Kylläpäs lumileopardi nuo sinun tuntemukset ovat ihan kuin omasta näppiksestäni! Yhtä tuuliviiriä on olo. Välillä oon niin positiivinen, että jospa se eka hoito jo onnistuisi ja kaikki menee hyvin. Sit on taas kauhee pelko perseessä, että jos mikään ei auta ja me ei sitä vauvaa ikinä saada. Mie olen nyt kesällä ollu aika paljon tekemisissä muiden vauvojen kanssa. Ne kaikki ovat mulle tosi tärkeitä ja sellaisia lapsia, jotka tulevat olemaan elämässäni tiiviisti mukana. Ihana on ollut helliä heitä, leikkiä ja pitää sylissä, mutta samalla on niin tietoinen, että mulla ei ole sitä OMAA ja sitten kotona iskee se tyhjän sylin olo... :'( Ohho, tulipas purkaus, mutta varmasti aika moni täällä voi jakaa samoja tuntemuksia.
Nypyn limikselle kovasti kasvuvoimaa!! :hug:
Imoen, kovasti jaksamista odotteluun! Varmasti helpottaa sitten, kun ultrassa näet pienokaisen! :heart:
Meillä oli myös tänään eka IVF-keskustelu hoitajan kanssa. Meillä nyt menee niin, että kun menkat alkaa, varaan lääkäriajan polille. Menkkojen pitäisi tulla ensi viikolla (torstaina jos kierto on 27 pv niinkuin kaksi viimeistä on ollut). Jos mennään pitkällä kaavalla (mitä hoitaja uumoili), alkaa sumuttelut tai piikki kp 21. Eka punktio ja toivottavasti sitten myös siirto olisi meillä siis tämän suunnitelman mukaan lokakuun alkupuoliskolla. Odottavan aika on taas niin pitkä, mutta eiköhän se mene kuitenkin nopeasti. Muutenkin keskustelu oli oikein hyvä, saatiin siinä myös purettua tuntojamme ja hoito käytiin vaihe vaiheelta läpi.
Edittiä: ainiin tuli mieleen, kun täällä oli puhetta niistä inseminaatioiden tarpeellisuuksista/tarpeettomuuksista. Hoitaja kertoi tänään, että inseminaatioita tehdään myös siksi, että ne tuovat arvokasta lääketieteellistä tietoa hoitohenkilökunnalle juuri kyseessä olevan naisen kropan toiminnasta. Ja varsinkin silloin, kun on hormonihoito mukana, saadaan hyödyllistä tietoa naisen vasteesta lääkitykseen ja siitä on hyötyä tulevaisuudessa kun mietitään annostuksia IVF-hoitoihin. Eli eivät ne ihan turhia ole, vaikka siltä saattaa tuntuakin, ellei tietysti ihan selvä tapaus ole, ettei inseminaatiolla voi onnistua.