Hoidot Kysillä

vauvakuumeilija Eikös tuolla Zumenonilla ole tarkotus sitä ovulaatiota houkutella, että olosuhteet kohdussa olis otolliset PAS:lle? Limakalvon paksuudesta PAS:n aikana en sen enempää tiedä kuin että miulla se oli hyvä sillon kerran kun se tehtiin ja poika sai alkunsa. Sillon limakalvo oli muistaakseni 9mm. Me pyydettiin miehen kanssa viimesimpään hoitoon (joka epäonnistu) kahden alkion siirto, mutta lääkäri päätti, että yksi riittää, koska yhden alkion siirrolla olen tullut raskaaksi ennenkin. En mie oikein muita osaa sanoa :/ Toivottavasti näistä kokemuksista oli jotain apua.

(.) Kp4 ja Clomeja naamariin. Ei mitenkään toiveikas olo mitenkään päin.
 
Heips ja onnea kaikille Uuteen ja entistä parempaan Vuoteen! :D

Joku kuukausi sitte kirjottelin viimeksi tänne, tai purin tuntojani. Kyllä mä oikeesti oon sitä mieltä, että ne Kysillä ei tahallaan sotke juttuja ja me kaikki saahaan sieltä hyvää hoitoa, joskus se vaan joku juttu turhauttaa ja sitä jos heti tunteet kirjaa ni ne voi olla hyvinki värikkäitä B)

Maanantaina pitäs soittaa Kysille et mitens se tän kuun pas...saatiin lääkereseptit jo viime vuonna uuteen hoitokiertoon, mut haen ne vasta sit lähempänä toukokuuta ja hoitoja.

Kaikille oikeen paljon onnea tähän vuoteen ja hoitoihin. jospa tämä ois THE Vuosi!
:D
 
Ibu :hug: Onhan se aina pettymys, vaikka ei mitään odottaisikaan :( Mie huomaan olevani "ilman syytä" itkunen ja ärtyvä, kun menkat alkaa. Sit saatan jonain iltana taas itkeä miehen sylissä tätä vauva-asiaa. Onneksi meillä on tuo meidän ihana ihmelapsi tässä :heart: Pysyy ainakin poissa ne ruusunpunaiset ja pumpulintuntuiset harhaluulot vauva-/pikkulapsiarjesta :LOL:
 
Ibu
Kiin kiitos

minäkin puran menkkojen alkua aina johonkin mitättömään muuhun asiaan, mutta sitten tajuaa että kaikki kiukku johtuu taas yhdestä epäonnistumisesta. Ehkä paras keino tällä hetkellä on vain olla puhumatta aiheesta. En jaksa alkaa keskustelemaan, koska masennun asian kanssa vain enemmän ja itku on herkässä.

KP3 ja Clomit kehiin.
 
Hyvää ja paremman vuoden alkua kaikille. :wave:

Täällä odotellaan menkkoja alkavaksi että päästäisiin pakaste alkionsiirtoon. Tänään piti alkaa mutta eipä siis vielä näy mitään punaista.

ihanaa että taas pian pääsee tositoimiin ja jännäämään...
(jos kaikki menee hyvin varaukselle)
 
Ibu :hug:

Inkku83 täälläki ootellaan pakkasukon siirtoa :D Ultraan oon menossa viikon alussa ja sitte metästään ovista..jos sulatus ei onnisti, ni sit pitää ite hyödyntää parhaat ajat... :kieh:

Toukokuulle ois sit varattuna jo uuen icsi-hoidon alotus, jospa sitä ei tarvis... Inkku joko teillä on muita hoitosuunnitelmia tehtynä? Mites muiden hoitokuviot?

muoks: ja muuten...minäkään en tienny, että soittoaikoja annetaan myös päivälle! o_O
 
Mulle hoitaja sano, et soittoajat muuttu jotenki niin, et ma-to klo:13-15 ja pe oli aamusta ehkä jotenki klo:7.45-8.15..en muista enää tarkkaan..

Ibu :hug: ja tsemppiä 2. clomikiertoon! Mul kans toinen clomikierto menossa

Tsemppiä ja onnea Aidan ja Inkku pas:seihin!:)

on: mä vähän ihmettelinki, ku lääkäri puhu, et LH-kokeella katotaan verestä, onko ovulaatio tapahtunu, ni labrassa oli kuitenki lähete S-PROG, joka näyttää onko ovulaatio tapahtunu..eihän tolla S-LH:lla ois tehny mitään..
30.päivä tuli ovisplussa, selkeät limat ja 31. päivä kivut..tänään dpo8 tuli taas kirkkaat ovislimat :eek:, kaikkea ne clomit aiheuttaa..
ens kierrossa eka inssi..vihdoin..
 
meil ens viikolla ultra zumenonilla kp 14 ja sit varataan aika pasiin. jotenkin koko ajan olo ettei ne pienet selviä sulatuksesta.....harmittaa niin kovasti jos ei päästä siirtoon. taas joutuu varaamaan uuden ajan ja se kestää....toivo on mennyt kun sitä joutuu odottamaan niin kauan. olen niin tyyppiä mulle heti kaikki....ei voi muuta kun vain toivoa, että selviytyy edes joku sulatuksesta joskus....
 
Täällä loppui toissa iltana Primolut kuuri. Nyt sitten odotellaan ja katsellaan.
On kyllä koko kuurin ajan ollut ihan hirveät vatsakivut, lämmötkin ovat olleet koholla koko sen 10 päivää ja ovat edelleen. Ihan kipeä fiilis.

19.1 on sitten kysille aika siihen IVF-infoon..
Mitä siellä käydään läpi? Tai mitä siellä tehdään?
 
Tsesmppiä Inkulle, Aidanille ja Vauvakuumeilijalle! Toivottavasti pienet huurunenät selviää sulatuksesta ja pääsette siirtoon.

Hallekin pääsee kohta tositoimiin, kivaa.

IVF-info on Arcatha ihan nimensä mukainen. Lääkäri käy teidän kanssa läpi sen ivf-hoidon kulun ja onnistumisprosentit yms.

Itse popsin pillereitä vielä pari viikkoa, sitten odotellaan vuoto ja ultran jälkeen "päästään" ehkä tammikuun lopulla taas piikittämään.
 
kertokaapa pasissa käyneet ja muutkin, että jos alkio ei selviä sulatuksesta niin onko siinä aikaa sulattaa toista menehtyneen tilalle vai onko se automaattisesti sitten menetetty mahdollisuus. itsellä kierto lääkkeellinen....olen kuullut että siirtoajat kierronpäivinä vaihdelleet ja ajattelin, että miksi ei vois tehdä niin et sulattaa toisen jos eka menehtyy kun niitä pakasteessa on monta.....miettii täällä kaikkia vaihtoehtoja.......montako teillä on eka pasissa laitettu.....
 
Arcatha meilläkin on info 19 päivä!! :) moneltako teillä on?

mies menee huomenna kivesten ultraan. sitä poloista jännittää ihan hirveästi, vaikka eihän tuon pitäisi tuntua millekään :D

täällä taas kateus ja katkeruus nostaa päätään, kun kuulin erään tutun saaneen vauvan ihan tässä lähiaikoina. ei nämä ajatukset varmaan kovin sallittuja ole, mutta en voi niille mitään :ashamed: oon varmaan vähän huono ihminen, eihän se minulta ole pois jos toisilla on vauva ja minulla ei. pitäis olla kaiketi iloinen toisten puolesta... :|
 
(.) Omaa napaa nyt vaan. Kp 12 ja seksipäivä :x Mie olen niin täynnä tätä lapsentekoa ja sen väkinäisyyttä, että minnuu oikein oksettaa koko seksi. Varsinkin tänään oli ihan kauheeta, kun miehellä vaan kesti ja kesti ja kesti :kieh: Onneks enää yks kierto ja sitä seuraavat menkat saa soittaa KYSiin ICSI:tä varten...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Siniviuhka:
Arcatha meilläkin on info 19 päivä!! :) moneltako teillä on?
Jos muista väärin niin meillä on kello 14 :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Mie olen niin täynnä tätä lapsentekoa ja sen väkinäisyyttä, että minnuu oikein oksettaa koko seksi. Varsinkin tänään oli ihan kauheeta, kun miehellä vaan kesti ja kesti ja kesti :kieh:
Tuo olis voinut olla suoraan minun suustani
:eek:
 
Arcatha taidetaan peräkkäin olla! meillä on muistaakseni klo 13.. :)

mies kävi "palleja näyttämässä" ultrassa ja ultraajan mukaan kaikki on ok. tarkemmin kuullaan verikokeiden ja tuon ultran tuloksista sitten seuraavalla käynnillä.. eikä kuulemma ollut mitenkään kamalaa miehen mielestä, vaikka sitä niin kovin jännittikin. :)
 
Vauvakuumeilija En oo siis aikasemmin ollut pas hoidossa mutta kysyin asiaa kun meillä siis kaksi alkiota ainoastaan pakkasessa niin sanoivat että yleensä laittavat alkiot juuri kahden alkion olkiin, niin meillä sulattavat molemmat kerralla ja silti siirretään vaan yksi vaikka molemmat selviytyisi, sanoivat että alkion voisi jopa parhaassa tapauksessa jäädyttää uudelleenkin.

Aidan Kiva kun on joku lähes samassa aikataiulussa menossa. Mulla on ensiviikon ke ultra jossa katotaan että ovulaatio on tapahtumassa normaalisti, ovulaation pitäis olla jossain perjantain tietämillä ja sitten seuraavan viikon alussa olis siirto.

Jatkosuunnitelmista sen verran että Seuraava Ivf olisi suunnitteilla viikolle 11 jos siis ihan oikeen muistan.
 

Yhteistyössä