HOITOALALLA TYÖSKENTELEVÄT

  • Viestiketjun aloittaja taistoon sorron tieltä
  • Ensimmäinen viesti
Keittiönoita
En ole enää vuosiin työskennellyt hoitoalalla, mutta toivon, että te hoitsut olette valmiita lakkoon. Ja pidätte sen lakon kanssa niin, että ihan oikeastikin jotain konkreettista napsahtaa tilille senkin jälkeen, kun miesvaltaiset alat ovat lakkoilleet itselleen isot korotukset. Tsemppiä :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pehmomutsi:
Voisihan tuota ryhtyä, lakon aikana vaan menettää tuiki tarpeellisia tuloja. :| Kerran tämän urani aikana on lakko ollut eikä siitä kauheasti hyötyä ollut, taisi markka-aikaan parikymppiä tulla :snotty:
Eipä tosiaan siitä edellisestä lakosta paljon hyötyä ollut :/ Mutta silti olen lakon kannalla, kun näyttää ettei muutenkaan palkat nouse :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja BreeV:
viimeks kun lakkoiltiin taisi mennä vaan hunompaan suuntaan asiat..

oisko ollit 1998
Taisivat nuo henkilökohtaiset palkanlisät eli ikälisät heiketä silloin. Itse olin vauvalomalla tuolloin ja tuo lakko josta mainitsin oli joskus 90-luvun alkupuolella.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Lauriinas:
Eipä tosiaan siitä edellisestä lakosta paljon hyötyä ollut :/ Mutta silti olen lakon kannalla, kun näyttää ettei muutenkaan palkat nouse :/
Onhan ne nousseet, itse asiassa ihan hyvinkin näiden 7 vuoden aikana, kun en ole ollut enää hoitotyössä. Mutta koska hinnatkin ovat nouseet, niin konkreettisesti ne korotukset ei varmasti hoitajien pussissa tunnu.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Lauriinas:
Eipä tosiaan siitä edellisestä lakosta paljon hyötyä ollut :/ Mutta silti olen lakon kannalla, kun näyttää ettei muutenkaan palkat nouse :/
Onhan ne nousseet, itse asiassa ihan hyvinkin näiden 7 vuoden aikana, kun en ole ollut enää hoitotyössä. Mutta koska hinnatkin ovat nouseet, niin konkreettisesti ne korotukset ei varmasti hoitajien pussissa tunnu.
Mulle on vaan käynyt niin, että ensin korotuksia sai jo pitkään töissä olleet ja viimeksi vastavalmistuneet...molemmilla kerroilla olen ollut just siinä välissä :(
Ja eipä ne pienet korotukset tosiaan missään tunnu. Saihan kemian ala nyt 9,1%, eikös vain?!

 
hmmm
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Mä kun lähdin opiskelemaan lähihoitajaksi niin tiesin että palkka on huono. En toki vastusta että palkka nousisi mutta jostain nekin rahat sitten on pois jos hoitajien palkka nousee.
poliitikkojen kukkarosta?
 

Yhteistyössä