hoitaja kotiin?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PostiPate
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hyvät ja huonot puolensa....
Ite tykkään ennemmin siitä vaihtoehdosta jossa lapset saavat olla päivähoidossa ihan jossain muualla kuin kotonaan, eikä tule äidillekkään niin stressiä siivouksien kanssa,.,..,. :whistle:
 

Yhteistyössä