Hoidot Kysillä

Ultrassa käyty ja kaikki ok :) Oli lähteny molemmilta puolilta muutama kasvaan nyt ja ens viikolla punktio ja toivottavasti myös siirto, nyt on toiveikas olo... :)

HalleB mitä sun tähän päivään kuuluu?

berits kovat tsempit teille! Jospa se teilläki kaikki kääntys vielä parhain päin :hug:
 
berits toivotaan, että hoito voidaan tehdä loppuun asti ja et tulis hyvänlaatuisia soluja :)

Aidan kuulostaa hyvältä nyt toi sun tilanne!
Meillä se yksi pieni jaksoi jakaantua ja eilen se siirrettiin kohtuuni
:heart: nyt vaan rukoilen, että tarttuisi kiinni*huokaus*
26.5. on veritesti ja onneks oon sillo jo kesälomalla, ni on aikaa käsitellä tulos oli se mikä tahansa..
 
KYSIN HOIDOKIT 13.5.2010


Rallukka .................. IVF 05/10 .......... (endometrioosi)

dream09 ................. IVF huhti-touko 2010

Vesiheinä ................. PAS 01-02/2010 ...3. IVF toukokuun lopussa.......

Inkku83 ................... 2 IVF hoito viikolle 45......(Endometrioosi ja lievä pco) ..........

Peppilottasikuriina ......... 2.ICSI vko 38 ..........

Arcatha .................... Tauolla ? ..........(The selittämättömät)

Möhköfanttis ............ tutkimukset alkaa vuoden vaihteessa ..........

Kummi ......................

Kiin ............. ICSI vko 43 .......... (munanjohtimien aukiolo epävarma +ovuloimattomuus)

Zirppana ...................

Trinita ......................

Muskotti84 ...............

HalleB ............. PP 1 (kummassakin pientä häikkää )

Siniviuhka ................. 1.ICSI nega, ICSI 2. syyskuussa

Ibu .................2. IUI, menopur, pregnyl............endometrioosi + pco

Aidan ........................ 2. ICSI vkolla 20 ..........

BeritS............................. 2. OI tammikuussa, IVF huhtikussa, PCO

hertta1981..................... IVF/ICSI vko9..................



:heart: Plussanneet :heart:

pohtijatar
Katmis
retuli82
Hopottitar
vauvakuumeilija
Sanja80
raitatiikeri






 
Porukka karannu kesälaitumille vissii täältä B)

rallukka Kiitos :) Tsemppiä, kohta ne tositoimet alkaa, toivottavasti toistaseksi ainaki viimistä kertaa :heart:

on: Tänää pistän illalla sit viimisen kerran puregonia ja orgalutrania...hyi että tuo orgalutran on ikävää ainetta! Ja se piikki :x Mut ei se silti ihan hirmu paha oo laittaa, kirvely vaan ikävää. Mikshän mulle määrättiin vaa pregnylistä pistettäväksi puolikas annos sunnuntaina? Onko jollai muulla kokemusta tästä? Tiistaina sitte punktio...zimpadimpadaa :p Jospa se menis iha hyvi.

Nauttikaahan auringosta kanssasiskot :D
 
Kiitos tsempeistä Aidan ja rallukka!

rallukka tsemppiä myös sulle! Toivottavasti 0-ultrassa kaikki on kohillaan ja hoito voidaan aloittaa!

Aidan se raskaushormoni mitä Pregnylissä on ruokkii hyperiä, joten varmaan siksi sulle on määrätty noi pieni annos! ettei kato punktion jälkeen munasarjat kovasti villiintyis ja pääsisit siirtoon...tsemppiä punktioon :hug: toivottavasti kaikki menis tälläkertaa putkeen! :heart:

on: mä möyrin tuolla pihamualla, et saisin muuta ajateltavaa..nyt pp4
 
KYSIN HOIDOKIT 16.5.2010


Rallukka .................. IVF 05/10 .......... (endometrioosi)

dream09 ................. IVF huhti-touko 2010

Vesiheinä ................. PAS 01-02/2010 ...3. IVF toukokuun lopussa.......

Inkku83 ................... 2 IVF hoito viikolle 45......(Endometrioosi ja lievä pco) ..........

Peppilottasikuriina ......... 2.ICSI vko 38 ..........

Arcatha .................... Tauolla ? ..........(The selittämättömät)

Möhköfanttis ............ tutkimukset alkaa vuoden vaihteessa ..........

Kummi ......................

Kiin ............. ICSI vko 43 .......... (munanjohtimien aukiolo epävarma +ovuloimattomuus)

Zirppana ...................

Trinita ......................

Muskotti84 ...............

HalleB .............1.ICSI PP 4 (kummassakin pientä häikkää )

Siniviuhka ................. 1.ICSI nega, ICSI 2. syyskuussa

Ibu .................2. IUI, menopur, pregnyl............endometrioosi + pco

Aidan ........................ 2. ICSI vkolla 20 ..........

BeritS............................. 2. OI tammikuussa, IVF huhtikussa, PCO

hertta1981..................... IVF/ICSI vko9..................



:heart: Plussanneet :heart:

pohtijatar
Katmis
retuli82
Hopottitar
vauvakuumeilija
Sanja80
raitatiikeri





 
HalleB Kiitos tsempeistä!

on: punktiosta kotiuduttu melko ikävillä fiiliksillä...oiskohan ne saanu 6 follia, joista vaan yhessä oli solu :'( Punktio oli muutenki tosi kivulias nyt, sain lepohuoneessa suoneen lisää lääkettä ja vielä kankkuun (!) piikin, jonka pistäminen teki ihan tajuttoman kipeetä, vielä seki!! Nyt on maha tosi kipee, ei paljoo tee mieli kävellä... Ihmeissään olivat tuosta solujutusta, mut minkäs teet. Huomenna saa sit tietää jaksaako se yks vai joko suunnataan suoraan uuteen hoitoon... anteeksi, mutta en nyt jaksa kommentoija muuta, meen nuoleen mun haavoja sängyn pohjalle :ashamed:
 
Voi Aidan! Kamalaa. Voimia ja :hug: Voin niin kuvitella mitkä siellä on tunnelmat. Minä kauhulla odotan huomista punktiota ja sen tulosta. Viimeksi oli niin kivulias, että pyysin nyt lisäroppia jo ennakkoon. Tuskainen olo on ollu jo monta päivää, nyt tuntuu et ei enää ikinä tätä. Maanantain ultrassa isoimmat follit oli jo 21mm ja kaiken kaikkiaan niitä oli niin paljon, et ei pysty laskee. Viimeks oli sama juttu, mut silti vain 1 hyvä alkio. Mistä se voi johtua....ei ymmärrä. Onneks huomenna pääsee eroon ylimääräisestä painolastista. Sellaiselta tämä nyt tuntuu. Ei tunnu yhtään, että hellästi kasvattelisi pikkuisia munasoluja, tietäen mikä siitä voi olla palkkana.
 
Aidan :hug: no voi paska! Harmi, että punktio oli noin kivulias ja aika laiha lohtu tuo saalis.. Mä toivon oikein kovasti nyt, että se yksi hedelmöittyy, jakautuu ja siirretään huomenna sun massuun :heart: :hug:

berits tsemppiä punktioon! Toivotaan, että homma hoituu kivuttomasti ja tulee oikein valiosaalis! :)

on: nyt pp7, inhottava flunssa ja pientä kuumetta..vie fiiliksiä vähän matalaksi..voi, että mä toivon, et masussani kasvaisi nyt pieni ihme :snotty: :heart:
 
Aidan otan osaa.

punktiossa tyhjennettiin 32 rakkulaa, mutta vain 4 munasolua löytyi. hienoinen pettymys, mutta toiveet on korkealla perjantain siirron suhteen. nyt itse punktio ei ollut niin kivulias, kun sain kai aika paljon lääkettä, mut nyt on melkoisen turvonnut olo. ei jaksaisi lepäillä ku on niin hyvä keli, mut pakko kai se on.
 
hypätäämpäs tännekkin palstalle tuolta eka ivf-sivulta. Ja näkyyhän täällä jo tuttujukin =)
AIDAN me sit on käyty samat tuskat läpi,huonoin tuloksin ja tiiä vaik pötköteltiin vierekkäin tiistaina siel lepohuoneessa ;) Mullakin punktiossa useita muniksia,mut vain se yksi kunnollinen ja sit sekään ei hedelmöittynyt :'( Pettymys oli ihan kamalan suuri!!!
Nyt jo hiukan valoisammalla mielellä odotellaan uusia hoitoja...

Voimia ja jaksamista kaikille :hug:
 
Kiitos hirveesti teille kaikille :heart: Alkaa se elämä pikkuhiljaa voittaan, vaikka onki maha vielä tosi kipee ihan ihmeellisesti.

berits :hug: Hyvä ettei punktio ollu niin kivulias ja saalistaki tuli! Toivottavasti pääsette tänään siirtoon :) Tsemiä

barbapörrö13
Voihan vitsi, ei tätä toivos kellekää :hug: Mulla oli tiistaina kymmeneltä se aika, tiiä vaikka oltii sit siellä pitkällää samaa aikaa =) Tsemppiä sulle, melkee vois nyt sanoo että tiiän vähä ainaki miltä susta tuntuu :hug: Olihan se ihan kamala pettymys. Jatkatteko hoitoja/monesko tää teillä oli?

on: haluisin vielä kysyä sellasta, että onko teillä kellää ollu punktion jälkee maha tosi kipee, tai silleen, että kouristelevaa kipua on? Mikä sen vois tehä...? Tiistaina oli se punktio ja vähä vertaki tuli sit, ja tosiaan varsinki AINA ku syön ni rupee tosi kipeesti kouristeleen tuo maha....noh, kai se menee ja pääsis taas normi elämään. Hoitojonot marraskuulle asti....sitte taas mennää. Ku jaksas taas oottaa.
 
Aidan mulla oli aika ysiltä,joten siel siis oltiin yhtäaikaa =) Ja en edes tiedä miten selvisin sieltä pois,kun niin huonoja uutisia sain,olin kyl ihan hajalla :'( kyl me jatketaan hoitoja,nyt lyhyellä kaavalla,kun lääkäri arveli ettei toi synarela toiminut mulla niinkun piti.Tää oli meidän eka IVF.
Toiveet on taas korkealla uuden hoidon suhteen,mut toki päässä jyskyttää kokoajan sekin pettymyksen vaara,en tiiä miten sen uudelleen kestäis :(
Mulla kans maha on edelleen kipeä,ei tosin mitään siihen tiistaihin ja keskiviikkoon verrattavissa,mut kipee kumminkin.

Jakselemisia sinulle ja kaikille muillekkin!
 
Hei kaikille pitkästä aikaa!

Mä olen pitkään ollut pois palstan äärestä kun tuo talven hoito otti niin koville. Tai oikeastaan hoidon epäonnistuminen. Minullehan kävi niin, että munarakkulat kasvoivat normaalia hitaammin. 12 munarakkulaa punktioitiin, mutta yhdestäkään ei löytynyt munasolua.

No nyt tilanne on se, että verikokeita otettiin viime kierrosta kauhea kasa ja ne oli kaikki ok. Sunnuntaina alan piikittään menopuria 150iu. Tää tehdään omaan kiertoon. Katellaan miten käy. Punktio on suunnitteilla viikolle 23...katsellaan miten käy..pelottaa ja jännittää ihan hirveesti..
 
barbapörrö13 hih, lähes tuttuja siis :D Oli se melkonen pommi se hoitajan tuoma uutinen kyllä...mitenhän näinki monta hoitoa on epäonnistunu nyt...meillä oli toinen ICSI, nyt lyhyellä kaavalla. Edellisessä saatiin muniksia punktiossa 16, ni toiveet oli jotenki korkeella nyttenki. Jospa se teilläki toinen hoito nyt onnistus :hug: Kiitos ja jaksamista myös sinne :heart:

hertta1981 onpa ollu teilläki rankka hoito :hug: Tsemppiä tähän tulevaan hoitoon, peukut pystyssä!

berits Kanteletko kyytiläistä? :heart:

HalleB Miten siellä jaksellaan? B)

rallukka Kävit nollaultrassa? joko oot päässy piikittelyn makuun?

on: Päivä päivältä parempaan päin mennää, myös mahakivun kans. Onneksi on ollu kivat ilmat, vaikka pään sisällä onki satanu kaatamalla välillä. Saako muuten Kysiltä oman epikriisin jos kysyy?
 
rallukka kiitti:)

Aidan :hug: mä oon tosi pahoillani..ihan uskomatonta.. :'( En osaa sanoa mitä masuoireesi tarkoittavat.. :/ Hirmuisesti voimia tähän hetkeen ja tulevaan :hug:

barbapörrö tervetuloa! Hienoa, että olet jo paremmalla mielellä :) toivotaan paljon parempaa tuuria seuraavalla kerralla :hug:

hertta hienoa, että verikoe-tulokset oli ok ja pääsette uuten hoitoon! tsemppiä piikittelyyn ja sulle myös parempaa tuuria tälläkertaa :heart:

on: mua alkaa jo tympiä tää piinailu, varsinki ku on sellanen fiilis, et ei tärpänny.. nyt pp9
 
HalleB hih, tää meinaa seota ku samaan aikaa lähetellään, hävis mun toinen kirjotus :LOL: Kiitos ja tsemppiä sulle hirveesti piinailuun, älä sä vielä luovuta, täällä tsempitetään teille :heart: Onnenkantamoisia ja paljo pesäkolon rakennusmateriaaleja sinne :heart:
 

Yhteistyössä