Lapselle hoitaja kotiin

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eerika77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eerika77

Vieras
Kertoisiko joku ystävällinen, joka on palkannut lapselle hoitajan kotiin, että mistä hoitaja löytyi ja paljonko suunnilleen maksaa hoitajalle palkkaa. Olis tarkoitus näin tehdä ja varsinkaan tosta palkasta ei ole hajuakaan. Ja millaisia papereita pitää tehdä?
 
LAPSILLENI EN OLE TARVINNUT HOITAJAA KOTIIN, MUTTA OLEN OLLUT PERHEESSÄ HOITAMASSA LAPSIA. KYSEINEN PERHE SAI SIIHEN TUKEA KELALTA, OISKOHAN OLLUT YKSITYISEN KOTIHOIDON TUELLA. TYÖVOIMATOIMISTOON KANNATTAA OTTAA YHTEYTTÄ, JOTTA SAISI PÄTEVÄN HOITAJAN KOTIIN.jA PALKASTA VOIT SITTEN SOPIA HOITAJAN KANSSA, TIETYSTI RIIPPUEN TYÖNKUVASTA JA TUNNEISTA. kELALTA OSAAVAT NEUVOA LISÄÄ. tOIVOTTAVASTI NÄILLÄ VINKEILLÄ PÄÄSIT EDES ALKUUN.
 

Yhteistyössä