Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

Nyppy: Kotiultra :D no tietenkin sellanen pitää HETI hankkia ;)

Ovistesti näytti haamua edellispäivänä ja eilen...tänään taas pissitään tikkuun illalla :D

Kun lääkäri ilmoitti et ovuloin, sanos se sen jälkeen että hommat rullaamaan koko viikon....mut miten siitä sitten ku mulle sanottiin et kaks kolme kertaa viikossa olis hyvä harrastaa sexiä kun ne miesten simpat heikkenee :confused: yrittää nyt ottaa selvää...

AI niin se kuukautisten aikana tullu valkovuoto, oli keltasrauhasta johtuva, sellasta saattaa välillä käydä. Kivuista se enemmän kysy mut ne kesti kaksi päivää eikä sen jälkeen oo kuulunu.

Idylli Nypyn kanssa samoilla linjoilla mennään.. Halpiksilla testailen ja kalliimmalla varmistan, niin ovulaatiossa kun r-testissäkin. Yks CB tuolla kaapissa odottaa sitä plussauksen päivää ;) Tällä hetkellä tilaan halpa-testi nimisestä paikasta, löysin sieltä itelleni parhaiten sopivat liuskaovistestit..

Nyppy Damn :D Semmonen pitäs saada :D Sit ku viel osais käyttää sitä :)

Pinkku Nii, ovistestistä.. Mieku oon vähä dementikko ni en muistanu et ovis on sulla tuloillaan :)

Hö, mulla tuli eilen taas pari kertaa vahvoja menkkajuilintoja.. : / Ja tänään on sellanen olo että ne alkais.. Mie kyllä vien sen tädin saunan taakse jos se tulee :LOL:

Kapybara Onnea plussauksesta :) Sun mies kuulostaa ihan samanlaiselta kun mun :D Se on kans reagoinu samaan tyyliin meidän yhteenmuuttoon ja naimisiinmenoon ja jopa sillon kun suhteen alussa sanoin ekaa kertaa rakastavani häntä vastaus oli oho, hui, tulipas tää äkkiä. Onneks sit parin tunnin sulattelun jälkeen sain kumminkin kuulla olevani rakastettu :D

Meidän kuulumisista sen verran että eilen oli kp 12 ja oikealta löytyi 14 mm rakkula. Sain ohjeet pistää pregnylin perjantaina. Hieman jännittää kun en ole aiemmin mitään pistellyt... Tai ei mua se pistäminen jännitä vaan niitten litkujen ja jauhojen ja neulojen kanssa sohlaaminen :D Pelkään että sössin koko homman. Jäin kumminkin miettiin että onko toi 14 mm aika pieni? Lääkäri sanoi että se on riittävän iso ja että Femarit on silleen toiminu että kokeillaan jatkossakin jos ei nyt tärppää, mutta jotenkin se vaan kuulostaa niin pienelle?

Lovestreet,
follit kasvaa useimmilla about 2mm päivässä, mulla itseasiassa vieläkin nopeammin, joten kyllähän tuo 14millinen on perjantaina jo ihan hyvän kokoinen ja irronnee siis lauantaina jos pregnylin pistät perjantaina :)

Mä olen onneksi saanut pregnylin klinikalta valmiiksi sekoitettuna ruiskuun, joten tuohon sekoitusosioon en osaa lähettää kuin tsemppiä. Pistäminen sen sijaan oli yllättävän helppoa kun se neula on niin pieni. Miehen mä siihen hommaan silti useimmiten olen nakittanut, kun sujuu niin paremmin. Olen melkoisen neulakammoinen, ja itse pistäessä kamalinta on se, että joutuu katsomaan sitä kun neula uppoaa nahkaan...:eek:

Pinkku,
onko sun mieheltäs tutkittu simppanäyte? Jos ei sen suhteen ole todettu ongelmia, niin hyvin voi harrastaa riettauksia kerran päivässä ovulaation tienoilla. Ja itseasiassa päivittäinen seksi parantaa siittiöiden laatua, vaikka toki laskee siittiöiden määrää. Jos nyt ihan varman päälle tahtoo ottaa, niin sitten "tyytyy" siihen joka toinen päivä-menetelmään.

Idylli,
mä teen juuri noin kuin Nyppy selitti, eli testaan ensin puoliksi leikatuilla (pihi kun olen :D) liuskatesteillä kahdesti päivässä, ja kun testiviiva alkaa olemaan plussaksi laskettava niin varmistan digitaalisella. Mä ostan omat liuskani Citymarketista, merkiltään PregCheck (about 10e 10kpl paketti). Ovat toimineet mulla kaikista parhaiten ja saan niillä todella selkeän ovisplussan. Monista halpistesteistä ei todellakaan voi sanoa samaa.

----

Mulla tosiaan johtofolli on kasvanut näissä molemmissa inssi kierroissa 10mm vajaassa neljässä päivässä :O Lieneekö ihmekään, ettei limakalvo tunnu pysyvän perässä : /

Mulle on muuten ollut jotenkin helpottavaa, kun nyt hoidoissa käydessä seksiä ei tarvitse (lue: saa) harrastaa ennen ovulaatiota. Kummasti on makkarielämä parantunut viime kuukausina ;) Tuntuu ihan uskomattomalta, että nykyään jopa välillä haluttaa. Ei tällaisesta ollut tietoakaan vielä puolisen vuotta takaperin. Silloin oli aina lapsettomuus jollain tasolla mielessä, eikä innostanut ollenkaan.

Babies millon sie testaat seuraavan kerran (ei sillä että täällä jotenki malttamattomana odotellaan :D)? Voi ne menkkatuntemukset merkata jotain positiivisempaakin.

Nyppy vähänkö ois hyvä tuommonen kotiultra :D Oon nyt parina päivänä miettinyt, että oispa nyt kiva (jos sitä nyt tuolla sanalla voi kutsua...) käydä ultrassa kun on ollu semmosia tuntemuksia, että ei ainakaan musasarjojen olemassaolosta voi erehtyä. Tuskaisaa jopa. Että mitä siellä tapahtuu/on tapahtunut ja onko se femar kumminki pistänyt useemman follin kasvuun.

jadekivi, tuo seksihomma on ainakin miusta vähän kaksipiippuinen juttu. Kun hoidot alkoivat meillä alkuvuodesta, oltiin mekin niin helpottuneita, kun sai nyt vaan nauttia seksielämästä ja vauvahommat hoidettiin muualla. Sit loppukeväästä homma kääntyi niinpäin, että minuu ärsytti, kun ei saanut puuhailla oviksen alla ja aikana, kun silloin tekee aina eniten mieli. Viimeisessä inssikierrossa oli jo oikeesti tosi vaikeaa (mieskin kuvaili miun olotilaa yltiökiimaiseksi :ashamed:), kun hormonicocktailit vissiin teki tehtävänsä ja halu oli aikamoinen :p. Nyt sitten ollaan taas tyytyväisiä, kun saa kesän ajan pupustella ihan silloin kun huvittaa. :)

Noista ovistesteistä on taas ollut täällä keskustelua. Mie oon toiminut aika lailla niinkuin muutkin, eli ensin liuskatestiä ja sit CB:n digi. Mutta näin toimiessanikaan en saanut selkeää plussaa viime kierrossa enkä nytkään. Vaikka viime kierrossa ovis oli tapahtunut, kun inssissä munasolu oli jo irronnut. Samoin nyt, viikonlopusta asti oon testannut liuskoilla ja kyllä se viiva vahvistui. Ikinä en oo kuitenkaan liuskatesteihin saanu tasavahvoja viivoja. Vahvimmillaan se taisi olla toissa iltana ja eilen aamulla. Eilen aamulla sit testasin myös CB:llä, mutta näytti negaa. Samoin illalla ja äsken. Mutta eilen CB:n sininen viiva oli vahvempi silloin aamulla, nyt vain enää tosi hailakka. Ja oon 100% varma, että ovuloin eilen. Oltiin autolla tulossa keskustasta, kun iski hirveä kipu vasemmalle puolelle. Kaksinkerroin kävelin autosta sisälle ja mieskin huolestui jo miun irvistelyistä. Sit se polttelu levisi koko vasemman puolen lantion alueelle, ihan ku ois jotain kuumaa nestettä levinnyt. Sitten helpotti. Arvelin, että munarakkula(t) taisi puhjeta. Pitihän se sit hyödyntää ja ei kyllä siitäkään meinannu tulla mitään, kun munasarjaan sattui. Miehelle teki vähän vaikeeta, kun näki että minuun sattuu, mutta mie vaan "urheana" käskin jatkaa. :D Tänäänkin on ollu tää vasen puoli kipeä. Mitähän siellä oikein on meneillään kun tuolleen tuntuu. Onkohan siellä tullu nyt sit useempikin folli vai mitä lie. Huomenna voisin vähän kysyä siltä terapeutilta tuostakin, että onko ihan normaalia tämmöiset kivut.

Rowan Just tuollasia tuntemuksia oli minulla sillon clomi- ja femarkierroissa! Ja jotenkin nyt osaan epäillä omalla kohdalla että siellä on useampia folleja, jos tuolleen tuntuu.. Tosin se on sitten tuntunu kyllä molemmilta puolin. Kun molemmin puolin on ollu. Jospa se vaan on ollu tosi iso folli ja ne lääkeet vaan vahvistaa, hmmm..

jadekivi minä taidan olla joku poikkeus tuohon seksijuttuun, se on ollu aina kivaa :$

Kiitti vinkeistä! Kuulostaa kyllä järkevältä testailla eka niillä halvoilla ja sitten vahvistaa tulos vielä cb:llä tms.

Babies Huomennako testaat uudelleen?

Mulla on ollut muutaman päivän ajan vaikka mitä kuviteltuja raskausoireita, mutta varmaankin se täti kohta tulee. Nyt kp27/28-30...

Jadekivi: simpat testattiin ennen hoidon alkua ja oli normaalit, normaali liikkuvuus, määrä loistava. ja mun miehen kommentti, hän ei kasvata Ladoja vaan Ferrareita :D Mut hyvä tietää et ne paranee vaikka väheneekin, kun mehän ei tarvita kun yksi simppa hoitamaan homma kotia ;)
Mulle kelpaa kyllä se jokapäiväinen seksi, en laita hanttiin. Välillä miehelle pitää kiukutella että kun se pihtaa :p Tosin nyt on ollu kaksi viikkoa putkeen töitä ei vapaata, nyt on alkanu huomaamaan kuinka väsyttää....seuraava vapaa on sunnuntaina :(

Babies. mä tiedän ton tunteen että unohtelee :) sit kun sitä raskautta oottaa niin tuntuu et kaikilla ympärillä tärppää vaikka kuvat oliskin ovistestistä ;)

Kiitos kaikille vastanneille :) Mua vaan hermostuttaa niin paljon kun tää on ilmeisesti ensimmäinen ovulaatio kahteen vuoteen... Pelkään nyt että se jää siihen 14 mm tai jotain muuta ehtii tapahtuun matkan varrella. Mitenköhän kuuppa kestää si ku oikeesti on raskaana? Jännä kun ei tässä kierrossa ole kauheesti mmitään kipuja ollut. Yleensä on molemmilla puolilla. Mitenkä muuten se pregnyl vaikuttaa raskaustesteihin? Voiko häiritä testiä, siis antaa väärän positiivisen?

LoveStreet näkyy se Pregnyl testeissä plussana kuulemma, sanoikohan Isla just tuolla aiemmin et oli kestänyt lääkeplussa 9pv ja Jadekivihän just testaa omalta kohdaltaan. Kovasti tsemppiä sulle :hug:

Palaan hetken päästä lukee teidän juttuja paremmin, nyt syömään äkkii, kun alkaa kohta se pakollinen paasto!

LoveStreet,
pregnylin (5000iu) varoaika on 10 päivää, mutta omalla kohdalla tuli huomattua, että raskaustesti näytti negaa jo dpo6.

Otin noista testeistä kuvatkin, ja tässä näkyy aika hyvin, että kuinka rivakasti se hcg tosiaan poistui elimistöstä. Keskenmenonkin jälkeen kävi kyllä ihan samoin. Oiskohan kolmantena vuotopäivänä ollut viimeinen haamu raskaustestissä silloin :$

Kiitos jadekivi ja nyppy taidin sit testailla ihan silloin dpo14 kumminkin enkä yhtään aiemmin. Jotenkin nyt on samanlainen jännitys päällä kun silloin kun alettiin yrittään. Jaksaa taas toivoa ja jännittää kun nyt tietää että on edes se teoreettinen mahdollisuus tulla raskaaksi.

Mulla on kanssa välillä ruvennu hieman halut kaikkoon kun pyörii aina vaan mielessä nää jutut eikä oikein osaa keskittyä olennaiseen. Nyt on taas tosin tässä kierrossa ollut parempi olo senkin suhteen, kun tietää että jotain mahiksia on onnistua. Haaveilen usein miten ihanaa on sitten seksin suhteen kun tää rumba on tavalla tai toisella takanapäin... On tää niin kuluttavaa kun lähes 24/7 pyörii ajatukset samaa kehää saman asian ympärillä.:headwall:

LoveStreet mä oon aina ollu ton pregnylin kanssa ihan paniikissa, vielä kun pistoaika on sattunut sunnuntai-illalle niin on tiennyt että jos sen yhden sössii niin mistään ei kovin helposti saa uuttakaan.. Hyvin se niitten aineitten sekoittaminen on aina mennyt, aika kovaa saa "napsauttaa" ne putkilot hajalle. Pistäminen ei oo paha niin ku jadekivi totesikin, neula on aika pieni. Mulle on tullu pientä kirvelyä ja kutinaa/kuumotusta siihen pistokohtaan sen jälkeen, mutta kuulemma kuuluu asiaan, joten älä säikähdä jos niin käy. Varmasti onnistut hyvin! ja peukut ja varpaat on täällä pystyssä, että tuottaa sit tulosta kans! +++++++:whistle:

noista testeistä, mä oon aina käyttäny niitä apteekin omia, cb:n digitaaliset oon AINA onnistunu jotenkin möhlimään. (ehkä se on tosiaan ihan hyvä, etten mitään monimutkaisempia laitteita tilaile.. doppleria tai ultraa.. :))

Rowan toi sun kipu kuullostaa juurikin siltä, että munarakkula on puhjennu. Juma, että se tekee kipeää! Mulla puhkes kaks rakkulaa ton ivf:n jälkeen ja luulin, että taju lähtee.. onneksi se kuitenkin helpottaa melko nopeasti. Toivottavasti tää kierto tuo tuloksia teille! :hug:

Isla tekniikan ihmelapsi :D Onneks sun ei tarvi testata piiitkään aikaan, sitten vasta pikku kakkosta odotellessa =)

LoveStreet Toivottavasti nyt tärppää, kovasti peukutan sille. Teillä onkin oiva tilaisuus nauttia toisistanne viikonloppuna ja järjestää romanttista aikaa kaksin :D Ja hyvä että jaksat taas toivoa ja jännittää, minä ainakin uskon teidän onnistuvan... sun kroppa on ollut vaan unessa ja nyt herätelty talviunilta :)

Rowan kuulostaapa kivuliaalta, mut ainakin on jotain tapahtunut, jaksuja :hug:
Nyt kun sieltä on irronnut kookas komea solu tai pari, keltarauhanenhan sinne jäi tykyttelemään ja kiusaamaan sua viikoks...

Jännittää Babiesin huominen tulos, en varmaan saa edes unta :D

Kauniita unia :wave:

Negahan sieltä tuli, eikai pitäis enää muuta odottaakaan : / Mutta eihän sille minkään tee, taas siirtyy lapsen saanti. Ehkä jo ens kierrossa tärppää kun testailut on vajaa viikko ennen omia synttäreitä. Tää seuraava onkin viiminen kierto ennen sitä kahden vuoden rajapyykkiä :(

Voinkohan lopettaa luget nyt ettei se tädin tulo myöhästyis kamalasti? Tuntuu tyhmältä turhaan niitä tunkea...

Nyppyki on käyny luovuttamassa verta parempaan tarkotukseen ja päässy jo syömään? :) Eikös tänään tullu jotain tuloksiaki? Vai nostaaka dementikko minussa taas päätään :D

Onneks te ootte kaikki olemassa koska saatte oikeasti mun mielen niin paljon paremmaksi :heart:

Melargia, hui jos sit miullakin on ollu kunnon hautomo siellä ja annettiin vaan mennä... No toisaalta, kaipa lääkäri on ottanut tuonkin mahdollisuuden huomioon ja laskenut simppojen huonouden varaan, ettei ainakaan monikkoraskautta pitäis tulla. Eilen salitreenin jälkeen iski vielä kauheet kivut ja loppupäivän makasin sohvalla ja join paljon vettä. Aattelin, että jos ne munasarjat on sit vaikka nestettä vähän keränneet, kun sattui tosi paljon, pissillä käyminenkin oli tuskaa. Nyt ei ainakaan tällä hetkellä onneks enää satu.

LoveStreet, ei se varmasti siihen 14 mm jää, vaan kasvaa vielä! :) Sullahan on femarit? Ei mullakaan mitään tuntemuksia oikeestaan muniksissa niiden kanssa oo ollu kuin vasta ihan siinä oviksen kynnyksellä ja aikana. Meillä meni niin menopurin ja pregnylin pistämisten kanssa, että ite pistin. Miehellä on piikkikammo eikä ois ollu puhettakaan, että pistäis. Enkä ois antanutkaan, miusta vaan tuntuu helpommalta pistää se ihan itse, kun ei oo alan ammattilainen pistämässä. Sekoittelut tuntuivat alussa hankalalta, mutta kyllä sen tekniikan oppii nopeesti ja sit se sujuu ihan hienosti. :)

Isla, heh, ihanaa kun joku toivoo miun puolesta, kun itsellä toiveet on jo aika lailla kuopattu :D. Paitsi nyt tietty, kun oli nää tämmöiset kivut, niin vähän taas aattelee, että entäs jos... Ei pitäis, sit tippuu taas korkeelta ja kovaa. Siis miten ivf:n jälkeen puhkes rakkulat sulla? Eikö ne keränneetkään kaikkia vai?

Nyppy, joo tuota keltarauhasta miekin mietin, mutta aika kovaa kyllä sattuu jos pissiminenkin koskee. Oisko sit tosiaan voinu vähän nestettä kertyä tms. Vähän jo mietin, että jätänkö femarit käyttämättä seuraavissa kierroissa. Ei oo kiva, jos oviksen aikaan aina menee pari päivää kipuillessa tuolleen, jos se vaikka osuu niin, että ei oo kotona. Niin mitenpä siinä sit selität kyyristelyjä ja irvistelyjä: "joo ei miulla mitään muuta ku ovulaatio vaan päällä :D". No onhan tietty särkylääkkeet keksitty. Saitkos jo viimeisetkin sokrutulokset?

Babies, :hug: Olikos sulla mikä pp tänään? Mie ainakin viimeks sain polilta luvan lopettaa luget jo silloin heti pp 14, kun tein negan. Useinhan ohje kuuluu, että pitäis vielä käyttää pp 16 asti ja testata uusiks ja sit lopettaa vasta. Mutta meillä olikin niin huono se ennuste, että ehkä siksikin sain luvan lopettaa. Luulis kuitenkin, että jos oot ihan varma, että et oo raskaana, niin ihan turha tunkea niitä enää... Jaksuja sinne! :heart:

Pinkulle onnittelut haamusesta ja kapybara, wau!!! Paljon, paljon onnea, uskomaton ajoitus teillä. Noita juttuja aina kuulee ja lukee, mutta itse en sua ennen tunne ketään kelle se ois oikeesti käynyt! Aivan mahtavaa!!

No höh, Babies :( Tyhmää. Ois nyt vaan se plussa sieltä tullut. Mullakin alkaa ne clomit ens kierrossa ja täytyypä laittaa jäitä hattuu (tai housuun :D ) ettei liikoja toivo.

Rowan, huomaa että ollaan samalta suunnalta, koska en oo kuullut et muualla Suomessa käytettäs sanaa "vähänkö" :) Mä käytän paljonkin :)

Mikä paasto sulla Nyppy alkaa? Mulla on mennyt ihan ohi!

Lovestreet, kysymyksen miten pää kestää sit kun on raskaana.. Hormonit. Se on mun vastaus. Hormonit jotenkin pehmentää aivot ja alun jälkeen (varhaisultran) sitä hengähtää. Sit kyl rupee miettimään kaikkee kehitysvammoja ennen np-ultraa, mutta sit voi taas hengähtää enemmän. Puoleenväliin kun pääsee, niin sitten on vielä parempi olla. Parasta on kuitenkin saada vauva ulos todistetusti terveenä!

Testeistä, mä kyllä suosittelen sitä CB:n digiovistestiä. Oon nyt testannut pelkästään sillä, kun pystyn oviksen suurin piirtein ajoittamaan (aina kp 12-14) limojen mukaan. En oo jaksanut arvailla niitä liuskoja. Suht säännöllisessä kierrossa siis toimii hyvin ja vastaus on varma. Oon tilannut niitä brittien amazonista, sieltä saa sellasen 20 pakkauksen (Suomessa kai vaan 7?) ja sekin on suht edullinen postikulujen kanssa.

Raskaustesteinä oon kokeillut kaikkea mahdollista ja moni on näyttänyt vääriä haamuja. Pahin on First signal ja Predictor. Noilla molemmilla oon saanut ihan selkeät haamut vaikken tosiaan ollut raskaana. Davidin 10 puikko näytti nyt keskenmenneessä jo dpo 10 haamusen, Davidin 10 liuskat taas ei mitään dpo 11.

Mä päätin etten edes aloita sitä progesteronia nyt, yritys jäi ovishetkinä niin minimiin, etten viiti turhaan syödä niitä. Ja uskon et kiertokin palautuu ihan ok ilman niitäkin, joten antaa olla. Jotenkin on sellanen olo etten halua tähän kiertoon hormoneja syödä aloitan sitten ens kierrossa clomien kanssa. Mulla on kyllä ollut paljon vahvemmat ovis- ja muutkin oireet tässä kierrossa kun ikinä, koko ajan tuntuu munasarjoissa/kohdussa jotain, tosi runsaat limat oli ja muutenkin tuntuu ihan kun ois vieläkin niitä raskausoireita. Mä varmaan kuvittelen ne, koska se hCG oli tosi alhainen ja kohtukin oli ok (kohdussa tosin oli vielä limakalvoa jäljellä, oisko se se mikä aiheuttaa tätä..). Oon ollut järkky väsynyt viime aikoina, siis ihan yliväsynyt, mikä lie. Aurinko ja lämpö kyllä auttaa, mutta silti väsyttää.

Viola kp 17 dpo 3 kai..

Viimeksi muokattu:
Miksi tuo ovistestin viiva ei vahvistu :( eilen tein kahteen kertaan toisen pikkasen aikasemmin ja toisen myöhemmin....mut ei ei vahvistu....Meijän eiliset puuhatkin jäin kesken kun meikää ei innostanu, vissiin alkaa tää kahden viikon työputki voittamaan....
Pitäs vissiin keskustella se lääkärin kanssa sit 14.6 et jos aloittas kokeilee sitä inseminaatiota....siinä ei tarvis puuhastella :D mieskään ei oikein innostu enää..meillä meni se alku huuma, mutta urheasti se on aina valmiina puuhastelee.... :)

Viola ai ollaan samalta suunnalta? :D Mie en oo koskaan edes kiinnittänyt huomiota tuohon "vähänkö"-sanaan. Hmmm... sanonkohan mie sitä usein. En oikein tiedä edes. :) Mulla ei oo muuten tullut mieleenkään tuo, että pitäiskö nyt kesälläkin lugeja käyttää femar-kierroissa :O. Ei niistä oo ainakaan ollu mitään puhetta. Mielellään oisin kyllä käyttämättä, kun niistä tuppaa mulle tulemaan sitä alakuloa... Mutta kiitti muuten tuosta britti-vinkistä, pitäisköhän itekin tilailla tuota kautta. Oon myös taas vähän sitä mieltä, että pitäis testata vain digillä, kun miulla ei ikinä nuo liuskatestit näytä tarpeeks vahvaa viivaa. Kalliiks vaan tulee digitestien käyttö, kun miun pitää pari kertaa päivissä testata nopean LH-nousun ja -laskun vuoksi.

Pinkku, tosiaan mullakaan ei viivatesteissä tuu ikinä tasavahvoja viivoja, vaikka ovulaatio kyllä tapahtuu, kun digitestiin oon joskus hymynaamoja saanut ja ultrassakin todettu. Mutta oviksen jälkeen viivatestissäkin se testiviiva haalenee, eli siitä voi jotain päätellä myös. Ootko kokeillut ollenkaan digitestejä?

Pinkku,
mulla viivat ei yleensä vahvistu päivien kuluessa juurikaan, vaan saattaa olla eka hailakkaa viivaa, sitten kadota toinen viiva kokonaan ja sit yhtäkkiä yllättäen tuleekin vahva plussa.

Mutta tosiaan, joillain toimii toiset testit paremmin kuin toisilla. Jos on hankaluuksia löytää ovista testein voi syy olla esim. alhaisemmissa LH-tasoissa jolloin herkemmät ovistestit voivat olla hyvä ratkaisu :)

Meillä mies on kyllä aina into piukeana petihommissa, mutta mua tää vuosien yritys on lannistanut sen verta että tuossa jossain vaiheessa meillä oli seksiä vain pari kertaa ovulaation tienoilla ja muuten koko kierron pihtasin kun ei vaan tehnyt tippaakaan mieli. Nyt onneksi tilanne on alkanut korjaantumaan :whistle:

Viola ja Rowan,

mäkin käytän "vähänkö" sanaa aika aktiivisesti, enkä mä ole sitä yhdistänyt mihinkään asuinalueeseen aiemmin :O Paljastinko mä nyt itsestäni liikaa? :D

Jadekivi, Rowan: Mä voisin veikata tunemuksista ja valtavasta valkovuodosta että mulla on ovis tänään tai huomenna. Oon kokeillu niitä digitestejä ja toiminut hyvin ja samoin nämäkin mitä nyt käytän, nämä kun on pikkasen halvempia :) pitää tikuttaa vielä mekat kun loppuivat (14.5) joten ei mulla ovista oo ollu...kyllä se nyt sitten on...pitää vaan oottaa malttamattomana :D

Viola ja Rowan Käytän myös "vähänkö" sanaa, vaikka me ei kyllä taideta olla samalta suunnalta, koska täällä ei koskaan käytetä "mie" sanaa ja ainakin Rowan taisi sitä käyttää :)

Lowestreet Oon myös miettinyt miten pää kestää, jos joskus on raskaana. Oon kerran ollut, silloin oltiin yritetty 9kk. Pelkäsin koko ajan keskenmenoa ja keskenhän se sitten menikin. Ja vaikka eniten maailmassa haluaisin saada plussaan raskaustestiin, niin nyt jopa pelkään sitä hetkeä ja ajattelen jo etukäteen, että kesken se kuitenkin menee. Eikä meillä ole edes huono tilanne. Jotkut kokevat sen useita kertoja. Mut toivotaan, että ne hormonit sitten kuitenkin pehmittää pään, kuten Viola sanoi. Ja alussa se menettämisen pelko varmaan on pahin. Jos nyt joskus ees raskautuu...

Babies Tsemppiä sulle :hug:

Heippa! En oo oikein kopeutunut kirjoittelemaan, kun menee päivät niin pitkiksi tuon koulun takia, mutta kivaa on ja tulee ajateltua muutakin kun tätä lisäänymistä.
Mutta asiaan.. Minäkin oon seurannu tuota pregnylin poistumista testeillä. Eilen 7pv piikistä sain Davidin 10 herkkyys testillä lähes negan- juuri ja juuri jotakin erottu, kun oikein tihrusti.
No tänään siis 8pv pregnylistä tein tuon Raskaaksi.fi:n 10 herkkyys puikkotestin ja siihen taas tuli ihan selvä plussa- siis näkyi ihan heti, ennen kuin koko alue oli kunnolla edes kastunut. Ja nyt kuivuttuaan siinä on punainen viiva. Pisti taas mielikuvituksen liikkeelle ja toiveet korkealle. Tosin tiiän kyllä, et voi johtua testien erosta yms. HUOH!!! No huomenna uudelleen molemmilla testeillä.
Babies Pahoittelut negasta :hug:

Yhteistyössä