Hoidot Kysillä

Kyllä sitä taidetaan ihan aikuisten oikeasti olla raskaana:) Hcg oli melkein 400!!! Viimeisistä kuukautisista oltaisiin nyt 6+4, mutta kun on epäsäännölliset kierrot, niin veikkaan, että ollaan ainakin viikko vähemmän. Huhhuh..hämmentää... :heart: Kohta kait sitä pitää ruveta neuvolaan soittelemaan. En voi uskoa tätä todeksi...
 
hertta1981 mullakin viime hoidoissa keräsivät torstaina ja siirsivät perjantaina ihan hyvin toimi.
Eilen kävin ultrassa ja limakalvon annetaan paksuuntua perjantaihin jolloin saan toivon mukaan kyytiläiset mukaan. Minkälaisia oireita teillä on tullut zumen lääkkeen käytöstä? itelläni on pahoinvointia ollut aamupäivisin.
 
Tyhjäkehto: Tosi paljon onnnea!!!

Senna: Oliko teillä alkionsiirto ajallisesti miten. Siis pohdin, että meillä on keräys aamulla niin onko se alkionsiirto(jos siis sellasia alkioita syntyy) perjantaina iltapäivällä...

Mitenkäs te muut ootte näiden hoitojen tiimoilta olette olleet saikulla? Lääkäri kirjoitti mulle koko tämän viikon saikkua. Mä äsken sitten tutkin sairauslomatodistusta ja etsin netistä koodin, minkä lääkäri siihen kirjoitti. Koodi tarkoittaa "määrittelemättön hedelmättömyys). Pohdin, että mitähän työnantaja on mieltä. Lähinnä maksetaanko palkkaa tuolta ajalta. Aika näyttää...
 
Hyväa juttu Halle, että pääsette jo heti keväällä tosi toimiin ja kiva, että Kiininkään ei tartte odotella pidempään.

Hertta tuo koodi oikeuttaa sairaslomaan, mutta ei sairasajanpalkkaan. Olen itse saanut aina 3 päivää saikkua ja ollut ne poissa omalla ilmoituksella. Meillä voi olla tuon kolme päivää pois kun soittaa terkkarille. Olen sanonut olevanin kuumessa tai mahataudissat tms, niin en ole tarvinnut toimittaa lääkärintodistuksia.
 
Hertta1981 meillä oli torstai aamulla muistakseeni 8.30 keräys ja alkion siirto seuraavana päivänä 13.30. Olin epätietoinen ja kyselin lääkäriltä että kun on niin pikaisesti sanoi ei ole syytä huoleen. Nyt tästä keräyksestä pakkaseen saatuja alkioita siiretään pitäisi kestää sulatus paremmin kun ovat varhais vaiheessa pakastettu.
 
noniin nyt on sitte puolessa välissä tää jännäily. Huih! :$ Kaveri kyseli tänään oonko miettinny testin tekoa ja vastasin etten ole ajatellut asiaa, no tietysti nyt se mietityttää kun oli puhetta... kannattaako kotona tehä testiä ennen ku on verikoe? Näyttääkö testit luotettavasti? vai voiko luget häiritä testiä? jos vaikka testais ens vko kun noita testejä kotoa löytyy muutamia kappaleita.nopeestihan toi viikko varmasti taas vierähtää. mietin myös sitä miten noi munarakkulat kun niitä oli tullut sen punktion jälkeen, miten ne nyt käyttäytyy??? :/ maha on tosi turvoksissa ja vessassa saa rampata.
 
eilen laitoin sitten pregnylin ja nyt on kyllä tosi tukala olo...tänään varmaan ei pitkälle sohvalta liikuta |O huomenna sitten punktioon..jännittää..

mä vähän sitä saikun palkkahommaa mietinkin, mutta mun työ on sellasta että asiakkaat käyttäytyy haastavasti...ja nyt kun maha on näin turpean tuntuinen ja äkkiliikkeet sattuu en töissä todella halua olla vääntämässä. Minusta on aika kiva, että saan rauhassa tämän viikon keskittyä kotona ja ensi viikolla sitten kun odottelu alkaa (jos siis alkioita saadaan siirettyä) niin töihin on ihan kivakin mennä. Saa ajatuksia ehkä asiasta pois...
 
Tsemppiä punktioon Hertta! Hyvin se menee.

Peppis, minä testasin kotona verikoetta edeltävänä päivänä ja sain niin haalean haamuplussan kun ikinä. Näkyi suunnilleen tietyssä kulmassa valoa vasten... Oisi voinunut heittää neganakin roskiin, jos ei olisi niin kovasti sitä plussaa etsinyt. ;) Mutta riippuu varmaan vähän testistä ja siitä milloin se alkio on kiinnittynyt.
 
on: täällä alkoi sumut aamulla ja en kyllä ikinä ois voinu kuvitella, että tuo synarela on noin kamalan pahaa! sehän valuu nieluun ja maistuu suussa :$ en tiiä, et kuvittelenko, vai voiskohan tosta suihkeesta johtuen kurkku kipeytyä :eek:
saapa nähdä, miten tuo vaikuttaa minuun, miten pahat sivuoireet saan.mies jännittää et muutun hirveäksi mörökölliksi :LOL:

ja sitte kysymys: saako tuon synarelan aikana juoda alkoholia? ei siis mitään hirveitä sikakännejä, vaan pari siideriä esim..
 
hertta1981 Hienosti se menee! pidän peukkuja!
raitatiikeri Kiitos vastauksesta! Testailen varmaan kotona muutaman kerran ennen verikoetta. ;) vaikka tiedän ettei kannattaisi mut ens vko voi olla jo malttamaton olo! :D
Siniviuhka Kysyin apteekista ja lääkeneuvonnasta tuota asiaa ja sanoivat ettei ole mitään merkintöjä että alkoholilla olisi vaikutusta lääkkeeseen.
juuh, se maistuu tosi pahalle ja mulla maistu suussa koko päivän,yäh!
ON: alavatsassa vihloo ja koskee,kun kävelee pitkiä matkoja. Alhaalta ei nousta nopeesti ylös kun huippaa ja vihloo. Tämmösiä täällä muuten jees olo! En kamalasti tykkää noista lugeista.. :(
 
no meillä sitten loppu tämän hoitokierto tähän...tänään kerättiin 12 munarakkulaa, mutta yhdessäkään ei ollut munasolua...lääkäri ei ollut kuulemma aiemmin törmännyt vastaavaan. joo..että en tiiä sitten...nyt odotellaan ekat omat menkat ja sitten suunnitellaan mitä tehdään...itellä on nyt tosi paska fiilis
 
hertta Kamalaa :( :hug: Voin kuvitella miten pettyneitä mahdatte olla :( Tuntuu varmasti pahalta, kun kaikki lääkkeet, säryt ja turvotukset, polilla juoksemiset ihan turhan takia :'( Jaksamista! Tuli mieleen meiän pieleen menny IVF viime syksyltä... :snotty:

peppis Mie testasin samana päivänä kotona, kun kävin verikokeessa. Vaaleaa, mutta ihan selkeetä plussaa näytti ja parin päivän päästä soitin verikokeen vastausta ja paksunahan sitä oltiin :D Todiste siitä on nyt 2v2kk :heart:

senna Onnea siirtoon! :wave: =)

(.) Ohjeet IVF:ää varten tuli postissa eilen: 16.3. alotan sumuttelun Synarelalla, 31.3. on 0-ultra ja samana päivänä alkaa Menopurin pistäminen. Punktio menee viikolle 15. Toivottavasti mekin päästään jännäämään =)
 
Kiin samoilla lääkkeillä mennään! pidän peukkuja pystyssä! =)
ps. tuliko sulle se ihmeellinen taulukko siinä mukana? mitähän se tarkoittaa, kun itse en kyllä yhtään älynnyt.. :eek:

hertta ompa kyllä tosi harmillista ja huono tuuri käynyt teillä :hug: en kyllä pysty edes kuvittelemaan miten pahalle teistä tuntuu..

on: johtuuko tää nyt tosta synarelasta, et vaikka mitään en oo tehny, niin hiki valuu silti :D
 
Voi itku Hertta! Tosi paska tuuri! Odotuksetkin oli varmaan noin hyvän rakkulamäärän jälkeen korkealla. :hug:

Siniviuhka, mulla se synarela aiheutti ihan älytöntä hikoilua ja päänsärkyä. Oireet helpotti sitten kun pääsi pistämään menopuria. Se sulle tullut taulukko on todennäköisesti se lapsettomuusohjelmasta tulostettava talukko, johon sitten merkataan lääkemäärät ekan ultran jälkeen jne.

Kiva, että pääset Kiin jo heti kohta sumuttelemaan ja kohti seuraavaa siirtoa. Jospa tällä kertaa onnistuisi paremmin.
 
Hertta olen todella pahoillaan epäonnistuneen hoidon jälkeen en voi edes kuvitella miltä tuntuu kun siirtoa on odottanut ja se ei sitten onnistukkaan .
Tänään pitäisi aamupäivällä soittaa että onko kestäneet sulatuksen. Sitä odotellessa peukut pystyssä.
 
Kiin ja raitatiikeri niin onneks päästiin jo sillo marraskuussa jonoon! Lääkäri sano, et on meillä mahodollisuus myös luomuihmeeseen, mutta aika huonolla todennäkösyydellä..nyt yk 30 eikä yritystäkään tän kahden vuoden aikana :'(

Peppis toivotaan, että pikkuinen on tarrannu tiukasti kiinni :heart:

Siniviuhka toivottavasti lääkkeet ei aiheuta kovin pahoja oireita! Yöks, mitenhän mun syömisten sit käy, ku muutenki mua monesti ällöttää koko ajatus ruoasta.. :x
Sehä oli se tutkimus, et pienikin määrä alkoholia vaikuttaa IVF:n tai ICSI:n onnistumiseen..en sit tiiä

hertta ohhoh..tulipa pettymys :hug: voimia tulevaan!

senna saitko kyytiläiset? b:)d toivottavasti tarraavat tiukasti kiinni :heart:

on: mul alko loma B) ja unohdan tän koko homman :saint:
 

Yhteistyössä