lastenhoitaja kotiin

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
onko kukaan teistä palkannut hoitajaa kotiin? Minkä suuruista palkkaa maksatte? Onko olemassa joku minimipalkka? Saako jostain tukea pakanmaksuun? kertokaa kaikkea mahdollista tietoa.
 

Yhteistyössä