Hoidot Kysillä

täällä odotellaan menkkoja alkaviksi, jännittää, et miten kovat kivut tulee mukana..tänään siis kp27 ja melko tuimasti jo vääntelee.

miten teillä muilla, onko synarela vaikuttanu jotenkin oleellisesti teidän menkkoihin?
 
Itsellä on mennyt viime päivät aika matalalennolla. Ei pysty ymmärtää, miksei 12 rakkulasta löytynyt yhtään solua...ja nythän eniten pelottaa että jos mulla ei ole munasoluja ollenkaan. Tänään tuli kuitenkin kyssiltä uudet hoitosuunnitelmat. Jos nyt oikein ymmärsin, niin hoitoa yritettää uudestaan heti ekaan omaan kiertoon...sillon ei vissiin käytetä mitään jarruja vaan tuupataan sitä lääkettä suoraan..nyt sitten ressaan että toivottavasti mun menkat palautuu heti tän tämän kuun rumban jälkeen normaaliksi...sais minusta menkat alkaa heti, että pääsis niitä seuraavia odotteleen...
 
Ultrassa käyty ja pikkuinen nähty. Sentin pituinen pikkuinen sielä näkyi ja sydämen syke näkyi aivan selvästi. Nyt vaan kestetään tätä pahaoloa ja väsymystä samalla kun kasvatellaan mahaa.

Toivon teille kaikille erittäin paljon onnea hoitoihin, toivottavasti pääsette kohta tekemään minulle "seuraa".
 
hertta; :hug: olen pahoillani!

Sanjalle onnittelut hyvistä uutisista ja onnenpotkaus jatkoon :heart:

(.) Kp 1. Pitää tänään soitella KYSille ja varata aikaa limakalvoultraan. Huomenna siis aloitan Zumenonilla limakalvon lääkkeellisen kasvattamisen ja siitä se sitten lähtee, jospa nyt päästäisiin edes siihen alkioiden sulattamiseen... :|

-rallis
 
Nega tuli. :( mutta seuraavaan hoitoon lähdetään heti kun päästään. Jonot on kuulemma syksyyn asti. Ja hoitomuoto muuttuu koska munasarjat ovat niin aktiiviset. KAtsotaan milloin ottavat yhteyttä. Pidän taukoa täältä mutta käyn lukemassa välillä teidän tilanteista. Pidän kovasti kaikille peukkuja että se plussa teille pärähtäs.
 
hertta :( :hug:

Senja :heart:

rallis Pidän teille peukkuja :) Toivottavasti törmäillään KYSin käytävillä :wave:

peppis Voih :( Olen pahoillani. Jaksamista :hug: Nyt yrität nauttia keväästä ja kesästä syksyä odotellessa =)

(.) Synarelan alotus tiistaina edessä. Vähän jännittää =) Mutta silleen kivalla tavalla. Ollaan taas mukana meiningeissä ja vauva vähän lähempänä. Toivon vaan niin kovasti, että tällä kertaa kaikki menis hyvin, eikä tulis mitään ikäviä ylläreitä :/
 
peppi :hug: :hug: tosi ikävää, pahoittelut negasta.. toivottavasti ois mukava ylläri ja saisivat teidät laitettua johonkin väliin ennen syksyä :)

on: kp 31, eipä kummempia.. ehkä aavistuksen, aavistuksen verran punertavaa limaa bongattu, mutta menkkoja ei näy eikä kuulu :eek: suoraan sanottuna voihan perse jos nyt näiden myöhässä olevien menkkojen takia joudutaan tekemään koko hoitosuunnitelmaa uusiks. :|
koetin soittaa perjantaina kysille ja kysyä et mitä tehdään, jos ne menkat on myöhässä enemmänkin, mutta sinne ei saanu yhteyttä. koetin useasti ja aina vaan luurista kuuluu "valitsemaanne numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä", mikä on minusta vähän erikoista, kun kuitenkin soitin siihen 017- lankanumeroon.. :eek: :eek:
 
Voi harmi Peppis! Pahoittelut negasta. :hug:

Sanja :heart:

Kiva, että Kiin pääsee taas tosi toimiin, jospa se tällä kertaa kevään kunniaksi onnistuisi.

Rallukalle isot peukut pystyssä, että pääsette siirtoon asti!

Siniviuhka mulle on käynyt joskus samalla tavalla, kun olen soitellut kysille. Ilmeisesti se on varattu ja ruuhkautuu kun antaa ko. ilmoituksen. Toivottavasti ne menkat alkaa nyt lähipäivinä, (joskus sitä odotetaan tätäkin.) ettei mene aikataulut sekaisin.

Meillä olisi torstaina iltapäivällä ultra, jossa nähdään onko siellä oikeasti ketään. Hui, pelottaa jo nyt kamalasti.
 
Lomalta palattu!

senna toivottavasti pieni kiinnittyy:)

Siniviuhka toivottavasti menkat alkais pian!

Peppis :hug: olen kovin pahoillani..

Hertta :hug: voimia ja jaksamista..

Sanja ihanaa, että pikkuinen siellä kasvaa :heart:

rallukka b:)d

Kiin onnea hoitoon!:)

raitatiikeri tsemppiä ultran odotteluun! Toivottavasti siellä pikkuinen sydän läpättäisi :heart:

on: pe ja eilen tuli ovisplussat, hyödynnetty on..nyt vaan odotellaan pari viikkoa, et missä merkeissä soitellaan kysille
 
jaahas, tulihan ne menkat sieltä. viimeyönä alkoivat ilman mitään ennakkovaroitusta ja aamulla oli tietenkin sänky sen näköinen, niinkuin olis joku teuraseläin siinä maannut. :/ :/ kaikki pesuun, petaria myöten... :kieh:
 
Sinikka Jotain positiivista sentään, että edes alkoivat :) Vaikka jouduit pyykille heti aamusta.

(.) Poitsulla on tänään eka hoitopäivä perhepäivähoitajalla :snotty: Minnuu jännitti niin, etten saanu eilen illalla unta. Joskus yhen aikaan nukahdin. Yheksältä vein pojan hoitoon ja ilosenahan se sinne jäi :) Käytiin kolme kertaa siellä leikkimässä viime viikolla niin poika kerkes jo saada kaverin hoitajan vanhemmasta tytöstä. Tyttö tuli ilosena poitsua eteiseen vastaan ja lähtivät siitä sit leikkimään :) Iltapäivällä mies käy hakemassa, saa nähä miten päivä on menny.
Huomenna alkaa Synarelan sumuttelu.
 
Heippa taas kaikille!
Halusin tulla kertomaan teille, mitä meille kuuluu. Jotkut teistä ehkä muistaakin tarinan..Plussasin siis helmikuun lopulla, mutta sitä iloa ei kauaa kestänyt. Viime viikon maanantaina aloin tuhruttelemaan, kävin ultrassa, jossa nähtiin pienen pieni alkio, jonka sykekin nähtiin, vaikka viikkoja oli 5+jotain. Menkkojen mukaan olis pitäny olla H7+4, mutta mun epäsäännöllisestä kierrosta johtuen alkio oli pari viikkoa pienempi. No, jäin siitä saikulle ja parin tuhruttelupäivän jälkeen aloin vuotamaan ihan urakalla. Samoin tulivat kauheat kivut, jotka olivat ihan käsittämättömät...Sen jälkeen tuli isoja hyytymiä ja arvasin, että siinähän se sitten oli, tämä kauan odotettu raskaus. Eilen kävin sitten kontrolliultrassa ja kohtu oli tyhjentynyt.. :'( On tämä ollut yhtä itkua, en tiiä miten tästä jaksaa taas eteenpäin. No, kai se on ajateltava, että kaikelle on tarkoituksensa, vaikka tätä kaikkea on niin vaikea ymmärtää. :(
Toivon teille kaikille parempaa onnea todettujen raskauksien suhteen ja plussaonnea kaikille sitä odottaville. :heart:
 
Tyhjäkehto :hug: Olen suunnattoman pahoillani tilanteestasi :hug: Itselläni myös km takana kesältä 08, joten tiedän että helppoa se ei ole :( Mutta aika auttaa ja kun tunnette olevanne valmiita, niin uutta yritystä kohti! Paljon jaksuja sinulle ja miehellesi.
 
Sinikka no hyvä, et alko, ni pääsette eteenpäin :)

Kiin voi, että mun on niin vaikea viedä edes koiria hoitoon, ni mitä se on sit lapsen/lasten kanssa? :eek: Toivottavasti pieni( ja äiti ) on sopeutunut hyvin :)

tyhjäkehto voi kamala..olen pahoillani :hug: tippa tuli linssiin :'(
 
tyhjäkehto voi kamalaa! :hug: :hug: jaksamisia teille molemmille!

on: 0-ultrassa todettiin, että munasarjat lepää kuten pitääkin ja tänään sit alkoi menopurin tökkiminen. voi kauhistus, jos en ois tänään aamulla saanut harjoitella hoitajan kanssa suolaliuoksella, niin ois varmaan jäänyt pistämättä. sen verran jännitti ja tärisi kädet. neula ei tosiaan tunnu millekään, että sitä pelkäsin ihan suotta.
nyt vaan toinen asia mietityttää. nimittäin se, että saanko varmasti ne liuospullot tyhjiksi ja saanko sen ruiskun tyhjäksi asti nahkaan. meinasin äsken rueta itkemään, kun huomasin, että sieltä ruiskun päästä tuli pari tippaa neulan irroittamisen yhteydessä. :|
no, toivotaan nyt, että sekin määrä minkä pistin, riittää siihen, että kohta minussa kasvaa mukavasti folleja ja päästäis tää hoito loppuun saakka. :)
 
Huomenna olisi sit verikokeen otto nähtäisiin onko mitään tapahtunut. Töissä on ollut hirveä kiire en ole ehtinyt paljon ajatella asiaa toisaalta tuntuu että negaa saadaan, muttavarmaksi en voi sanoa.
Tyhjäkehto pahoitteleu tapahtuneesta.
Kiin onnea hoitoihin
Siniviuhka mullakin ton menopurin pistäminen tuntui vaikealta kun piti sekoittaa aineita ja kysiltä annettiin eka sellaisia ruiskuja jossa ei tiiviste pitänyt aine valui pistämisen yhteydesssä sormille. Lopulta minä itse pisti ja mies sekoitti aineet valmiiksi toimi hyvin. Vaikka ainetta valui "hukkaan " niin oli riittävästi. Onnea pistämiseen.
 
Peukut pystyssä Siniviuhkalle, että saatte hyvän saaliin folleja! Ja tietysti Sennalle, että saat hyviä uutisia verikokeesta!

Niin vain kävi, että tänän ultrassa oli nähtävissä pienen, pienen sydämen syke! Tai itse asiassa kaksi... =) Niin vain se huonolaatuinen kaksisoluinenkin alkio oli tarrannut kiinni ja siellä möllöttelivät vieretysten. Hurjaa! Jos kaikki menee hyvin, niin laskettu aika olisi sitten 4.11.2010. :heart:
 
tyhjäkehto Olen tosi pahoillani :'( :hug: Varmasti järkyttävä kokemus :( Toipukaa rauhassa tapahtuneesta ja sitten taas katse eteenpäin :hug:

raitis :heart: :heart: Tuplaonnea! :flower: =)

(.) Synarelan sumuttelussa on päästy hyvin alkuun. Kuumia aaltoja tulee iltasin ja hiki haisee tosi pistävälle :x Reilun viikon päästä on 0-ultra.
Pojan hoitoon meno on menny ihan mukavasti :) Yhtenä aamuna kävi vähän itkemään, kun lähin, mutta itku loppu heti, kun painoin oven kiinni.
 
ultrakuulumisia viiden pistelypäivän jälkeen:
vasen munasarja 5 follia, josta isoin 9mm.. oikea munasarja tod.näk. 6 follia, joista isoin 8mm..
menopur jatkuu 150ky/pvä..
torstaina ois kysiin meno, jossa ois sitten se ratkaiseva ultra. JÄNNITTÄÄ!!, entä jos ne follit ei kasvakkaan tarpeeksi siihen mennessä :eek: :snotty:
 

Yhteistyössä