mie
Emäkämmihän tuo tietysti on, mutta se on nyt jo tapahtunut. Mutta sun toinen yhtä suuri kämmisi on se, että et ole ilmoittanut asiasta eteenpäin. Sun pitäisi ottaa yhteyttä sairaalan päivystävään lääkäriin (tai missä oletkaan töissä, kuka nyt on vastaavassa asemassa). Potilas tarvitsee lääkärin arvion siitä, mitä nyt tehdään (vai tehdäänkö mitään). Sitä ei voi päättää lähihoitaja, ei varsinkaan alan opiskelija, eikä asiasta voi päättää myrkytystietokeskuksessa puhelimeen vastaava henkilökään (hän jakaa vain yleisluontoista tietoa, lääkäri päättää potilaan hoidosta tai hoitamatta jättämisestä).Alkuperäinen kirjoittaja ap:olen siis ihan töissä töissä ja olin yksin toisen opiskelijan kanssa iltavuorossa. kummatkin me kesätyöläisiä. esimiehelle en ole vielä sanonut ja sitä pelkäänkin kun huomenna hälle kerron. en tiedä miten niin meninkään siinä iltapalaa laittaessa sekaisin että annoin ne väärät lääkkeet kauhea hässäkkä oli päällä ja kaikki huusi ruokaa ja äh prkl.... ihan hirvee olo
Missään nimessä älä peittele asiaa, se tekee asian vain pahemmaksi. Totta kai sua hävettää, mutta tässä asiassa täytyy ajatella *vain* potilaan parasta eikä omaa mainetta tms. Kertaalleen tapahtunut erehdys tuollaisessa ei ole mikään irtisanomisperuste eikä sun todellakaan tarvitse vaihtaa alaa. Luulen, että sä opit tästä taatusti sen verran että jatkossa tuplatsekkaat kaikki nämä jutut. Elämä jatkuu tämänkin jälkeen, mutta hoida nyt tämän tilanteen jälkipyykki heti ja oikein! Voimia!