Hoidoista Plussanneet <3

Mörkötys: Hei moi! Kommentoinkin juuri tuonne 'Mitäs nyt' sulle, että missä jatketaan keskusteluja. Ajattelin tulla tänne perustamaan ketjun, mutta sä olitkin sen jo tehnyt. Jee <3 Jatketaan täällä :)

Toivottavasti moni kerhossa kirjoitellut löytää tänne :rolleyes: Pitää kyllä ottaa sitten pieni kertaus, että millaisesta hoidosta plussannut ja missä vaiheessa raskaus menee. Nyt kun ne kaikki vanhat keskustelut katosivat :mad::(

Piti vaihtaa avatarkin, kun vanha katosi jonnekin.
 
Viimeksi muokattu:
Siis eikö todella tule takaisin mitään suljettua systeemiä, kerhoja tmv. kun nää näkyy sit ihan kaikille! Ymmärsin kyllä et kerhot uudistuis ja sisältö häviäis mutta onko nyt niin et mitään suljettuja "vain jäsenille" näkyviä keskusteluja/kerhoa voi enää perustaa ?
 
En oo ihan varma, mutta mun mielestä tuonne 'Mitäs nyt' oli joku admin kommentoinut, ettei kerhoja enää tule :(

Edit: Kiitos kommenteista ja arvokkaasta palautteesta tähän mennessä. Jatkamme palstan viilaamista. Kerhot tosiaan on lopetettu. /Admin
 
Facebookiin tietty pystyy luomaan suljetun ryhmän, mutta se ei oikein toimi tällai samalla tavalla, kun sinne joutuu tekemään jokainen sen postauksen ns. Ja siellä ei tietty oltais enää toisillemme anonyymeja. Onkohan tosiaan joku muu sivusto, missä vois jatkaa juttuja? Milleen se vauva.fi?
 
Yritin katsoa muita palstoja mut en ainakaan löytänyt et olis "suljettuja" mahdollisuuksia niissä.. Ehkä joku tietäis paremmin ? Toivottavasti löytäis porukka tänne pähkäämään missä jatketaan. Tosi harmi juttu tämä.
 
  • Tykkää
Reactions: Luis
Mä tutkailin just vauvainfon sivuja ja sielläkin ryhmät salattuja kirjautumattomilta vierailta. Ja sit piti olla vielä niin, että tiettyjä ryhmiä näkee vasta, kun on kymmenen viestiä sinne kirjoittanu tai jtn. Mut kiva, jos vauva.fi löytyy suljettu ryhmä.
 
kokeile saatko sä luotua ryhmän.. mä yritin niin mulla kenkkuilee siinä luodessa.. on pakollinen kohta "ryhmän kuvaus" mutta ei anna kirjoittaa siihen mitään... kokeile sä. Laita nimeksi "Hoidoista plussanneet <3" niin löydetään sinne toivottavasti kaikki.. ja valitse kohta "liittyminen vaatii hyväksyntäsi" niin silloin on suljettu ryhmä...
 
Koitin nyt koneella kirjoitta sinne jotain ja ei onnistunut. Se kommenttikenttä katoaa taas johonkin. Kännykällä varmaan toimis, mutta itse tykkään usein kirjoitella koneella. Voi kökkö sanonko! :mad:
 
Mä hyväksyin heti sen sun liittymispyynnön, mutta sitten löysin myöhemmin jonkun lukon sun nimen kohdalta ja erikseen piti vielä avata pääsy sinne. Mä kirjoitin sinne jonkun testijutun, mutta nyt siellä ei näy mitään o_O
 
...ja ainakin nyt onnistuin koneellakin sinne pääsemään, ehkä se siitä ! Nyt kun saatas vielä muut mukaan.. Pitäiskö tuonne nyt laittaa johonkin muuallekin keskustelua et on siirrytty sinne... jos sitten porukka löytäis.
 
  • Tykkää
Reactions: Luis

Yhteistyössä