K
Käninä
Vieras
heippa! Onko kenelläkään tietoa/kokemusta, että onko lapselle kovin hankalaa sopeutua päivähoitoon, jos on vain joka toinen viikko hoidossa? Meillä olisi sellainen tilanne, että alle vuoden vanhana päivähoito aloitettaisiin ja miehen iltavuoroviikolla ei lasta tarvitse viedä hoitoon ollenkaan. mietein vaan, että kuinka hankalaa tämä järjestely lapsen kannalta on..? Onko teillä tietoa siitä, että mitä päivähoitomaksu silloin tulisi olemaan? Ja olenkohan käsittänyt väärin, mutta ilmeisesti on pakko laittaa lapsi tarhaan eli perhepäivähoito ei onnistu, jos on vaan siellä joka toinen viikko?