hoitaja kotiin

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja töihin lähtöä suunnitteleva äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

töihin lähtöä suunnitteleva äiti

Vieras
Onko kukaan palkannut lastenhoitajaa kotiin?
Millaista palkkaa pitäisi maksaa?
Onkohan kuinka vaikea löytää?
Meilläkin tarvetta olisi vain muutama tunti/pvä, joskus harvoin tulisi 8h päiviä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja meillä:
Oli ihan työkkärin kautta palkattu, meni kotiapulaisen nimellä, pitkäaikaistyötön niin sai kaikki mahdolliset tuet.

Saanko udella monta lasta oli hoidettavana ja paljon maksoitte kk?

Kaksi lasta, päivittäien työaika 6,5h ja itelle jäi maksettavaa n.420?/kk. Ja tämä työntekijä teki myös kotitöitä, eli siivos yms.
 
Alkuperäinen kirjoittaja meillä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja meillä:
Oli ihan työkkärin kautta palkattu, meni kotiapulaisen nimellä, pitkäaikaistyötön niin sai kaikki mahdolliset tuet.

Saanko udella monta lasta oli hoidettavana ja paljon maksoitte kk?

Kaksi lasta, päivittäien työaika 6,5h ja itelle jäi maksettavaa n.420?/kk. Ja tämä työntekijä teki myös kotitöitä, eli siivos yms.

Ok.Mitä kautta saitte hoitajan?
Työppäristä?Otitteko kuntaan ensin yhteyden?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap taas kyselee:
Alkuperäinen kirjoittaja meillä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja meillä:
Oli ihan työkkärin kautta palkattu, meni kotiapulaisen nimellä, pitkäaikaistyötön niin sai kaikki mahdolliset tuet.

Saanko udella monta lasta oli hoidettavana ja paljon maksoitte kk?

Kaksi lasta, päivittäien työaika 6,5h ja itelle jäi maksettavaa n.420?/kk. Ja tämä työntekijä teki myös kotitöitä, eli siivos yms.

Ok.Mitä kautta saitte hoitajan?
Työppäristä?Otitteko kuntaan ensin yhteyden?

Työvoimatoimistoon soitin ja sieltä kyselin "kotitaluoden" mahdollisuuksista saada työntekijä, tai siis kotiapulainen ja mitä tukia siihen saa... Työkkäristä sitten ottivat yhteyttä ja ite haastattelin ehdokkaat ja valitsin hoitajan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja meillä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap taas kyselee:
Alkuperäinen kirjoittaja meillä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja meillä:
Oli ihan työkkärin kautta palkattu, meni kotiapulaisen nimellä, pitkäaikaistyötön niin sai kaikki mahdolliset tuet.

Saanko udella monta lasta oli hoidettavana ja paljon maksoitte kk?

Kaksi lasta, päivittäien työaika 6,5h ja itelle jäi maksettavaa n.420?/kk. Ja tämä työntekijä teki myös kotitöitä, eli siivos yms.

Ok.Mitä kautta saitte hoitajan?
Työppäristä?Otitteko kuntaan ensin yhteyden?

Työvoimatoimistoon soitin ja sieltä kyselin "kotitaluoden" mahdollisuuksista saada työntekijä, tai siis kotiapulainen ja mitä tukia siihen saa... Työkkäristä sitten ottivat yhteyttä ja ite haastattelin ehdokkaat ja valitsin hoitajan.


Suuri kiitos vastauksista.
Pitääkin ottaa heti huomenna yhteys työppäriin.
 

Yhteistyössä