Hei vaan kaikille painonpudottajille
Täällä ilmottautuu mukaan yksi!!
Mulla on pistevihko, kaverilta saatu, itse en ole käynyt kokouksissa koskaan.
Vajaan kahden vuoden aikana olen saanu pois 14 kiloa, siitä on tullu takaisin aina välillä muutama kilo, mut nyt on tullut takaisin enemmän, et on aloitus painosta enään pois -8kg ja mua ottaa päähän!! Ensin kovan vaivan näkee asian eteen ja sitten antaa itsensä repsahtaa näin :kieh:
Tavoitteena mulla on nyt saada pois 6 kiloa. Kuinkahan kauan tuohn pitäis varata aikaa, et se ois sit pysyvämpää? Minulla monesti menee sit ihan överiks, et en syö ollenkaan ja lenkkeilen hullunlailla, mies sit aina toppuuttelee. Nyt ajattelin olla järkikädessä koko ajan!
Tänään olen alkanu laskemaan pisteet ja liikuntaa harrastan säännöllisesti, käyn noin 6-8 kilometriä päivässä reippaasti kävelemässä. Jos en nyt ihan joka päivä pääse, niin ainakin viisi kertaa viikossa.
Mitä liikuntaa muut harrastaa? Vesikävely on minusta kans ihan kivaa, ainoa huonopuoli siinä on et uimahallilla käynti maksaa aikalailla. Mut siinä kiinteytyy kivasti, kun pitemmän aikaa harrastaa. Tammi-helmikuun kävin säännöllisesti 5 kertaa viikossa, ja sen huomas jaloissa ja vatsassa.
pidetään kirjaa et kuinka edistyy
tsemppia kaikile :flower: