvuus ja 6kpl clearbluen digitaalisia ovistestin tikkuja ja pari lukupäätettä. Olisko jollakin tarvetta, kun itse en näitä tule enää tarvitsemaan. Vaikka tämä raskaus ei nyt jostakin syystä onnistuisikaan, kun Icsi on se ainut vaihtoehto.
Postikulujen hinnalla laittelen paketin tulemaan.
 
Voiskohan joku ystävällisesti pistää sen tätin tänne päin tulemaan?! Alkaa pikku hiljaa hermostuttamaan... kp32, eli kolmisen päivää siihen, että helmikuun PAS ilmeisesti muuttuu lääkkeelliseksi. Vaikkakin, jos ovis oli silloin kp23 kierrosta mahdollisesti tulee sen 35-37 pitkä. Pöh... eihän siinä muuten mitään, mutkun sanoivat, että mahikset luomukierrossa paremmat ja meillä ei kyllä olis yhtää varaa luopua niistä prosenteista. Plääh.... eihän sitä voi ku odotella.

Kaikille hirmusti tsemppiä omiin tilanteisiinne ja plussamyrskyä tänne palstailijoille +++++++++++:whistle:

Toivottavasti vuosi 2012 on meille kaikille se onnenvuosi!! :heart:

 
  • Tykkää
Reactions: Pinkku-84
NYPPY: Meillä tämä onnistuminen tuli juurikin lääkkeellisestä Pas:ista, joten kyllä siinäkin mahikset ihan hyvät on. Käytössä mulla ollu siis kp1 alkaen estradot laastari, joka vaihdetaan joka 3. päivä. Ultra oli kp13 ja siinä todettiin limis vielä liian ohueksi. Oliskohan ollu5mm. Tuplattiin laastarit ja luget 3x200mg/pvä aloitin 3 päivää ennen siirtoa, joka oli vasta josku päälle kp20. meitin alkio oli siirrettäessä 5 soluinen. Gonapeptyl piikin tuikkasin sit 2 päivää siirron jälkeen ja 3 päivää siirrosta alkoi mahassa tuntua nipistelyä, et ilmeisesta alkoi heti kiinnittymään sen piikin jälkeen. Nyt on apuna siis estradot, luget, minidisperin, foolihappo tuplana, kilpirauhaslääkitys. Jospa tämä nyt onnistuis.

Ihanaa uutta vuotta kaikille!!!

Toivottelee Tillu&Hippu 4+0(pienoinen poks):heart:
 
Kiitos Tillu rohkaisusta :heart: Ihana kun on tuore esimerkki onnistumisesta ketjussa :) Pitää yrittää pitää mieli positiivisena, vaikka se vaikeaa välillä onkin. Meillä lääkäri puhui clomeista.. yöks, en taho :p Hyvä kun kerroit tuosta sun lääkityksestä... ajattelin ainakin tuosta Gonapeptylistä tiedustella polilla ja alankin googlettaan ton estradotin :D

Onnea teille viikkojen poksumisesta ja menestystä matkallenne :hug:
 
Tuo estradot on sellainen, joka estää ovulaation, joten voidaan kasvattaa limistä rauhassa. En tiedä sit mihin muuhun vaikuttaa, kun joudun sitä+ lugeja käyttämään ainakin 12 rv asti ja lääkäri epäili,et jatketaan pienemmällä annoksella vielä pitempäänkin.
 
Hui, pelottavaa aina lukea noita tuoteselosteita :confused: Ehkä tuo ei sitten mulle vastaa tarkoitustaan, kun mulle yritetään kai se ovis just saada aikaiseksi, et kroppa olis vastaanottavainen alkiolle... :whistle: noh, sittenpä kuulee lääkärien suunnitelman, mut aion ainakin nätisti tiedustella tuosta Gonapeptylistä ja tosiaanki, kyllä se tuo aina toivoa, kun joku toinen on onnistunut :)
 
Heitä sille lääkärille tällainen nimi kuin Eero Varila kun siitä gonapeptylistä alat kyselemään. On pitkänlinjan lapsettomuuslääkäri ja perehtynyt tuohon aineeseen kunnolla. Mä olen jyväskylän In-Tiimissä hoidossa ja sanoin lääkärilleni (anna Kivijärvi) et haluan ton pistoksen. Otti kyseiseen lääkäriin yhteyttä, kun ei tiennyt asiasta. Sain piikin, kun lääkkeen teho on todistettu ja asiantunteva lääkäri sitä suosittelee.
 
Tillu79 Anteeksi jo etukäteen, jos käyttäydyn tahdittomasti, kun tuon keskusteluun keskenmenoteeman. Toivon ja uskon sun raskauden päättyvän onnellisesti enkä missään nimessä halua tuoda pahoja fiiliksiä sen suhteen. Itsellä vain on se keskenmeno edelleen koko ajan mielessä, ja suurin pelko tulevaisuutta ajatellen (jotenkin uskon, että tulen vielä raskaaksi) on uudet keskenmenot. Ja siksi mua kiinnostaa toi sun lääkitys. Kirjoitit, että jatkat lääkitystä ainakin rv12 viikolle asti. Onko tarkoituksena siis pienentää keskenmenon mahdollisuutta ja tukea raskauden edistymistä? Kun oon yrittänyt selvitellä niitä raskautta tukevia lääkityksiä (siis raskauden alkamisen jälkeen) ja tuntuu, että osa lääkäreistä ja asiantuntijoista on sitä mieltä, että ne on ihan hölynpölyä ja keskenmeno tulee jos tulee, osa taas on sitä mieltä että tietyillä lääkkeillä voidaan tukea raskautta ja siten ehkäistä keskenmenoa. Olisi mielenkiintoista kuulla, mitä se sun lääkäri on sanonut ja miten on perustellut noiden lääkkeiden käytön?
Onnellisia raskauspäiviä :flower:

Mulla on tänään kp1, ja joo on paska fiilis, ja sitä paitsi kohta pitäisi mennä syömään ystävien luo - minä ja mieheni kaksin, muut viisi pariskuntaa lastensa kanssa, ahdistavaa. MUTTA tämä kp1 tarkoittaa myös sitä, että huomenna meen apteekkiin ja haen clomit, jännää! Vielä kun löytäisin sen reseptin ja ohjeet clomien käyttöön jostain, koska oon tietty heittänyt se jonnekin laatikon pohjalle sen jälkeen kun tulin raskaaksi...

Mukavaa uudenvuodenpäivää kaikille!
 
Kyllähä noi asiat mulla itelläki mielessä pyörii aika paljon. Kun ei vaan tarttis enää neljättä kertaa sitä helvettiä kokea.
Mustahan ei mitään vikaa sinällään ole löytynyt, mistä noi keskenmenot vois johtua. Minidisperin on käytössä lääkärin määräyksestä, kun siitä ei haittaakaan ole ja joillekkin selittämättömille siitä apua on ollut. Luget ja toi estradot on käytössä nyt sen takia,kun on lääkkeellinen pas tehty. Omaa ovista ei siis ole ollut, joten hormoni tuotantokaan ei ole itsestään alkanut(keltarauhanen) joten siitä noi lääkkeet. Vissiin sitten kun istukka (kait) alkaa tuottaa tuota keltarauhashormonia itse, niin sais lopetella noi lääkkeet.
Vähän pihalla itekkin, kun ei aiempaa kokemusta tästä ole.
Tuo gonapeptyl on sit sellainen lääke, joka auttaa kiinnittymisessä. Vissiin jotaki tutkimusta on tehty, et vaikutus olis jopa 20% parempi mahis. Lääkäri kertoi,et varsinki sellaisille siitä on hyötyä joilla limis on vähän ohuenlainen ja kasvaa hitaasti.
 
Okei, täytyypi itsekin sitten kysellä niistä, kun näkee miten noi clomit vaikuttaa.
Toivotaan ja uskotaan, että niistä lääkkeistä on hyötyä ja tällä kertaa kaikki päättyy teillä onnellisesti ja saatte pienen nyytin kainaloon :)
 
Täällä nyt sitten pp3. Onneksi sitä ei kerkee ees miettimään tällä viikolla. Tuli kahden kakun tilaus eka 3 vuotiaan kummitytön synttäreille toivottiin haisuli kakkua :) ja naapurin tytön kastekakku, arvatkaa kuinka innoissani oon, olisin voinu kieltäytyy mut en kehdannu.. noh, oma vika kun otin vastaan tilauksen.
Ps. en ole vieläkään käyny tyttöä katsomassa, sehän kun on kohta 2kk ikänen

Lisäys: Tuli kolmannen kakun tilaus ja arvaatkaas onko se kastekakku....(puhaltaa)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä