Harmaat hiukset ovat laadultaa erilaisia, ne on kovempiä, sellasii "jouhia" ja saattaa just olla kiharii jos omat hiukset on suoria.Alkuperäinen kirjoittaja 04.03.2007 klo 11:22 Elaine kirjoitti:Ei sentään kaikki karvat ole alkaneet vaihtamaan väriä vaan muutamia hajatapauksia molemmissa päissä, tosin niitä tulee koko ajan lisää ja laatu on aika kihara (näyttävät oudoilta, kun oma tukka / muu karvoitus on suht suora). Ovat sellaisia todella paksuja hopeanharmaita jouhia. Sitäpä vaan pelkään, että harmaantuminen kertoo jostain muustakin esim. heikentyneestä hormonitoiminnasta. Täytynee ottaa puheeksi seuraavan kerran lääkärillä.
Valitettavasti en oo perehtynyt noihin hennaväreihin sen enempiä mut yleensä ne on ollu sellasii että niitä ei millään meinaa saada hiuksista pois jos haluu esim. toisen väriset hiukset..Alkuperäinen kirjoittaja 04.03.2007 klo 11:27 Elaine kirjoitti:Moi Sanna-78! Mun vanhemmat ovat molemmat alkaneet viiskymppisinä. Syön tosi terveellisesti ja monipuolisesti ja elämäntavat ovat muutenkin kunnolliset. Aika kova stressi näistä hoidoista silti on mutta kenelläpä ei... Kysynkin mielipidettäsi nyt kun saatiin kampaaja linjoille B) sisältävätkö hennavärit todellakin vahingollisia raskasmetalleja? Olen joskus teininä hennannut hiuksiani hyvällä menestyksellä, niistä ei tule niin 'värjätty' olo. Haluaisin nyt kuitenkin edes yläpäästäni saada harmaat piiloon!
Heh, että Britneyt Ehkä ei kannata kuitenkaan =)Alkuperäinen kirjoittaja 04.03.2007 klo 11:59 Elaine kirjoitti:Kiitos Sanna-78 :hug:
Asun Hesassa. Omat hiukseni ovat lähinnä maantienväriset, tummanvaaleat jossa on mukana tuhkansävyä, sinänsä harmaa ei pomppaa hirveästi silmille mutta itseä masentaa ajatus harmaantuvista hiuksista. Voidaanko alapääkarvojakin värjätä..oho! Taidan silti ajella loputkin pois Asia vaivaa siinä mielin, että viime yönä näin unta siitä, että tein Britneyt (ei vilauttelua vaan ajoin pääni kaljuksi) \|O
Kiva kuulla, että olin avuksi :hug:Alkuperäinen kirjoittaja 04.03.2007 klo 12:22 Elaine kirjoitti::flower: Kiitos raitaideasta!!! Susta oli enemmän apua kuin arvaatkaan.