Hyvät ja huonot puolensa....
Ite tykkään ennemmin siitä vaihtoehdosta jossa lapset saavat olla päivähoidossa ihan jossain muualla kuin kotonaan, eikä tule äidillekkään niin stressiä siivouksien kanssa,.,..,.
Oon vaan ite miettiny sitä et periaatteessa lapset sais jäädä aamulla vielä nukkumaan, kun ite lähtee töihin.. Mua ei yhtään houkuttele ajatus alkaa lapsia raahaamaan jonneki joka aamu :/