Hoidot Kysillä

kiin :hug:

Lauantaina vihlasi mahasta aika pahasti pari kertaa ja tuli muutama hyytymä ja tänään kun tein testin (tosin eri testi kun aiemmin) niin viiva oli enää todella haalea, että eiköhän se siinä ollut. Vuoto on lisääntyny, on ihan kunnon menkka vuotoa... :(
 
Hei, olen uusi täällä ja ensimmäistä kertaa keskustelupalstaa käyttämässä. ICSI hoidoissa ollaan oltu jo useaan otteeseen aikaisempina vuosina, nyt palattiin takaisin tähän "rumbaan". Menneellä viikolla oli alkionsiirto, ja piinaviikot siis alkaneet.

Olisin tiedustellut teiltä muilta, onko teillä alkionsiirtopäivänä tai jonain sitä seuraavana päiväinä tullut lugesteronimössön yhteydessä pikkuhousuihin pientä punaruskeaa limaista klönttiä?

Mulle tuli jälleen kerran, ja muistan niin tapahtuneen aikaisemminkin alkionsiirron jälkeen. Katetroinnista johtuva vuoto on kyllä selkeästi veristä, joten sitä en oikein usko sen olevan. Voisikohan kyseessä olla se siirretty alkio ja lima kohdun limaa.

Haleja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Efva:
Voisikohan kyseessä olla se siirretty alkio ja lima kohdun limaa.
Ei voi. Näin mulle sanoi lääkäri, ettei alkio "tipahda" sieltä siirron jälkeen minnekään. Klöntti on todennäköisesti siirtoon ja katetriin liittyvää vanhaa verta.

kiin; :hug:

muskotti; :hug: - älä kuitenkaan vielä lopeta tukilääkitystä, ennen kuin olet ottanut yhteyttä ivf-polille! Eri vahvuinen viiva voi tosiaan johtua myös eri testistä ja samanmerkkisissä testeissäkin voi olla eri määrä sitä hcg:hen reagoivaa ainetta, joten välttämättä viivan vahvuus ei korreloi hcg-arvon kanssa. Mulla esim. pp 14 testiin tuli hyvin hailakka viiva, viikko tästä ja veritestin mukaan hcg yli 1300 ja silti samanmerkkisellä testillä vain haalea viiva...

-rallis
 
Tervetuloa Efra :wave:

muskotti :hug: Niin paskaa tuollanen, että toivo herää ja sit se otetaankin pois :'( :hug:

Jännittää mennä huomenna töihin :snotty: Oon ollu melkein 3 viikkoa poissa niin varmasti työkaverit kyselee. Yhelle työkaverille olen kertonu näistä lapsettomuushoidoista ja vannottanu, ettei kerro muille. Vaan esimies tietää, että oli uupumisen takia saikulla viimeset 2 viikkoa. En vaan jaksais sitä kyselyä ja utelua.
 
Pääsin käymään tänään omassa sairaalassa gynellä. Hcg oli 14 ja kohdussa ei näkyny mitään eli keskenhän se meni.. Sain 3 päivää sairaslomaa kun olin vastaanotolla aika itkuinen vaikka tiedossahan tämä oli, mutta kai sitä toivoi kuitenkin... :( Tuntuu aika kamalalta kun 4 vuoden jälkeen saa ekan plussan ja se menee kesken, tuntee itsensä aika epäonnistuneeksi...
 
Muskotille jaksuja ja kaikille tsemppiä hoitoihin.

Meillä hoidot siirtyvät syksyyn, jos ei pidemmällekin, sillä ensi viikolla meistä tulee sijaisvanhemmat. Taukoilen varmaan myös palstalta, mutta varmaan käyn välillä kurkkimassa kuulumisia. Mukavaa kevättä ja kesää kaikille.
 
Vesiheinä onnea sijaisvanhemmuuteen :hug: :heart: Ja mukavaa kevättä ja kesää sinullekkin!

on: 0-ultrassa näkyi kummallakin puolen isompia folleja, isoin 8mm. Silti hoito alotettiin ja tänään pistän ekan kerran. Hyvät fiilkset :) Polilla palvelu oli taas mahtavaa:)
 
Vesiheinä Ootte vahvoja ja ihania ihmisiä, kun alatte sijaisvanhemmiksi :heart: Miusta ei olis tuohon hommaan. Minkä ikänen lapsi teille tulee?

Halleberry Kiva, että pääsette alottamaan hoidot. Toivottavasti ne johtofollikkelit ei häiritse stimulaatiota.

(.) Soitin veritestin tuloksen vasta tiistaiaamuna ja alle yksihän se oli... Seuraava hoito on varattu vkolle 43. Elokuussa soitan menkat. Siihen asti vaan ollaan ja elellään elämää :) Rahaaki pitäs säästää lääkkeisiin.
 
Kiin hyvä, että on suunnitelmat selvät! :) rentouttavaa kesää

Vesiheinä hui! no varmasti jänskättää! Kyllä tulee kohta elämää teidän huusholliin :D

on: eilisestä lähtien on ollu nipistelyä alavatsalla, joten kyllä siellä jotain tapahtuu :heart:
 
Vesiheinä ei lopu huiske ja vilinä teiltä ihan heti :) onnea! :flower:

Kiin rentouttavaa kesää! itse ainakin aion olla mahdollisimman huolettomana tämän lapsettomuusasian suhteen tämän ajanjakson ennen seuraavaa hoitoa.. mun täytyy ilmoittaa ne heinäkuun menkat ja sit aloittaa pillerit, et kerkee tässä vähän aikaa levätä :)
oliko sulla puhetta tehdäänkö pitkä vai lyhyt kaava?

Halle mulla on peukut pystyssä, et sulla kasvais siellä oikein paljon kypsiä soluja! :flower:
 
Vesiheinä Teillä tulee sit olemaan vauhdikas kesä :D

Sinikka Pakko tässä on huoletonna olla, kun ei oikein muuta voi ;) Pitkällä kaavalla tehdään ja toivoin, että tehtäs samoilla lääkkeillä, joilla meiän esikoinen sai alkunsa eli Synarela+Puregon+Menopur+Orgalutran. Niistä on pienet vauvat tehty =)
 
Vesiheinä Voi miten ihanaa, saatte kaksi lasta kotiinne, ja ovat vielä noin pieniä. Toivotan teille paljon onnea ja kivoja hetkiä lasten kanssa!!!

Halleberry Toivotaan sinne kauniita kypsiä munasoluja!

Kiin Yksityipuolen kautta pääsee nopeasti hoitoon, ja kuulemma hoitojen välissä voi käyttää yksityistä, vaikka olisi julkisella puolella hoidossa. Itte olen tehnyt silleen, se tosin sitten maksaa. Minusta tuo hoidon aloittamisen odotus tuntuu aina niin pitkältä. Tosin onhan tässä kesä välissä, ja se menee aina niin nopeasti... Hyvää kesää ja hoidon odotusta siis toivotan sinne!

Itse tässä piinailen. Vatsa tuntuu kovalta ja turvottaa, nestettä olen juonut ja tuntuu helpottavan oloa. Onkohan se hyvä vai huono asia, tuo turvottelu? Raskausoireita ei ole ollut minkäänlaisia, joten tuskin tässä raskaana ollaan.
 
Kiin Niin se yksityinen harmi kyllä maksaa paljon. Ei mekään sinne muuten oltaisi hoitojen välissä hypätty, mutta kun meillä miehen kanssa on ikää jo niin paljon - alkaa olla kiire lasten hankkimisella. Meillekin joudutaan tekemään aina ICSI, ja se on kyllä totta, että siinä epäonnistumisia sattuu. Onneksi meillä on hoidoilla kuitenkin saatu jo yksi taapero taloon, teilläkin siis on jo yksi lapsi.
 
KYSIN HOIDOKIT 3.5.2010


Rallukka .................. IVF 05/10 .......... (endometrioosi)

dream09 ................. IVF huhti-touko 2010

Vesiheinä ................. PAS 01-02/2010 ...3. IVF toukokuun lopussa.......

Inkku83 ................... 2 IVF hoito viikolle 45......(Endometrioosi ja lievä pco) ..........

Peppilottasikuriina ......... 2.ICSI vko 38 ..........

Arcatha .................... Tauolla ? ..........(The selittämättömät)

Möhköfanttis ............ tutkimukset alkaa vuoden vaihteessa ..........

Kummi ......................

Kiin ............. testi 22.4. .......... (munanjohtimien aukiolo epävarma +ovuloimattomuus)

Zirppana ...................

Trinita ......................

Muskotti84 ...............

HaLLeBeRRy ............. 1.IVF/ICSI vko 19 (kummassakin pientä häikkää )

Siniviuhka ................. 1.ICSI nega, ICSI 2. syyskuussa

Ibu .................2. IUI, menopur, pregnyl............endometrioosi + pco

Aidan ........................ 2. ICSI vkolla 20 ..........

BeritS............................. 2. OI tammikuussa, IVF huhtikussa, PCO

hertta1981..................... IVF/ICSI vko9..................



:heart: Plussanneet :heart:

pohtijatar
Katmis
retuli82
Hopottitar
vauvakuumeilija
Sanja80
raitatiikeri

 
Peppi meillä on sama hoitoviikko! :) mikäli jos nyt oikein muistan.. :)

on: jaahas, mitähän tää nyt sitten meinaa. ensinnäkään en tiedä miten laskisin kierron tämän hetkisen tilanteen.. se lugejen läpi tuhrutus alkoi 12.4 ja sit kun lopetin luget, nii "oikea vuoto" alkoi mun muistaakseni 16.4.
noh, nyt sitte huomasin et kappas, täällähän tuhruaa jo :eek: ja nyt ei tosta oikeasta menkkojen alkamispäivästä laskettuna oo kun vasta kp 18... :eek: mitähän tää nyt sitte vaihteeks on...menikö mun melkein säännöllinen kierto epäsäännölliseks viime hoidon takia?? :eek:
 

Yhteistyössä