Ap
Pottailu ei ole apu nyt, koska sitä tehdään koko ajan.Alkuperäinen kirjoittaja so sad:Et niin. Mutta koska ongelmaa on vaikea meidän palstalaisten ratkaista, hoitotädit eivät tee mitään, on ehdotettu, että yrittäisitte itse ratkaista ongelmaa: sitä pottailua TAI että poika itse sanoisi asiasta. Lapsi on vielä pieni, mutta vähitellen on opittava pärjäämään.Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Koko ketjun pointti oli se pepun palaminen karrelle, en pyytänyt alunperin kommentteja vaipan käyttöön.Alkuperäinen kirjoittaja so sad:Alkuperäinen kirjoittaja essi:Siis voi vittu mitä jengiä täällä on?! Ihan ku se tässä nyt ois se pointti että ap:n lapsella on vaippa. Te jeesustelijat, tiedoksi annettakoon että tuosta kakkaamisesta ei tosiaan kannata lapsen kanssa tehdä mitään kynnyskysymystä, ettei sitten vaan ala kauhuissaan panttaamaan. Ja käydäänhän siellä vielä pienempienkin pyllyt pesemässä, että jos se on hoitopaikassa ongelma, niin sitten pitäis ilmoittaa että ottavat vaan itsenäisesti vessa-asiat osaavia lapsia.
Kyllä mä menisen sen perän näyttämään sinne hoitopaikkaan sillon kun on ärhäkimmillään.
Ja sanoisin että siihen nyt kiinnitetään huomioita. Käyvät sitten vaikka 30min välein haistelemassa / kysymässä onko kakka tullut. Ei vie heiltä aikaa kuin pari sekkaa, mutta lapselle (ja vanhemmalle) suuri helpotus.
Mitä ilmeisimmin poika panttaa jo! Kun nyt pidemmällä olen ap:n selontekoa lukenut, on käynyt juuri noin. Eli nyt pitäisi pitää nimenomaan taukoa potalle harjoittelusta ja yrittää ehkä parin kuukauden päästä uudestaan. Mutta se ei ratkaise mitenkään sitä ongelmaa, että lapsen iho palaa karrelle sillä välin.
Täällä ei kukaan voi ongelmaa ratkaista, sen päättävät teidän hoitotädit. Ja moni täällä tuntuu olevan uskossa, että poika on päiväkodissa vaikka on ryhmiksessä. Jos ei puhuttelu ylemmältä taholta auta tilannetta, kannattaa pojan parhaaksi harkita ryhmän vaihtoa. ota huomioon, että tohon valitusprosessiin kuluu aikaa, aikaa, jolloin pojan peppu kärsii vielä monta kertaa, ja jona saattaa jo oppia kuivaksi. Johtajaan kannatta ottaa yhteyttä, auttaa varmasti muita lapsia tulevaisuudessa.