ripperi pahoittelut myös täältä
Ihanaa kun teillä kuitenkin yksi lapsi kotona ja puuhakasta jatkoa sinne :wave:
Mörkötys on sulla iso satsi kasvatettu!! Mulla viimeksi punktioitiin 42 follia ja siitä tuli hyperi josta arvot lähti kyllä hyvin laskuun (vain vähän nestettä), eli päästiin siirtoon 3 päivää myöhemmin. Toivottavasti nuo 10 ovat sitten tasakokoisia, tsemppiä
Voi itku
mariq, olis kyllä jo teidän vuoro!!!
Onko sulla enemmän tutkittu miksei raskaudet kestä?
simpli tsemppiä punktioon kovasti!
Almina täällä ollaan kyllä aika rauhallisin mielin, vielä. Lapioon en koskenut, slipoveri on kyllä kohta valmis eli puikot heiluu
Kirjasin ekaa kertaa myös kalenteriiin tuntemuksia päivittäin, sillä mulla on niin harakan muisti että jotain muistan, mutta onpahan sitten dokumenttia jatkoa varten!
Mulla lugeista tulee tätä pääkipua, väsymystä, rintojen turvotusta sekä eilen sain ekan kunnon kuuman aallon suihkun jälkeen (muistan että on aikaisemminkin tullut). Muutoin palelen normaalistikin loppukierrosta, eli pääasiassa nenä kylmänä mennään.
Se mitä itse odottelisin olisi rintojen arkuun, pregnyl on sitä aiheuttanut, mutta näissä passeissa en käytä eikä kyllä arkuuttakaan ole! Toinen mitä odottelen on selkäsärky joka mulla alkaa noin viikko ennen kuukautisia, vielä sitä ei ole.
Oireileeko sulla muuten tuo kysta? Mulla nimittäin vatsatuntemuksia on aina ja nytkin pp3 alkoivat ja selkeästi vasemmalla uskon sen johtuvan tuosta kystasta, mutta nämä vatsajutut kun voi mulla johtua endosta niin en lue niitä oikein miksikään. Summasummaarum, perus olo ja enemmänkin odotan taas hcg puhdasta 0 kuin jotain muuta. Tietysti viikko olis vielä edessä, joten kyllähän tässä kerkeää repeilemään
Mulla muuten tuli ovis nyt kp12 ja normaalisti se on tasan puolessa välissä kiertoa. Kierto yleensä sen 30-32 päivää joten saas nähtä alkaako vuoto kp25 (perjantai) vai siirtääkö luget sitä