Hoidot jatkuu 2012

Napsu, ei mullakaan tullu äsken läheskään kontrolliviivan vahvuista. Mut selkee kuitenkin. (Mies käski mun tekemään testin kun tultiin äsken kaupasta, se ei oikein usko vieläkään :) Ostettiin nimittäin VIELÄ 4kpl halpiksia Prismasta kun se uä on niin kaukana... voi välillä testailla ja varmistella). Ja mulla siis pp14 nyt. Ja 3-päiväinen alkio. Tsemppiä, uskon että kaikki voi olla aivan hyvin!! <3
 
  • Tykkää
Reactions: iloksi
=)

Oma Gyne soitti tänään ja sanoi että hcg-arvot alussa on ihan täysin arpapeliä kuulemma. Ei voi verrata edelliseen raskauteen mitenkään. Kuulemma huomenna jos arvo on yli 120 ni uskallan vähän huokaista ja ar-ultraan voisin mennä heti jussin jälkeen. Sillon pitäisi näkyä ettei ole tuulimuna, jos niikseen on.

Laittoi huomiselle lähetteen hcg-verikokeeseen ja itseasiassa vielä toisenkin, joten pääsen sitten varmistelemaan oikein urakalla. HUOMISTA ODOTTAESSA!!!!!!!!!!!!!!!
 
  • Tykkää
Reactions: iloksi
labrassa käyty ja tulos on valmis viimeistään 16 jälkeen... melko JÄNNITTÄVÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Muita oireita ei ole kun tissit vaihtelevasti kipeänä. Mutta viikkojakin vielä aika vähän. Mut ei ole kyllä menkatkaan alkaneet... huoh.
 
  • Tykkää
Reactions: iloksi
välistoori teille: aamu tuntui pitkästä aikaa taas toivottamalta ja silmät meinasi kastua. Hyppäsin kuitenkin lähijunaan kohti naikkaria. Junassa viereeni istahti kansanedustaja ja vastapäätä hänen vaimonsa jotka puhuvat avoimesti lapsettomuudesta. Hieman ironinen olo tuli ja kun jäin pasilassa pois sain heidän tietämättä rohkaisevan hymyn. Ehkä tämä taas tästä, nyt odottelen vuoroa ja ihmettelen asioita =)
 
iinamiina siis MIELETTÖMÄNKÄSITTÄMÄTTÖMÄNUSKOMATON juttu! Niin se saattaa tää elämä oikeesti yllättää! Mieletöntä! Mahtavaa! Onnea! Toivottavasti tästä jatketaan yhtä matkaa!
Wuhuu!

napsuneiti
ihana juttu, että olet saanut gynen kiinni ja hän on selvästikin rauhoittanut sinua :) Huippua, että pääset ultraan jo juhannuksen jälkeen!

Minä kävin tänään aamulla siellä verikokeessa ja se on kuulemma sairaalassa noin klo 13-14 aikoihin. Se tarkoittaa sitä, että hyvällä tuurilla saatan saada tuloksen jo tämän päivän soittoajalla (soittoaika klo 13-15) kun soitan loppuajasta...
APUA.
Tein kyllä testin aamulla. Ei se viiva edelleenkään ole kontrolliviivan vahvuinen, mutta aivan selvä viiva kyllä. Kyllä tässä raskaana ollaan, mutta kuinka raskaana.
Voi kääk!

Minulla on jäljellä vielä ehkä 5 testiä, mutta olen ajatellut lopettaa tuon testaamisen veritestin tulokseen...
Huhhuh. Jännittää niin, että en tiedä miten pystyn keskittymään mihinkään!
 
Viimeksi muokattu:
Mä niiiin tiedän sen tunteen! Mulla hakkas sydän niin lujaa että sattui melkein ja kädet tärisi tunnin ennen sitä soittoaikaa..ja naama ihan tulipunasena. Huh, niin kamalaa. Nyt napsu ja iloksi ihan mielettömät peukutukset ja tsempit, hyvältähän tuo kyllä vaikuttaa molempien osalta! Toivottavasti tää päivä kuluis äkkiä!
 
Hei!

Huh ku täällä taas tapahtuu :)

Iinamiina, napsuneiti ja iloksi teillä kaikilla menee varmasti hyvin ja toivotaan että pienet salamtkustajat pysyvät menossa mukana loppuun asti :)

Johkunen aikamoinen sattuma sulla :) kovasti tsemppiä sinulle...

SAnnuliini kuinka siellä menee?? onko oireita?? nippaileeko?? miltä tuntuu?? koska testailet???

ON: Täällä siis pp7, ja oireita raskautumisen suuntaan ei ole :( hyperikään ei tullut edes takaisin eli tuskin mitään hyvää on taaskaan odotettavissa..

perinteiset tätioireet kyllä on paikalla ; yöllä kuuma kylmä kuuma kylmä jne... ohimolla muutamat finnit, valkovuotoa ei ole kummemmin, enää puuttuu päänsärky, joka kyllä saapuu paikalle viim. vkonloppuna. Näin täällä.

munasarjoja on pistellyt, mutta se on varmaan ihan normia hyperin jälkeen..

eli kirves on todellakin jälleen kaivossa :( ei tämä ei vaan voi taaskaan onnistua...
alkuviikosta testailen jos ehdin ennen tätiä... kiva taas kattoa sitä yhtä selkeää viivaa...
 
  • Tykkää
Reactions: iloksi
Almina lueskelin viime hoidon aikana kun hyperi tuli että se voi peräti auttaa kiinnittymisessä. Tietysti en halua nostaa paineita lisää mutta se helpotti silloin omaa olotilaa kun luin onnistumisista hyperistä huolimatta! Tsemppiä kovasti :)

On kyllä ihanasti tullut nyt plussia teille ja toivotaan että kaikki menee hyvin loppuun saakka, plussanne olette ansainneet jos niin saa sanoa ;)

ON: ultrassa kaikki hyvin, ei pettänyt mun tarkka kierto ja ovis tälläkään kertaa eli hoitojen eka pas on ens viikolla jos alkiot selviävät sulatuksesta, joka on tietysti se seuraava asia mitä murehtia ja pelätä : /
Kyselin myös tukilääkitystä endon tai muun takia, niin hieman nihkeitä tosiaan naikkarilla ovat tuollaisille eli perus luget menee muttei muuta. Lääkäri siinä totesi että meille on kuitenkin tehty vasta 3 siirtoa vaikka jo 3 hoitoa on takana eli pää pystyyn ja vielä ei periksi anneta!! Ovis pitäisi olla viikonloppuna ja meidän alkiot 3 päivän ikäisiä eli näillä nyt mennään kohti ens viikkoa.
 
Ensin peukutukset iinamiinalle, Napsuneidille ja Iloksi.

Almiina, täällä olo ei mitenkään erikoinen. Edelleenkin erittäin seesteinen. Tänään on tulossa kunnon pääkipu joka jo jyskyttää ohimolla. Muuten ei kyllä ole oireiden oireita. PP6 oli kamalat menkkakivut aamupäivän, mutta nekin hävinneet. Jos oikein miettimällä miettii niin ehkä välillä pistää tiettyyn kohtaan masua, jos teen nopeita liikkeitä, mutta ei se nyt kyllä mikään raskausoire ole:) Valkovuotoa on kyllä tai no lutinusvuotoa sekin kyllä on. Joten negaa täällä odotellessa. Yleensä olen kyllä hyvin vaistonnut jos olen raskautunut, nyt vaisto ei kyllä kerro mitään lupaavaa.

Aion testata vasta ensi viikolla, jos ei menkat tule ennen sitä. En siis kuulu niihin himotestaajiin, johtunee ehkä useista keskenmenoista, enkä halua edes tietää josko raskautumisen yritystä olisi ollut. Ennemmin otan sen puhtaan negan, enkä kuudetta melkein raskautta, joka ei johda sitten muuhun kuin vitutukseen, jos meneekin heti alussa kesken.
 
  • Tykkää
Reactions: iloksi
Ja taas mentiin pohjalle...
Lähipiiriin syntyi eilen poikavauva.
Koko ajan ajatuksiin hiipii se, että miksi mun poika ei ollut riittävän vahva kehittyäkseen vaan juuri tuo tuttavan lapsi. Miksi ei meille sitä iloa suoda? Miksi just mun esikoinen on siellä hautausmaalla? Onko mut tuomittu vanhana mummona käymään hautausmaalla katsomassa sitä pientä posliinienkeliä, joka edustaa mun ainokaistani?
Miksi?
:'( :'( :headwall:
 
napsis huippujuttu, että on tuplaantunut! Varmasti huojentava tieto! Ja hirveästi paranemisia pikkuselle!

Tää jännitysnäytelmä jatkuu huomenna. Kävin aamulla labrassa, mutta lähettivät näytteet tutkittavaksi vasta puolenpäivän jälkeen enkä siis saanut tänään tuloksia. Täytyy huomenna yrittää soittotunnilla päästä läpi kuulemaan tulos..
Aamulla tuli edelleen viivaa testiin, mut en malttais oottaa sitä tulosta.
 
Hautomo mun tämän hetkinen ryvettyminen ja mieli maassa johtuu samasta asiasta juuri nyt, tänään pitäisi mennä sairaalaan 2-päiväistä katsomaan kun on niin läheinen mutta kun en meinaa pystyä puhumaan asiasta ilman kyyneleitä joten pelottaa niin pirusti miten illalla reagoin. Tämä päivä siis itseä psyykatessa, illalla hammasta purren ja tästä taas jotenkin noustaan kun päästään "omaan rauhaan" eli mä en meinaa kestää vauvoja nyt oikein yhtään, karmea todeta ja ääneen sanoa, tuntuu myös syylliseltä mutta minkäs teet. Huoh...
 
Voi ei, tiedän tunteen :( Koita jaksaa <3 Toi on melko kohtuutonta lapsettomuudesta kärsivälle kyllä, kuin hierottaisiin suolaa haavoihin oikein. Itselläni on tämän lapsettomuushelvetin myötä mennyt välit poikki kokonaan siskopuoleni kanssa vähän samoista syistä... Joskus on vaan parempi olla ilman ihmisiä, jotka tuottavat vain stressiä ja pahaa oloa. Vaikka kuinka olisivat sukulaisia. Elämä on.
 
johkuselle tsemppiä iltaan! Jos kyseessä on tosiaan läheinen ja hyvä ystävä, niin varmaan ymmärtää jos sinulta muutama kyynel vierähtää. Aikanaan mä aina sanoin suoraan kavereille jotka lapsia ympärillä saivat miltä musta tuntuu. Että olen onnellinen heidän puolestaan, ja heidän onnensa ei ole minulta pois. Mutta silti tuntuu pahalta kun omale kohdalle ei sitä vauvaonnea satu. Koin että mulle oli helpoin tapa toimia niin.

iloksi joko sun tulos on tullut?
 
Minä olen ollut viikon poissa palstalta, ja täällähän on huonoja uutisia ja hienoja uutisia!

Onnittelut teille, joille ihme on sattunut kohdalle, ja sympatiahalit saman kohtalon kanssani kokeneille! Minut voi muuten poistaa piinailijoista, viimeinen PAS varmaankin sitten elokuussa. En tiedä vielä mitähän sitä sitten? Kait se on sinne yksityiselle suunnattava, ei näytä Oysin hoidoilla onnistuvan meidän kohdalla. Eikä sieltä näköjään tuohon viimeiseen passiinkaan mitään apuja tule mitä muiden oyssilaisten kirjoituksia on lukenut :(
 
Heippa kaikille!

Onnea plussanneille, lämpimät ajatukset epäonnisille ja pitkää pinnaa piinailijoille.

Tänään oli eka ultra ja asennoiduin valmiiksi siihen että saan tulla tänne kertomaan että hoidot jatkuu syksyllä,mutta väärin meni,pieni syke näkyi hyvin selvästi ultrassa,joten jos kaikki menee hyvin niin tammi-helmikuun vaihteessa meillä on se minkä takia nää kaikki kärsimykset on kestetty...

Ja alkioiden laadulla ei välttämättä ole niin merkitystä,mulle laitettiin nyt siis 2 nelisoluista kolmosluokan alkioo joista toinen on tarrannut kiinni..

Toivottavasti tää ketju lakkaa pian olemasta aktiivinen kun te kaikki täältä siirrytte tonne odottajien puolelle.

Hyvää kesää kaikille :cool:

Vanil 7+2
 
heipähei,
vihdoinkin sain tulokset eilisestä testistä. Lukema oli hoitajan mukaan 247 :) Alkuraskauden ultran saan varailla heinäkuun alkuun ja sain valita kumpaan sairaalaan (omaan vai lapsettomuuspolille) varaan sen ja päätin siis varata omaan sairaalaan.
Maanantaina täytyy soitella, josko saisi ajan :)

Ehkä tästä nyt uskaltaa lähteä tuonne toiselle osastolle..

Oikein paljon tsemppiä, onnea ja pitkää pinnaa piinailijoille! Toivottavasti kaikki seuraatte perässä!

iloksi + lahja rv 4+2
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: iinamiina
Hienoa iloksi ja Onnea!!! Tosi hyvä arvo sulla!

Mä edelleen arvon että käydäkkö vielä kontrolloimassa arvoa vai luotanko vain tuohon että oli tuplaantunut.. huoh. Mutta joo, saa mutkin siirtää plussanneisiin. Se on sitten eri asia että kestääkö tämä vai palaanko tänne taas takaisin.
 
  • Tykkää
Reactions: iloksi

Yhteistyössä